Наближава :arrow Volkswagen Club Fest 2018 - 17 - 18 март 2018 г.

Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 5904
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?

Мнениеот muns61 » Пон 18 дек 2017 20:19


Ами направете я да запали...




Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 2811
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?

Мнениеот Spas » Пон 18 дек 2017 21:21


muns61 написа:Людмиле, не четеш какво ти пишат. Трябваше да изолираш газта от бутилката, защото и изпарителя може да ти надува.
На този мотор, когато е произведен, не е посочено да се сменят болтовете.


На този мотор СЕ сменят болтовете. И малко по-кротко моля, изолирали са газта, има друг проблем и не е в газовото.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 5690
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?

Мнениеот Iezekil » Пон 18 дек 2017 22:16


Изолирали ама не палили.Ако е газта ще разберат по миризмата.Я разкажи как точно хвърли водата?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 5904
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?

Мнениеот muns61 » Пон 18 дек 2017 22:29


Spas написа:
muns61 написа:Людмиле, не четеш какво ти пишат. Трябваше да изолираш газта от бутилката, защото и изпарителя може да ти надува.
На този мотор, когато е произведен, не е посочено да се сменят болтовете.


На този мотор СЕ сменят болтовете. И малко по-кротко моля, изолирали са газта, има друг проблем и не е в газовото.

Газта са я изолирали, ама като вече не пали. Непаленето е след надуването, чета внимателно. Нещо се е омазало, има ли искра и компресия?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 5690
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?

Мнениеот Iezekil » Вто 19 дек 2017 9:16


Е нали четеш,инжектора не работи.Проверете кабелите в буксата към дюзата и релето,което я спира.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 5904
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?

Мнениеот muns61 » Вто 19 дек 2017 14:09


Ако няма искра, инжектора работи ли?


Потребителски аватар
passat ;)
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 29 дек 2016 20:15
Автомобил: Passat b3 1988
Двигател: RP
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?

Мнениеот passat ;) » Сря 20 дек 2017 13:49


Така като гледам трябва да се замери компресията.Провери кабелите на моното.


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 161
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?

Мнениеот ludmil » Сря 10 яну 2018 17:42


Здравейте! В крайна сметка се стигна до смяна на двигателя.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 6030
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?

Мнениеот samo_pechka » Сря 10 яну 2018 18:39


Какво се оказа в стария мотор?


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 141
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г.: Надува след смяна на гарнитура - какво да правя?

Мнениеот Курт Деликуртев » Нед 14 яну 2018 16:32


ludmil написа:Здравейте!
.................................
..................................
Закарах го на сервиз, там смениха гумички, припаснаха клапани, шлайфаха главата, смениха гарнитурата.
Но противно на очакванията след като загрее започва да надува във водната система. Смятат, че главата или блока са спукани.
Предложиха ми друг двигател + смяна, още 300 лв. но без гаранция какъв ще е двигателя и как ще върви после колата. :stumm

За 300 лв. не е ли по-добре да се направи ремонт на двигателя, отколкото да се купува стар такъв? Как да разбера в какво точно е проблема? Дали е в главата или блока?


Имах такъв случай преди доста години със същия мотор и пасат. Купих го зимата от Германия и го прибрах без парно, щото след сипване на вода след половин час нивото падаше. Реших, че е заминала гарнитурата. След смяна на гарнитурата пак започна да губи вода, тогава се оказа, че тънкият маркуч към разширителният съд се е запушил от едно гумено парче и то точно на разклонението дебела тръба към тънката. Почистихме тръбата и воала нямаше повече проблеми.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: алекс, krasimir.rilski и 5 госта