пристигна ми магнита за телефона след 2месеца чакане.
първото ми впечатление е, че "хваща" много стабилно телефона и влиза перфектно в чепа на таблото. Като за 5 лева е перфектната стойка.
за още толкова си взех ултра тънки пластинки които се лепят на телефона или се слагат под кейса.
утре ще кача снимки.
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
снимки
https://imgur.com/LSbCTk6
магнита е това. Доставката беше много бавна (2 месеца). Аз взех модела, който е само магнит, иначе го има във вариант с щипка за вентилационните отвори и със стойка.
https://www.aliexpress.com/item/360-Deg ... 4c4dBAnLyx
това са подложките
https://www.aliexpress.com/item/XMXCZKJ ... 4c4dBAnLyx
в комплекта на магнита има една подложка. По-дебела е, но също би могла да свърши работа.
С няколко думи:
- държи стабилно дори когато подложката е под кейс (тествах го 15км днес вкл и по павета, не мръдна)
- не смущава GPS, Bluetooth, 4G (за батерията не знам, за сега не мога да определя)
https://imgur.com/LSbCTk6
магнита е това. Доставката беше много бавна (2 месеца). Аз взех модела, който е само магнит, иначе го има във вариант с щипка за вентилационните отвори и със стойка.
https://www.aliexpress.com/item/360-Deg ... 4c4dBAnLyx
това са подложките
https://www.aliexpress.com/item/XMXCZKJ ... 4c4dBAnLyx
в комплекта на магнита има една подложка. По-дебела е, но също би могла да свърши работа.
С няколко думи:
- държи стабилно дори когато подложката е под кейс (тествах го 15км днес вкл и по павета, не мръдна)
- не смущава GPS, Bluetooth, 4G (за батерията не знам, за сега не мога да определя)
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте колеги, бихте ли ми казали за какво се използва тази джаджа и с какво може да ми е полезна като android user?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
https://www.google.bg/search?q=3C003570 ... e&ie=UTF-8
с нищо, това е стойка за телефон в подлакътника, в най-добрият случай да намериш преходник, чрез, който да можеш да си зареждаш телефона
с нищо, това е стойка за телефон в подлакътника, в най-добрият случай да намериш преходник, чрез, който да можеш да си зареждаш телефона
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
VWGT написа:снимки
https://imgur.com/LSbCTk6
магнита е това. Доставката беше много бавна (2 месеца). Аз взех модела, който е само магнит, иначе го има във вариант с щипка за вентилационните отвори и със стойка.
https://www.aliexpress.com/item/360-Deg ... 4c4dBAnLyx
това са подложките
https://www.aliexpress.com/item/XMXCZKJ ... 4c4dBAnLyx
в комплекта на магнита има една подложка. По-дебела е, но също би могла да свърши работа.
С няколко думи:
- държи стабилно дори когато подложката е под кейс (тествах го 15км днес вкл и по павета, не мръдна)
- не смущава GPS, Bluetooth, 4G (за батерията не знам, за сега не мога да определя)
Колега, магнита си го разглобил и лепнал на стойката или...? Защото като гледам в алито ми се струва цялата конструкция по дебела, а на стойката в колата има лепнат по тънък магнит, може ли малко по подробно да обясниш?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
колегата е писал, че е поръчал само магнита без стойката, виж опциите за поръчка, има вариант без стойка в три цветови комбинации
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз имам една джаджа отгоре на таблото,дето не знам за какво е.Мисля,че на нея се поставя някаква стойка,но определено оригинална.Някой,ако се сеща за какво става дума,да казва.
Другото е,че сега ще сменям компресор и радиатор на климатика.Взел съм ги,като компресора е DENSO,a радиатора е Hella PreniumLine.Притесняваме,че радиатора не херметизиран и няма О-пръстени.Дали си е така или е пипан,защото миналата година като сменях на буса беше херметизиран и се чу как изпусна въздуха,а и си имаше О-пръстени.
Другото е,че сега ще сменям компресор и радиатор на климатика.Взел съм ги,като компресора е DENSO,a радиатора е Hella PreniumLine.Притесняваме,че радиатора не херметизиран и няма О-пръстени.Дали си е така или е пипан,защото миналата година като сменях на буса беше херметизиран и се чу как изпусна въздуха,а и си имаше О-пръстени.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Ако радиатора за кламатика( кондензатора) е без дехидратор няма мунда да е херметизиран.
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
С дехидратора върви радиатора.Няма нов без дехидратор или аз поне не видях.Интересно ми е,защото купих най-скъпия на пазара,"уж" за по-хубаво.Имаше и обикновен Hella,но този бил по-качествен.
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги може ли да споделите свериз за диагностика на dsg, за София , че нещо май започнах да се филмирам.
Нормално ли е като си на директна и като пуснеш спирачката без да даваш газ оборотите леко да паднат ( за по малко от секунда и с около 20 Тина оборота)
Питам понеже маховик все още не е сменян, а колата е на 260 000
Четох във форумите За Мишо но той не е вече в БГ. Das Auto Service ме отсвириха за панорамния покрив и не ми се ходи някак при тях, а и нещо не им откривам темата в раздел сервизи вече
Мехатроника мисля че е сменян на 170 000 км . Отделно може и от филмирането да е ми се струва ще от 3 към 2 предавка има едно леко съвсем недоловимо предрусване и то не всеки път
Нормално ли е като си на директна и като пуснеш спирачката без да даваш газ оборотите леко да паднат ( за по малко от секунда и с около 20 Тина оборота)
Питам понеже маховик все още не е сменян, а колата е на 260 000
Четох във форумите За Мишо но той не е вече в БГ. Das Auto Service ме отсвириха за панорамния покрив и не ми се ходи някак при тях, а и нещо не им откривам темата в раздел сервизи вече
Мехатроника мисля че е сменян на 170 000 км . Отделно може и от филмирането да е ми се струва ще от 3 към 2 предавка има едно леко съвсем недоловимо предрусване и то не всеки път
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 26 апр 2017 23:39
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
krasimir.rilski написа:В алито има доста за по 50 лв ама се чудя дали е ок като качество и как ще пасне и точно ако не пасне дали няма да прецака боята на бронята
да се включа и аз по темата (след като само чета) ..от Ali взех и аз и пасва точно (двойнолепящото тиксо много добре залепи) ..а относно свалянето незнам но след като съм я сложил не смятам да я свалям (много добре изглежда колата с нея)
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
с комби ли си колега? може ли да пратиш линк на тази, която си купил
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 26 апр 2017 23:39
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги някой от Вас има ли усещането , че педала на газта му е прекалено директен при прехода от празен ход към първа степен на леко подаване на газта ?
Давам пример, карам на 1-ва или 2-ра предавка без газ на празен ход около и под 980об/мин мисля, че са. В следващия момент подавам супер леко газ, просто докосвам педала с цел леко да ускоря. Много рядко успявам да стане без тласък, все едно си нов шофьор и даваш повече газ от необходимото. Просто педала е свръх чувствителен моментално ритва. Отпускаето от това положение отново е рязко, само отпускам газта и стрелката на оборотите все едно пада и мотора сваля рязко оборотите. Съвсем лаишки обяснено и не знам доколко се разбира. Но искам при движение 1мм примерно графиката за реакция да не е почти вертикална права а малко по-полегата. Това подлежи ли на адаптация някаква. Не е някакъв проблем, но е леко дразнещо, не карам кола от вчера и тези неща леко ме дразнят.
p.s. мисля да пробвам това и ще споделя има ли разлика
Давам пример, карам на 1-ва или 2-ра предавка без газ на празен ход около и под 980об/мин мисля, че са. В следващия момент подавам супер леко газ, просто докосвам педала с цел леко да ускоря. Много рядко успявам да стане без тласък, все едно си нов шофьор и даваш повече газ от необходимото. Просто педала е свръх чувствителен моментално ритва. Отпускаето от това положение отново е рязко, само отпускам газта и стрелката на оборотите все едно пада и мотора сваля рязко оборотите. Съвсем лаишки обяснено и не знам доколко се разбира. Но искам при движение 1мм примерно графиката за реакция да не е почти вертикална права а малко по-полегата. Това подлежи ли на адаптация някаква. Не е някакъв проблем, но е леко дразнещо, не карам кола от вчера и тези неща леко ме дразнят.
p.s. мисля да пробвам това и ще споделя има ли разлика
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта