Аз съм със по-стара версия и успях да подкарам опцията на МFA, но стои само като украса, не сработва.netizen написа:Дон_Кихот, колата ти прилича да е трендлайн ако не бъркам (къпхолдери и седалки) ? Там е нормално да се чуват такива звуци , честно казано не съм чул скърцащи комфортлайн и хайлайн. Общо взето кораба майка много добре си позиционира моделите (което и ме отказа да си купя супърб след няколко тест драйва ).
А за кодирането, според мен има връзка с версията на БСМ модула, специално дали се появява в МФА. Виждал съм и от последните Б7-ци 2014-та да със по-стари модули.
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- bobi_robi
- Мнения: 435
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat B7 Б8
- Двигател: CFGB 2011 DFHA 2020
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Да, това имах предвид.
- bobi_robi
- Мнения: 435
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat B7 Б8
- Двигател: CFGB 2011 DFHA 2020
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Зачетох се във форума на ross-tech, за ъпгрейд на ВСМ модула и доста сложно :)
Некой в България дали е правил тази операция, знае ли некой?
Некой в България дали е правил тази операция, знае ли некой?
Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
bobi_robi написа:Аз съм със по-стара версия и успях да подкарам опцията на МFA, но стои само като украса, не сработва.netizen написа:Дон_Кихот, колата ти прилича да е трендлайн ако не бъркам (къпхолдери и седалки) ? Там е нормално да се чуват такива звуци , честно казано не съм чул скърцащи комфортлайн и хайлайн. Общо взето кораба майка много добре си позиционира моделите (което и ме отказа да си купя супърб след няколко тест драйва ).
А за кодирането, според мен има връзка с версията на БСМ модула, специално дали се появява в МФА. Виждал съм и от последните Б7-ци 2014-та да със по-стари модули.
А провери ли другата кодировка, която бях посочил в sub - модула на 09?
- bobi_robi
- Мнения: 435
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat B7 Б8
- Двигател: CFGB 2011 DFHA 2020
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: RE: Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Мда всичко е маркирано както ми беше пратил. Единствено да не сработва само поради ниската версия на ВСМ-а за друго не се сещам.svenn1 написа:bobi_robi написа:Аз съм със по-стара версия и успях да подкарам опцията на МFA, но стои само като украса, не сработва.netizen написа:Дон_Кихот, колата ти прилича да е трендлайн ако не бъркам (къпхолдери и седалки) ? Там е нормално да се чуват такива звуци , честно казано не съм чул скърцащи комфортлайн и хайлайн. Общо взето кораба майка много добре си позиционира моделите (което и ме отказа да си купя супърб след няколко тест драйва ).
А за кодирането, според мен има връзка с версията на БСМ модула, специално дали се появява в МФА. Виждал съм и от последните Б7-ци 2014-та да със по-стари модули.
А провери ли другата кодировка, която бях посочил в sub - модула на 09?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
а този БСМ къде е , под централната конзола , която съм свалил заради къпхолдера или зад жабката дето отговаря и за ключовете ?
- bobi_robi
- Мнения: 435
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat B7 Б8
- Двигател: CFGB 2011 DFHA 2020
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Според мен би трябвало да е комфорт модула, но може и да бъркам. Не знам къде се намира, просто прочетох че може софтуерно да му се качи версията, но не е гаранция че ще сработи. Замяната пак му води до други системи да спират да работят и да набиват грешки. Сложна работа общо взето, а може и скъпа да се окаже...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
питах, понеже съм поразглобил и ако на някой му е нужно мога да го снимам
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:01
- Автомобил: Passat b7 2013 DSG 140ps
- Двигател:
- Местоположение: Свети Влас
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Може да се повтаря някъде в темата, но Пасат б7 носи ли на фланци 15мм на всички колела. Ще опира ли, изменя ли се геометрията, ще иска ли стенд?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
при джанти ет35 отзад с 22мм опира, това съм тествал. Ако са 15мм при ет35 няма да опира , което сумарно е ет20. Накратно това е минимално възможното ет, което може да си позволиш сумарно. Вече с заигравки с гуми и с J -параметъра може и да постигнеш повече, но това са престаравания според мен.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
джанти 17 цола, 8J, ет33, с гуми 235/45-17 опира само задна лява в подкалника.
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:01
- Автомобил: Passat b7 2013 DSG 140ps
- Двигател:
- Местоположение: Свети Влас
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Не знам, чудя се. Моите са 17"x7.5" ET47 модел michigan. Гуми 235/45/17
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
До последно карах със 17-ки от СС с ЕТ41 (май?) с 235/45/17 , но тези джанти захващането към главината е по-навътре ... та не знам до колко е реално ЕТ-то.
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:01
- Автомобил: Passat b7 2013 DSG 140ps
- Двигател:
- Местоположение: Свети Влас
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Темата е и за ремонти :). След леко скърцащ шум от пистовата група наподобяващ тръгнала ролка, пиленцето се оказа съединител на компресора на климатика. Проблема ми се реши. По принцип това което ми казаха, че ако се кара дълго време така, се износват шлиците на компресора и се сменя с нов. В последствие дават гаранция за новия компресор, само ако си смениш и радиатора на климатика, но това са подробности за конкретния сервиз. Повечето знаят, но да спомена че компресора е постоянно зацепен и е подложен на износване в по голяма степен целогодишно.
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
B7-те си им е болка компресора на климатика.Моя го смених,нищо,че беше работещ.Издаваше шум наподобяващ стържене и то само когато климатика е изключен.Беше оригинален,но е възможно и в Италия да са го сменяли.Заедно с него и радиатора смених,че беше поначукан от камъчета.