Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 336
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Netasq » Сря 19 юни 2019 9:33


Не, не го прави всеки път. А нещо свети ли по таблото като прави регенерация ?




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 19 юни 2019 10:05


не, светва като има много прекъснати регенерации


radoo84
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:01
Автомобил: Passat b7 2013 DSG 140ps
Двигател:
Местоположение: Свети Влас

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот radoo84 » Пет 21 юни 2019 9:27


В това топло време, не знам дали има връзка, но се скъсва от регенерации моята.


Потребителски аватар
kijelmi
Мнения: 117
Регистриран на: Нед 21 мар 2010 13:13
Автомобил: Passat R-Line BiTDI
Двигател: CUAA 2020
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот kijelmi » Пет 21 юни 2019 16:50


Колега, на какъв интервал прави регенерациите?


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat B7 Б8
Двигател: CFGB 2011 DFHA 2020
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bobi_robi » Съб 22 юни 2019 17:21


Нещо по-различно да питам :) ако някой се е сблъсквал.
Със RNS 510 съм и днес ми направи впечатление, че навито не ми помни адресите които съм си ги записал като дестинации и съм ги сейвнал. Докато колата работи няма проблем, след като я загасна и постои малко на сл. пускане на навито вече ги няма. Същото нещо се случва и със бързите набирания на телефона, не ги помни и тях.
Странното е че радиостанциите си ги помни по позициите където са запаметени.
Към какво да се насоча, да проверявам евентуално настройка да не би да е?
VCDS не изкарва нищо в модулите.


Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Съб 22 юни 2019 19:08


За бързото набиране на телефоните - помни ги. Трябва да ти изпише telefpone book download incomplete (нещо такова сори за английския) но минава известно време 4 - 5 Мин. И запаметените дестинации ги помни на същия принцип


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat B7 Б8
Двигател: CFGB 2011 DFHA 2020
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bobi_robi » Съб 22 юни 2019 19:19


Да му треба време, да прочете от паметта, викаш.. Ще пробвам. [emoji16]
За телефона правих некакви тестове и май не излизаха, колкото помня.
Навито ми се налага да го ползвам тази седмица и забелеязах това поведение..
Ще тествам и споделя.
Мерси, Краси.


Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Съб 22 юни 2019 19:22


Телефонната книга на навигацията се синхронизира всеки път при палене с контактите от телефона през блутут


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat B7 Б8
Двигател: CFGB 2011 DFHA 2020
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bobi_robi » Съб 22 юни 2019 19:36


Тел. книга само на таблото я виждам, РНС510 не я вижда в това съм убеден че съм го тествал:).
Това което знам е че е преди колата е била с 315 и е подменена с 510.
Нещо по кодировката може би, нз не съм търсил.
Може това да има значение нещо...


pink
Мнения: 104
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 14:25
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: Бургас

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот pink » Нед 23 юни 2019 8:35


Здравейте отново,бях питал за някои неща,но ги пробвах и имам вече отговори :) Плафоните на вратите ги монтирах както беше показано в клипчето и всичко работи и нямаше изненади.Рейн сензора го изключих от модула и сега си работи функцията с интервалите.Имам обаче ново питане: оригиналната мултимедия е била rns315 и е сменена с китайска с Андроид с доста повече опции, въпросът ми е мога ли да ползвам оригиналния микрофон в плафона,че сега при разговор ме чуват много глухо (микрофона е на предния панел на мултимедията,но отзад има букса за включване на друг микрофон).


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat B7 Б8
Двигател: CFGB 2011 DFHA 2020
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bobi_robi » Нед 23 юни 2019 8:57


С доста преправяне би трябвало да стане. Човек жичкаджия може да съдейства. По принцип една букса е самото връзване стига да не е активен..


pink
Мнения: 104
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 14:25
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: Бургас

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот pink » Нед 23 юни 2019 9:05


И аз мисля че може да стане ама не знам в коя букса е микрофона оригинално , защото има една която са е оставили вързана с една свинска опашка и си мисля дали не е там.Иначе гледам ,че слагат друг микрофон,но трябва да се прекара кабела до плафона ,което ми се иска да избегна.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 23 юни 2019 9:08


Прекарването на кабела става за 5 минути. Потърси jordito , ще ти свърши работа. Ще ти поръча микрофон и ще стане като заводско.


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ulipet » Нед 23 юни 2019 11:32


относно сипването на 2тактово масло в дизела и дпф намерих това из форумите

"Първо добър ден!
Относно добавките и запушването на DPF филтъра-провери ли за двутактово масло смесено с горивото? Ето и информация. Ако не вярваш провери и в нета! Целта ми НЕ Е да ти навредя,а да ти помогна!
2-тактово масло и дизел

Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на грес при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.
Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.
Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!

НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .
Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.
С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.
Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.
Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.
Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.
Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.

До всички:

Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.
2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.
Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.

Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.

Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..
Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).
Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?

Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово масло

Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.
Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.
Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.
Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.
Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!"


Потребителски аватар
p_v_a
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 09 авг 2017 20:30
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот p_v_a » Нед 23 юни 2019 12:02


Това звучи като реклама от телешоп. Новият дизел го ползваме вече 11-та година, т.е. от 2009 без промяна.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 211 госта