Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Масления ремък е направен да изкара живота на двигателя. Дори и да се наложи смяна, ще е един път, втори път няма се наложи.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Железни 16" ет50 от ауди стават, да си знаете. Даже и по-голямо ЕТ ще може, има поне 3см до амортисьори отпред и отзад.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Вече започвам да забелязвам разни неща, които ми правят впечатление и ми е интересно при каращите 1,6tdi така ли е...
-подканването за смяна на предавките ми се струва по-рано от необходимото, сменя ли веднага след като излезе символа за смяна като, че ли натоварвам двигателя в оборотен диапазон, който според мен е нисък, въпреки това показанията на борд компютъра именно тогава са най-ниски
-сутрешното палене е последвано от работа на по-високи обороти (980об/мин) докато загрее до към 75 градуса може би, след това докато се движа по инерция са пак толкова, но в спряло състояние заковава на 780об/мин
-електрическия отоплител във въздуховодите работи при поставяне на макс температура от климатика, ако е по-ниска зададената не работи като че ли?
Изброените неща нормални ли са , при Вас така ли е?
-подканването за смяна на предавките ми се струва по-рано от необходимото, сменя ли веднага след като излезе символа за смяна като, че ли натоварвам двигателя в оборотен диапазон, който според мен е нисък, въпреки това показанията на борд компютъра именно тогава са най-ниски
-сутрешното палене е последвано от работа на по-високи обороти (980об/мин) докато загрее до към 75 градуса може би, след това докато се движа по инерция са пак толкова, но в спряло състояние заковава на 780об/мин
-електрическия отоплител във въздуховодите работи при поставяне на макс температура от климатика, ако е по-ниска зададената не работи като че ли?
Изброените неща нормални ли са , при Вас така ли е?
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
това с предавките го остави, карай си на усет. По инерция се опитва да вдига обороти, но сигурно е нормално, щото на няколко коли го забелязвам това. Загряването е ужасно бавно. В студът ще забележиш колко бързо изстива. При каране три часа спирам и за две минути пада на 60-70гр. Тогава отива над 1000об да догонва, но нищо не се случва
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Да се "похваля" в темата за ремонти с малка грешка от вчера : 4892 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [032] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Май скоро ще узрея за ЕГР клапан. Някой има ли идея за грешката и/или цената на клапана и дали се сменя лесно?
сега видях, че има тема тук: viewtopic.php?f=24&t=454957
P0403 00 [032] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Май скоро ще узрея за ЕГР клапан. Някой има ли идея за грешката и/или цената на клапана и дали се сменя лесно?
сега видях, че има тема тук: viewtopic.php?f=24&t=454957
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
110afn написа:В студът ще забележиш колко бързо изстива. При каране три часа спирам и за две минути пада на 60-70гр.
Това ми направи впечатление наистина, чак 2 минути не, но вчера за 15-20минути докато пробвах едни джанти беше изстинала на 60-70 градуса. Има си кора под двигател, кече на предния капак и пак изстива бързо. Да не би да има допълнителна електрическа водна помпа която да върти при загасен двигател?
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
110-ката ти пише,че като кара три часа,и я остави да клопа на место три минути и пада температурата.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:Вече започвам да забелязвам разни неща, които ми правят впечатление и ми е интересно при каращите 1,6tdi така ли е...
-подканването за смяна на предавките ми се струва по-рано от необходимото, сменя ли веднага след като излезе символа за смяна като, че ли натоварвам двигателя в оборотен диапазон, който според мен е нисък, въпреки това показанията на борд компютъра именно тогава са най-ниски
-сутрешното палене е последвано от работа на по-високи обороти (980об/мин) докато загрее до към 75 градуса може би, след това докато се движа по инерция са пак толкова, но в спряло състояние заковава на 780об/мин
-електрическия отоплител във въздуховодите работи при поставяне на макс температура от климатика, ако е по-ниска зададената не работи като че ли?
Изброените неща нормални ли са , при Вас така ли е?
- това на таблото за смяната на скоростите не го гледам дори, но съм забелязал че не е особенно адекватно
- високите обороти докато загрее го прави само ако температурата е под 5 градуса. Забелязал съм че ако ти е спряно отоплението в купето оборотите падат доста по-рано от 75 градуса. Нормално е в движение да държи леко по високи обороти дори и на свободна. Като спреш на място падат на 780.
- има електрически отоплител?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
3ig написа:DoH_KuXoT написа:Вече започвам да забелязвам разни неща, които ми правят впечатление и ми е интересно при каращите 1,6tdi така ли е...
-подканването за смяна на предавките ми се струва по-рано от необходимото, сменя ли веднага след като излезе символа за смяна като, че ли натоварвам двигателя в оборотен диапазон, който според мен е нисък, въпреки това показанията на борд компютъра именно тогава са най-ниски
-сутрешното палене е последвано от работа на по-високи обороти (980об/мин) докато загрее до към 75 градуса може би, след това докато се движа по инерция са пак толкова, но в спряло състояние заковава на 780об/мин
-електрическия отоплител във въздуховодите работи при поставяне на макс температура от климатика, ако е по-ниска зададената не работи като че ли?
Изброените неща нормални ли са , при Вас така ли е?
- това на таблото за смяната на скоростите не го гледам дори, но съм забелязал че не е особенно адекватно
- високите обороти докато загрее го прави само ако температурата е под 5 градуса. Забелязал съм че ако ти е спряно отоплението в купето оборотите падат доста по-рано от 75 градуса. Нормално е в движение да държи леко по високи обороти дори и на свободна. Като спреш на място падат на 780.
- има електрически отоплител?
ок, значи и при теб е така, ще пробвам със спряно парно, за ел.отоплителя мисля, че всички имат след 2009
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Zdravko Zankov написа:110-ката ти пише,че като кара три часа,и я остави да клопа на место три минути и пада температурата.
значи не съм разбрал, това не мога да го споделя още не съм забелязъл при работа на място дали пада температурата, но няма да се очудя, Дизел-кпд-няма много излишни градуси на разположение
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Не всички след 2009-та имат такъв нагревател. При мен имам един за смяна на радиаторче парно и е 2011 -та и няма.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Може ли по шаси да се разбере дали имам такъв нагревател? И как се пуска...
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Разбира се по шаси или по лепенката с кодовете с екстри на колата. Автоматично се пуска под 5гр. външна температура.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
и при зададена температура на MAX поне при мен. Направих следния тест. Паля , всичко е спряно, градусите на парното са настроени по средата, пускам на първа степен вентилатора, оборотите са 780, започвам да увеличавам градусите, автомобила е напълно изстинал, една степен преди макс се усеща леко затормозяванена ДВГ вследствие от натоварване на алтернатора, оборотите се покачва плавно до 980 и започва да духа топло. Това е момента, в който се пуска електрическия отоплител. Обратната процедура малко не я разбрах, защото намалявах градусите през малко до средно положение и оборотите остават високи, намлих градусите чак до Min и след леко подаване на газ, след нормализирането спадат на 780об/мин. Може би има леко забавяне докато на изключването на нагревателя с цел да не се получават резки разлики в натоварването за кратко време , ако си играеш с врътките топло, студено...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
mayma написа:Не всички след 2009-та имат такъв нагревател. При мен имам един за смяна на радиаторче парно и е 2011 -та и няма.
дизел ли е ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 188 госта