Здравейте,
Карам Пасат B7 Alltrack, колата е купувана лично от мен Август 2014 и е на 70хил км, като все още е с оргиналните предни и задни накладки. От известно време забелязах че предните накладки започват да свирят след няколко по-сериозни спирания, особенно след каране по магистрала и реших че е време за смяна, дори и без да са светнали датчиците. При прегледа Порше Изток препоръчаха да сменя също и предните дискове, защото имали ръб, и ако сменя само предни накладки, пак може да продължи да свири и нямало да спира добре. Поне лично аз съм много учуден - да сменяш дискове на 70хл км, нещо не ми се връзва. Според мен предните дискове трябва да изкарат поне две смени на накладки. Да не говорим че го гледаха на око и не го мериха със шублер.
Че има ръб има, ама според мен е не повече от 2-3 мм. Тези дни ще го премеря и аз да видя, според мен нещо ме будалкат.
Какво ви е мнението?
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 21 ное 2008 14:41
- Автомобил: VW Passat Alltrack B7
- Двигател: 2-0 TDI 2014
- Местоположение: София
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2017 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Карам същата кола с автоматик от една година, дисковете и накладките ги смених веднага след покупката също заради изядени дискове и свирене. Сега съм със АТЕ керамични и разликата е от небето до земята. Ако имаш интерес мога да ти пратя номерата на частите.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
2-3мм си е сериозно износване.
Ако е правилно измерено.
При моят автомобил нов диск е 22мм.
Допустимо износване е до 19мм.
Ако е правилно измерено.
При моят автомобил нов диск е 22мм.
Допустимо износване е до 19мм.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 21 ное 2008 14:41
- Автомобил: VW Passat Alltrack B7
- Двигател: 2-0 TDI 2014
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Хм все си мислех че 2-3 мм е нищо, явно греша.
До колегата patronchev. Знам че е строго индивидуално, но просто от любопитство - на колко километра беше колата когато сменихте дисковете, и дали според сервиза са били оригиналните?
Забравих да спомена, моята е TDI 177 к.с, автоматик и по спецификации е 1726 к.г.Сега като се замислям може би наистина ги е "изяла" дисковете, то няма случай извънградско да не карам пълен до-горе с деца и багаж, че даже често махам и щората на багажника да слагам куфарите изправени :), пък и си натъпвам.
Може би пък 70хил км не са толко малко, колкото ми се струва, за пълен комплект предни спирачки.
До колегата patronchev. Знам че е строго индивидуално, но просто от любопитство - на колко километра беше колата когато сменихте дисковете, и дали според сервиза са били оригиналните?
Забравих да спомена, моята е TDI 177 к.с, автоматик и по спецификации е 1726 к.г.Сега като се замислям може би наистина ги е "изяла" дисковете, то няма случай извънградско да не карам пълен до-горе с деца и багаж, че даже често махам и щората на багажника да слагам куфарите изправени :), пък и си натъпвам.
Може би пък 70хил км не са толко малко, колкото ми се струва, за пълен комплект предни спирачки.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
balabana2001 написа:Хм все си мислех че 2-3 мм е нищо, явно греша.
До колегата patronchev. Знам че е строго индивидуално, но просто от любопитство - на колко километра беше колата когато сменихте дисковете, и дали според сервиза са били оригиналните?
Забравих да спомена, моята е TDI 177 к.с, автоматик и по спецификации е 1726 к.г.Сега като се замислям може би наистина ги е "изяла" дисковете, то няма случай извънградско да не карам пълен до-горе с деца и багаж, че даже често махам и щората на багажника да слагам куфарите изправени :), пък и си натъпвам.
Може би пък 70хил км не са толко малко, колкото ми се струва, за пълен комплект предни спирачки.
В такъв случай напълно нормално. При мен предни дискове и накладки на 123хил , сега е на 210 и не са за смяна още , но автомобила е пътувал предимно извънградско, което щади накладките, не е автомат, и е карам от сам човек без багаж в повечето случай.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 21 ное 2008 14:41
- Автомобил: VW Passat Alltrack B7
- Двигател: 2-0 TDI 2014
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
За информация на всички, Порше София Изток ми дадоха следните цени:
Предни накладки - 250 лв. комплект
Предни дискове - 250 лв. на брой
Задни накладки - 180 лв комплект
Труд - 2 часа по 83 лв на час
Предни накладки - 250 лв. комплект
Предни дискове - 250 лв. на брой
Задни накладки - 180 лв комплект
Труд - 2 часа по 83 лв на час
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
безумно високи цени... ако не държиш да с оригинални имаш вариант за топ марки като ATE, TRW и т.н. на мноооого по-ниски цени... Някой прецизен майстор ще ти вземе наполовина и за труд.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Към колегата patronchev,
Колко пари излизат предни ATE Ceramic дискове и накладки? Може ли и номерата?
Благодаря!
Колко пари излизат предни ATE Ceramic дискове и накладки? Може ли и номерата?
Благодаря!
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Това цени за економи или за стандартно ОЕМ качество части са?balabana2001 написа:За информация на всички, Порше София Изток ми дадоха следните цени:
Предни накладки - 250 лв. комплект
Предни дискове - 250 лв. на брой
Задни накладки - 180 лв комплект
Труд - 2 часа по 83 лв на час
Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте,
При мен (1.6тди) се появи проблем при потегляне при загрял мотор, много почна да тресе при отпускане на съединителя. Най-много се усеща след 1 час градско каране (пълзене). От спряло положение на наклон с опит да се оберат вибрациите с повечко газ се получават като удари някъде отдолу при мотора... При студен мотор вибрации почти не се усещат. Съединителят си е фабричният и е на почти 250 000. Колата си се кара на 80% извънградско. Някакви идеи от какво може да е?
При мен (1.6тди) се появи проблем при потегляне при загрял мотор, много почна да тресе при отпускане на съединителя. Най-много се усеща след 1 час градско каране (пълзене). От спряло положение на наклон с опит да се оберат вибрациите с повечко газ се получават като удари някъде отдолу при мотора... При студен мотор вибрации почти не се усещат. Съединителят си е фабричният и е на почти 250 000. Колата си се кара на 80% извънградско. Някакви идеи от какво може да е?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Автоматик или ръчна кутия, дай рама да видим с демоферен маховик ли си или с твърд. Мотора клати ли се, да не са тампони?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Ръчка
WVWZZZ3CZCE035513
Не мога да преценя дали се клати или по-скоро не знам какво трябва да се усеща...
WVWZZZ3CZCE035513
Не мога да преценя дали се клати или по-скоро не знам какво трябва да се усеща...
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10401
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Това е номерът на маховика: 03L 105 269
Излиза, че е плътен (едномасов) маховик.
Излиза, че е плътен (едномасов) маховик.
- Прикачени файлове
-
- ws_serve_pic.jpg (60.54 KиБ) Видяна 932 пъти
-
- ws_serve_pic (1).jpg (53.51 KиБ) Видяна 932 пъти
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Т.е това е проблема и трябва да се сменя? Предполагам, че и заедно със съеденителя? Трябва ли да се бърза с ремонта и има ли накъде да става по-зле. Има ли значение от къде се поръчва (България/Англия/Германия). Нещо по специфично при смяната?
Благодаря
Благодаря
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 21 ное 2008 14:41
- Автомобил: VW Passat Alltrack B7
- Двигател: 2-0 TDI 2014
- Местоположение: София
Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Ivo_ написа:Това цени за економи или за стандартно ОЕМ качество части са?balabana2001 написа:За информация на всички, Порше София Изток ми дадоха следните цени:
Предни накладки - 250 лв. комплект
Предни дискове - 250 лв. на брой
Задни накладки - 180 лв комплект
Труд - 2 часа по 83 лв на час
Интересен въпрос, даже не знаех че трябва да се питат такива неща.
Тука в един препоръчан сервиз ми дадаха цена 830лв (четири диска АТЕ и накладки накладки АТЕ + труд)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 217 госта