Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте, колеги реших да споделя с вас малките промени по пасата, които направих близките 2-3 седмици.
От доста време ме тормозят фаровете, хубави са, но исках повече светлина и за зимния период направих лек ъпгрейд.
За дневни сложих Osram p21w с метално радиаторче (надявам се да издържи и половината от гаранцията си) Определено свети доста по-добре
от стандартна крушка.
За къси сложих h7 Osram NB Laser + 150% (определено не светят 150% повече, но са много по-добри от обикновения филипс или осрам)
За фарове за мъгла същата марка пак +150 но h8 (да ви кажа честно там очакванията ми бяха доста повече, не знам дали заради по-силните фарове или заради очакванията ми, но светлината НЕ е уау)
За дълги сложих възможно най-евтиния Led комплект (C6 led h7), който намерих в Интернет колкото да видя дали ще ми допадне по студения цвят пробвах го и на къси
(Като цяло е ок и се съчетава добре с дневните, ако пресветнеш на някой примерно създава чувството за по завършен вид на лед ъпгрейд.
Но екстрите до там, светлината е силна, но не е добре фокусирана и я разпръсква като облак - не ми допада мн мн)
Фарове за мъгла
Къси
Дълги
Реших да ъпгрейдна и задните светлени там ме тормозеше факта, че стоп светлината на моя пасат е само 2 + 1
И с помощта на приятел и 2 бири вече свети 4+1
След това почна да ме дразни жълтите светлини под задния номер и под огледалата
(Които впрочем не работеха! Майстор ми каза, че имам прекъснат кабел и ще трябва да рови из сноповете.. и почна да се вайка.
Как да е за 20мин с мултицета и ел схемата на колата ги оправих. Оказа се, че клемата на мигачите се е окислила, а на десния е излязло едното краче и от там губят маса.)
Исках да ги направя с еднакви диоди, които хем да светят силно и хем да не изгорят за 2 седмици и колата да стане дискотека. Реших в духа на "направи си сам" да подобря 2 габаритни крушки купени от ебау преди години.
Ето крайния резултат за рег. табела:
Нямам снимка за светлините под огледалата, но скоро ще снимам и тях.
А крушките си ги подобрих с малко термопаста, поксипол и радиаторче от чипсет, което срязах на 4.
Тествах ги до 14.7волта
Вдигат едва 14 градуса над стайната температура, което е супер след 30мин ползване
И така относно светлините ... има още доста работа и нови идеи, но за тях ще трябва много свободно време...
п.п. сори за дългия пост :D
От доста време ме тормозят фаровете, хубави са, но исках повече светлина и за зимния период направих лек ъпгрейд.
За дневни сложих Osram p21w с метално радиаторче (надявам се да издържи и половината от гаранцията си) Определено свети доста по-добре
от стандартна крушка.
За къси сложих h7 Osram NB Laser + 150% (определено не светят 150% повече, но са много по-добри от обикновения филипс или осрам)
За фарове за мъгла същата марка пак +150 но h8 (да ви кажа честно там очакванията ми бяха доста повече, не знам дали заради по-силните фарове или заради очакванията ми, но светлината НЕ е уау)
За дълги сложих възможно най-евтиния Led комплект (C6 led h7), който намерих в Интернет колкото да видя дали ще ми допадне по студения цвят пробвах го и на къси
(Като цяло е ок и се съчетава добре с дневните, ако пресветнеш на някой примерно създава чувството за по завършен вид на лед ъпгрейд.
Но екстрите до там, светлината е силна, но не е добре фокусирана и я разпръсква като облак - не ми допада мн мн)
Фарове за мъгла
Къси
Дълги
Реших да ъпгрейдна и задните светлени там ме тормозеше факта, че стоп светлината на моя пасат е само 2 + 1
И с помощта на приятел и 2 бири вече свети 4+1
След това почна да ме дразни жълтите светлини под задния номер и под огледалата
(Които впрочем не работеха! Майстор ми каза, че имам прекъснат кабел и ще трябва да рови из сноповете.. и почна да се вайка.
Как да е за 20мин с мултицета и ел схемата на колата ги оправих. Оказа се, че клемата на мигачите се е окислила, а на десния е излязло едното краче и от там губят маса.)
Исках да ги направя с еднакви диоди, които хем да светят силно и хем да не изгорят за 2 седмици и колата да стане дискотека. Реших в духа на "направи си сам" да подобря 2 габаритни крушки купени от ебау преди години.
Ето крайния резултат за рег. табела:
Нямам снимка за светлините под огледалата, но скоро ще снимам и тях.
А крушките си ги подобрих с малко термопаста, поксипол и радиаторче от чипсет, което срязах на 4.
Тествах ги до 14.7волта
Вдигат едва 14 градуса над стайната температура, което е супер след 30мин ползване
И така относно светлините ... има още доста работа и нови идеи, но за тях ще трябва много свободно време...
п.п. сори за дългия пост :D
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Браво, за мерака, само това със стоповете не ми допада. С Лонг кодинг ли го направихте или с хардуерна промяна на инсталацията?
П.с.фаровете с лупи са ми един от замислените ъпгрейди и на мен.
П.с.фаровете с лупи са ми един от замислените ъпгрейди и на мен.
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:Браво, за мерака, само това със стоповете не ми допада. С Лонг кодинг ли го направихте или с хардуерна промяна на инсталацията?
П.с.фаровете с лупи са ми един от замислените ъпгрейди и на мен.
Мерси :) Да ти кажа, честно навремето ми беше по-голям мерак... сега ги правя нещата с оглед безопасност.
Това със стоповете е заводска екстра всички b7ци след 2013та година излизат 4+1 стоп светлини.
Направих го с кодиране (vagcanpro), но да като цяло на лед стопове седи по-добре.
А ксеноновите фарове ги взех с идеята да реализирам "Dynamic Light Assist" опцията.., но ще видим доста работа е :)
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа: благодарение на колегата Jordito от Skoda club
Шкода форум.
- stanlley
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 01 окт 2015 13:48
- Автомобил: VW Passat 6 Skoda Superb
- Двигател: CBAB 2010 AVF 2005
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
При мен на B6 халогените са пълна трагедия. Светят прекалено ниско. Като ги включа, виждам някаква видима разлика единствено леко в страни от колата. Примерно ако има умряло животно в канавката да различа дали е язовец или пор, ако карам с 2км/ч :) Абсурд е да ми помогнат да видя по-рано дупка или нещо друго на пътя. На стария ми Суперб осветяваха 3-4 метра пред колата и при движение с ниска скорост и кофти видимост помагаха да се избягват разни препятствия на пътя. При Пасат-а са ми напълно безполезни.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
за хологените не им ли е целта това, да светят много ниско и на широко?
за корнер лайта на б7 (което е халогена) мога да кажа че свети едва едва сравнено с предишната ми шкода.
за корнер лайта на б7 (което е халогена) мога да кажа че свети едва едва сравнено с предишната ми шкода.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Моите халогени светят добре, на около 3, 4 метра напред и встрани, като десният си осветява банкета много добре. Сега вали доста тук, след малко ще ги пробвам на сняг как са, че ги сложих това лято :)
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Трябва да си ги регулирате, моите съм ги направил да светя по стандарт.
На 7 метра отстояние трябва да са с около 8-10 см по-ниски от височината на халогена. Тоест обхвата им е около 20 метра ~
Харесва ми как са направили фаровете да отсичат светлината и тези на късите и тези за мъгла.
Единствено са ми слаби като сила.. но и те крушките са 35w..
На 7 метра отстояние трябва да са с около 8-10 см по-ниски от височината на халогена. Тоест обхвата им е около 20 метра ~
Харесва ми как са направили фаровете да отсичат светлината и тези на късите и тези за мъгла.
Единствено са ми слаби като сила.. но и те крушките са 35w..
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
VWGT написа:...за корнер лайта на б7 (което е халогена) ...
При мен са отделно корнер лайт и халоген.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
освен да бъркам и аз .. дневната светлина ли е корнер тогава?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Има различни светлини в бронята. Моите са с една p21w и една h8, има модели с по 2 крушки h8. И да подлежат на реглаж, моите ги настроих като тези на колегата peyu , отделно сложих лед и и определено доста добре допълват късите, а в завой и при пуснат мигач доста прилично осветяват завоя или пряката към която съм се насочил.
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
В зависимост от основния фар (халоген или ксенонов) има няколко модификации на халогенните фарчета.
Само (фарове за мъгла h8*)
Две крушки (фарове за мъгла h8) (корнер лайт h8)
Две крушки (дневни p21w ) (корнер лайт + фар за мъгла в едно h8)
* за единичната не съм сигурен дали е h8
Само (фарове за мъгла h8*)
Две крушки (фарове за мъгла h8) (корнер лайт h8)
Две крушки (дневни p21w ) (корнер лайт + фар за мъгла в едно h8)
* за единичната не съм сигурен дали е h8
- stanlley
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 01 окт 2015 13:48
- Автомобил: VW Passat 6 Skoda Superb
- Двигател: CBAB 2010 AVF 2005
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Как се регулират халогените? Има ли някакви реглажни болтове или...?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Утре ще снимам един да се ориентираш, но на В7 ти гледам си с В6
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта