На автомобилното изложението имаше фирми които предлагат почистване на ДПФ.
Дали некой го е правил досега, ми е интересно?
Цена 200-250лв + демонтаж/монтаж е цената на един от партньорите на тази фирма. Намира се в Костенец.
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз до колкото знам, въпросното демонтиране и пране представлява сваляне на ламбада сондата, през нейното място се изпръсква един спрей под налягане, работи колкото работи там колата и туй то.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Сдобих се с нови напречни греди с профил на крило и нисък профил.
- bobi_robi
- Мнения: 435
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat B7 Б8
- Двигател: CFGB 2011 DFHA 2020
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
На клипчето, ДПФ-а беше сложен в една машина и се промивсше с некаква течност...hooligan_sk написа:Аз до колкото знам, въпросното демонтиране и пране представлява сваляне на ламбада сондата, през нейното място се изпръсква един спрей под налягане, работи колкото работи там колата и туй то.
- bobi_robi
- Мнения: 435
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat B7 Б8
- Двигател: CFGB 2011 DFHA 2020
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:Сдобих се с нови напречни греди с профил на крило и нисък профил.
Какъв е модела на гредите и захващането им как става?
- VasilStoichkov
- Мнения: 158
- Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
- Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
- Двигател: CFGC
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Доста добре изглеждат
- ABSOLUT
- Мнения: 4426
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:...регенерацията започваше да се подготвя и тъкмо стигне някакви средни 350-400 градуса и аз гася , после паля, пак почва да се подготвя и пак я прекъсвам, та така постигнах рекордните 540 минути и 170км от последната регенерация и около 7-8 прекъсвания на същата. При светването на лампата оставаха 9 грама...
Къде ги гледаш тези температури и грамове, че да се ориентираш колко й остава?
При мене как се развиха нещата: единствения начин да се ориентирам, че започва регенерация е по оборотите (вдигат се на около 1000) и се включват перките на радиатора. През последните месеци не съм се вманиачавал да ги следя толкова и да изчаквам регенерацията, карам си и като пристигна някъде гася.
Миналата седмица обаче си мия колата и след запалване (стояла е изгасена около 30 мин) ми светна за пъри път лапмата на DPF.
Малко се притесних, обаче тъй като нямах възможност да ходя да карам по тангентата, включих на ръчни скорости и покарах на над 3000 об/мин няколко километра из Овча купел, просто я дърхах в обороти независимо от скоростта. Та след примерно 3 км лампата изгасна. Регенерирал ли се филтъра според вас?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Следя ги с Vag DPF през андроид. Изгасването на лапата при мен съвпадна с края на регенерацията. Но пак казвам, лампата ми е светвала само два пъти за две години , първия път не разбрах много какво се случва, сега втория го описах точно какво наблюдавах, но дали винаги е така не мога да се ангажирам.
-
- Мнения: 266
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 17 + MB S205 220d 20
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Освен Андроид и приложението, трябва и OBD четец. Допълвам картинката за колегата.
- ABSOLUT
- Мнения: 4426
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Имам от тези китайски OBD модулчета ELM327, инсталирах си VAG DPF преди малко, закачих ги и ми показа следните стойности, но не мога да се ориентирам кое какво е. Вие какво мислите гледайки показателите?
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Да чукна на дърво, от октомври 2015 досега НИКОГА не ми е светвала лампата, иначе усещам много рядко регенерации.
- bobi_robi
- Мнения: 435
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat B7 Б8
- Двигател: CFGB 2011 DFHA 2020
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
А минавала ли е колата ти сервизната акция - 23R7?Sarafov_03 написа:Да чукна на дърво, от октомври 2015 досега НИКОГА не ми е светвала лампата, иначе усещам много рядко регенерации.
Май след нея стават, по-чести регенерациите...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
ABSOLUT написа:Имам от тези китайски OBD модулчета ELM327, инсталирах си VAG DPF преди малко, закачих ги и ми показа следните стойности, но не мога да се ориентирам кое какво е. Вие какво мислите гледайки показателите?
Тази версия има леки разлики с тази , която аз ползвам, може ли да видиш коя точно е по ред версията която си инсталирал.
сле 6-7 грама на първи прозорец ще почне да регенерира това са изчислените по алгоритъм грамове.
Минал си 319 км от последната регенерация - прозорец 3
Изминали са 430 минути от последната регенерация прозорец 4
Прозорец 5 не му схващам идеята при теб, при мен показва 54,6грама 78% , при теб е в литри и е на 137 %
Прозорец 6 е работата на ЕГР в момента процентно затваряне
7 и 8 са ясни - там става 600-560 градуса при регенерация
9 са реално измерените стойности уж, никога не са еднакви с изчислените, обикновено са доста по-малко.
10-11 са следвпръсквания с цел по-бързо достигане на 560 градуса и старт на регенерацията
12 при мен е трето следвпръскване - при теб е деференциално налягане и не мога да се произнеса какви са допуските му
Не знам заради версията на софтуера или заради разликите в двигателите, но при теб е леко разминато , описал съм разликите, по същество е същото , така че наблюдавай какво се случва и ще си ги коментираме при нещо което те озадачава или пък откриеш нещо, което не сме коментирали.
- ABSOLUT
- Мнения: 4426
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Много ти благодаря за обясненията,
за сега ще понаблюдавам програмата за да се ориентирам кое какво е.
Този бар под надписа "refresh", който е на 84%, това означава че филтъра ми е запушен на толкова проценти ли?
Иначе версията на VAG DPF която инсталирах е "Release 3.3.0"
за сега ще понаблюдавам програмата за да се ориентирам кое какво е.
Този бар под надписа "refresh", който е на 84%, това означава че филтъра ми е запушен на толкова проценти ли?
Иначе версията на VAG DPF която инсталирах е "Release 3.3.0"
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Анатолий, RusH_DeMoN и 27 госта