Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
radoo84
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:01
Автомобил: Passat b7 2013 DSG 140ps
Двигател:
Местоположение: Свети Влас

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот radoo84 » Пон 21 яну 2019 11:38


Относно педалите. Хлъзгат ли се, че изглеждат като метална решетка. Черното-гума или пластмаса-изпъкнало ли е като грайфер, че не се вижда. Дано ме разбрахте.




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 21 яну 2019 11:40


разбрах те, не се плъзгат, черното е гумена лента с грапавини, които надстърчат над металната скара, дори грип-а е по-добър спрямо оригиналните , защото гумата е много по-мека, което според мен ще означава по-кратък живот и износване , но предвид цената... :)


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 22 яну 2019 13:56


малките детайли :)

B6_Parking_Holder03.jpg

2013-11-24120330_zps29f1918e.jpg

281b39es-1920.jpg


Потребителски аватар
Steels
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP
Местоположение: Бургас

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Steels » Вто 22 яну 2019 14:25


Може да е малко глупав въпросът ми, но моята кола има и от двете страни такива щипки за какво е ?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 22 яну 2019 15:50


паркинг билети, пропуски, телефонен номер , каквото ти е кеф


Ivo_
Мнения: 719
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Ivo_ » Вто 22 яну 2019 16:03


Колко пъти съм я търсил тази щипка, но идея си нямах че се захваща така. Това захващане малко ме разколебава, не ми се сваля колоната. Все пак може ли парт номер на щипката?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Ivo_
Мнения: 719
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Ivo_ » Вто 22 яну 2019 16:03


И е много полезна малка и евтина екстричка. Не знам защо не е стандарт.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 22 яну 2019 16:10


1ST867159 щипка
N10516801 крепеж
N10442003 винт


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 23 яну 2019 11:35


акцентирам на 5:20 минута , при над 1000 бара наличието на кавитация или въздушно балонче може да бъде пагубна. Сумата за подобен ремонт я играхме преди 2 месеца с колега , с всичките отстъпки нова помпа с 4 дюзи надхръли 3800лв . Не пропускайте тази важна стъпка. :a045

https://www.youtube.com/watch?v=0kbIAwF2uvA


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1147
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Skruji » Сря 23 яну 2019 11:48


Ето и подробен клип как да активирате помпата, защото има 2 типа контролери и е различно в зависимост от тях:
https://www.youtube.com/watch?v=VZYJjMNfQ-I
Изпълнете процедурата минимум 2 пъти, за да сте сигурни, че няма въздух в системата. Аз лично я правя 3 пъти.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 23 яну 2019 12:09


е така обичам да се събира важното инфо!!! :beer


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 23 яну 2019 16:34


Какъв антифриз пише, че може да се използва при нужда от доливане на Вашите казанчета колеги ? На моето казанче пише G12 , по рама ми дава G13 и G12+ номер който се явява заменен на G12 нещо се обърках ?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 23 яну 2019 19:48


Чета си книжката и случайно попаднах на информация колко трябва да достигне oil ash , за да се счете , че dpf-a е за смяна.

IMG_20190123_194513.jpg


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 23 яну 2019 20:34


DoH_KuXoT написа:Според прочетеното след регенерация остават частици, които нямат очистване. Това са тези oil ash. При теб са доста по-малко, което би трябвало да означава, че твоя DPF има повече остатъчен живот. При мен е на 77% . За 300км нарастна от 54.06 на 54.07. ще го наблюдавам как се движи, ако расте така не ме тревожи, защото до 55 ще бъдат изминати още 30хил км грубо, което си е цяла година возене. Но дали ще е така ще видим. Ще споделяме и ще ги разучим.

3500км по-късно са 54.6, някой друг следи ли как вървят при него?

DoH_KuXoT написа:Какъв антифриз пише, че може да се използва при нужда от доливане на Вашите казанчета колеги ? На моето казанче пише G12 , по рама ми дава G13 и G12+ номер който се явява заменен на G12 нещо се обърках ?

Питам си и си отговарям сам, антифриз G12+ или G13, пише в книгата.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот dobrin » Сря 23 яну 2019 22:21


nii написа:колата си води статистики за поведението на акумулатора и го третира като вехт, въпреки че си го сменил.
Трябва да се смени една цифра от серииния номер при смяната, за да разбере колата че е сменен и да го третира като свеж.

Моята кола е 1.4 бензин и срат-стопа работи дори при -10 градуса.

След смяна на моя акумулатор, без да губя настройките, старт-стопа започна да работи, като преди това не работеше заради заминалия акумулатор. Трябва ли да се сменя тази цифра? Как и кое определя какви данни трябва да бъдат въведени?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 173 госта