Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
tosheto2002
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот tosheto2002 » Чет 10 май 2018 22:52


Здравейте колеги,
Откъде може да намери щора за багажник на Пасат Б7 4motion? Номера е 3AF 867 871 J 45W.




Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Пет 11 май 2018 5:46


Официален дилър
e bay
Аз бих пробвал и еврото като им кажа номера на частта


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 11 май 2018 8:48


в представителството цената е около 700лв с отстъпките до към 600лв , нещо втора употреба бих потърсил по-скоро


tosheto2002
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот tosheto2002 » Пет 11 май 2018 14:53


Няма точно този номер втора ръка. Април месец се е продал в ибей де. Явно трябва да се дебне.


Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Пет 11 май 2018 14:54


Аз сутринта пуснах търсене в англииския през телефона и излязоха 2 щори
Изображение


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Пет 11 май 2018 15:39


гледай колко щори има тук ... https://www.olx.bg/ad/prodavam-schora-i ... edcc21f5ef

от В6 става ли?


tosheto2002
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот tosheto2002 » Съб 12 май 2018 17:20


Нямам представа


Spurs10
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 14 сеп 2017 22:49
Автомобил: Passat B7 Alltrack DSG6
Двигател: CFGC 177 hp 2014
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Spurs10 » Нед 13 май 2018 20:57


Колеги, сигурни ли сте, че резервоара събира толкова много? Бях чел в книжката, че стандартия модел е с капацитет 70 л а 4 x 4 е със 68 л. Мисля, че моя Alltrack е 68 л. Да не говоря, че има ли и магистрално шофиране пробег над 950 - 1000 км ми се вижда мираж.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот nii » Пон 14 май 2018 15:19


най-много съм наливал 73,14л, като стрелката не беше съвсем на нула (имало е може би 3-4 литра). Това с чакане да излезе въздуха и доливане на още маааалко по няколко пъти.
1.078км с 67,68л ми е рекорда досега по магистрала, но с бензин налят в Германия.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 18 май 2018 12:26


регенерацията на ДПФ някой разнищил ли я е какво следи за да стартира ? Защото аз хващам, някакви странни локиги и не мога да разбера прав ли съм, но като, че ли основното е изминантите километри без значение стила на каране, което ако е вярно е доста безсмилслено. Карам градско зимата и след около 300км повишава оборотите, затваря си ЕГР-а и дросела на 20% прави си регенерация и спира , дотук добре. Обаче от последните дни на два три пъти прави регенерация след магистрално каране, по време на което не реши да прави регенерация. С други думи казано, прави регенерация в събота преди да тръгна на път. Изминавам 300км магистрално с 140км/ч през цялото време следя с elm327 дали няма да извърши регенерация по време на движение , не прави регенерация. Гася двигателя, пренощуваме , ставам на сутринта и паля за София, като позагря до около 60 хоп старт на регенерацията, без да свети лампата, пак само високи обороти 980 , затворен егр и притворен дросел. Карам до София всичко е ток, магистрала 140 гася, нощувам, тръгвам пак на сутринта, и айде пак регенерация... Доколкото съм гледал с VCDS има едни количества сажди, и чудесии в грамове и според мен няма как магистрално да е същото като градско с 90% работа на място по светофарите. Защо аджеба при мен не му пука на пасата ми дали газя магистрално или се тътря градско. И изобщо логиката ми има ли нещо вярно или изпускам нещо съществено ?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 18 май 2018 12:40


Нямаш достатъчно температура за регенерация при магистралното.
Въздушния поток охлажда дпф-а.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Пет 18 май 2018 12:44


Въпреки това 300км ми се вижда ужасно къс интервал.


Потребителски аватар
katmai
Мнения: 315
Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
Двигател: 2000 BiTDI CUAA
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот katmai » Пет 18 май 2018 13:04


Да споделя аз какво съм чел и знам. DPF-а събира сажди(soot на английски). Въпросните сажди се изгарят и се превръщат в пепел(ash).
Колкото по-малко пепел има в DPF-a то толкова повече живот му остава. Колкото е повече, толкова по-често прави регенерации щото не може да събира много сажди. Както каза колегата отгоре, най-важна е температурата в ДПФ-а, тя способства да се изгорят саждите, реално вътре няма мармот със запалка. При нашия пасат има два типа регенерация - активна и пасивна. При пасивната, когато филтъра мине 350 градуса започва регенерация. Реално при спокойно каране, надали филтъра ще достигне толкова градуси. При активната регенерация, ЕКУ-то почва да подава повече нафта за да вдигне температурата на изгорелите газове и от там да нагорещи ДПФ-а. То дали трупа сажди или ги изгаря може да се следи със софтуер и да се види. Така и още не съм го тествал при какви скорости, обороти и т.н. се случва, но мисля тези дни да го направя. Аз редовно карам със 120 на 6-та,което е 1900 оборота и не вярвам изобщо да регенерира при тия стойности.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Пет 18 май 2018 13:58


от това, което аз бях чел по темата:
- саждите горят при поне 600 градуса на изходящите газове, тази температура се постига при магистрално каране в обороти от 1800 до 2500 (ако караш по магистралата с ограничението, би трябвало да си ОК, най-вероятно така са ги смятали нещата)
- в градски условия ECU-то прави принудителна (планирана) регенерация грубо на всеки 400 до 600 км, зависи от горивото и от начина на каране. Ако колата е минала ъпдейт на софта, може и на по-малко километри да са го свалили.

Ако не ти свети лампата, филтъра е достатъчно чист и регенерациите не би трябвало да те притесняват.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 18 май 2018 14:28


Следете си нивото на маслото.
Част от вкарваното допълнително гориво влиза в маслото.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта