Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Мдаа, в резервоара може да се открие тиня, жабуняк, баластра, фракция 30мм поне ... Стига глупости!
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Интересно как сипвате толкова. На моя няколко пъти съм пробвал и повече от 64л. не побира. Карам си, светва лампата, продължавам да карам поне още 30км. стелката вече е доста в червеното и бордовия дава уж още 20на км. Става дума за бензинов мотор.
- Lqlik
- Мнения: 73
- Регистриран на: Вто 06 фев 2018 15:29
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: CFGC 2014 177hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз само да се включа по темата за чувствителността на педала понеже съм с ръчни скоростти - наистина при моя мотор няма чак такива драми, но се усеща. Може би на първа, ако съм по-невнимателен го усещам така, както го описвате. Отдавах го на дизела, понеже до сега карах бензин и там изобщо не се усещаше
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:Колеги някой от Вас има ли усещането , че педала на газта му е прекалено директен при прехода от празен ход към първа степен на леко подаване на газта ?
Давам пример, карам на 1-ва или 2-ра предавка без газ на празен ход около и под 980об/мин мисля, че са. В следващия момент подавам супер леко газ, просто докосвам педала с цел леко да ускоря. Много рядко успявам да стане без тласък, все едно си нов шофьор и даваш повече газ от необходимото. Просто педала е свръх чувствителен моментално ритва. Отпускаето от това положение отново е рязко, само отпускам газта и стрелката на оборотите все едно пада и мотора сваля рязко оборотите. Съвсем лаишки обяснено и не знам доколко се разбира. Но искам при движение 1мм примерно графиката за реакция да не е почти вертикална права а малко по-полегата. Това подлежи ли на адаптация някаква. Не е някакъв проблем, но е леко дразнещо, не карам кола от вчера и тези неща леко ме дразнят.
p.s. мисля да пробвам това и ще споделя има ли разлика
Още като го купих моя от Порше Изток правеше така и го гледаха там и естествено казаха, че е нормално. 1.4 тси 160к.с. После в П.Юг. също казаха, че било нормално. Дразнеше ме известно време и вече 80 000 км бях забравил за него. На никоя друга кола, която съм карал не съм забелязвал тази рязкост, също при междинна газ на коя да е друга предавка на ръчната скоростна кутия ритва. За да не ритне трябва много плавно натискане на педала на газта. Смених съединителен диск с такъв на LUK, и си остана същото поведение.
За резервоара, на бензин и аз повече от 65литра не съм успявал да вкарам.
Последна промяна от beboyan на Пет 13 юли 2018 9:26, променено общо 1 път.
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
no bend lighting (ASF) function Няма функция при осветеност в завой.
Това почна да излиза от вчера. Всички крушки светят. Фаровете при включване си правят автоматична регулация.
Странното е че като се кача в колата и тръгна няма проблеми и след около 10 15 Мин шофиране се появява тази грешка и така до следващото качване. На MFA дисплея след като се появи грешката в Асист частта изчезва реда bend lighting като отметка за включване и изключване.
Някой може ли да се изкаже по проблема. Ако има колега да я закачим на кабел да видим какво показва ще почерпя.
Предварително благодаря!
ПП Малко офтопик тъкмо вчера я взех от боя от последния ключ на вратата и си викам айде всичко се подреди и ще се си я карам с кеф и още на пребирането светна тъпата грешка
Това почна да излиза от вчера. Всички крушки светят. Фаровете при включване си правят автоматична регулация.
Странното е че като се кача в колата и тръгна няма проблеми и след около 10 15 Мин шофиране се появява тази грешка и така до следващото качване. На MFA дисплея след като се появи грешката в Асист частта изчезва реда bend lighting като отметка за включване и изключване.
Някой може ли да се изкаже по проблема. Ако има колега да я закачим на кабел да видим какво показва ще почерпя.
Предварително благодаря!
ПП Малко офтопик тъкмо вчера я взех от боя от последния ключ на вратата и си викам айде всичко се подреди и ще се си я карам с кеф и още на пребирането светна тъпата грешка
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Да не би да е изгоряла крушка или да не са включили буксата на някой от фаровете за мъгла.
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Не всички крушки светят
Като включа халогенни светят
Корнер фаровете светят като навивам волана
Странно ми е
Това с крушките беше първото което проверих. Другото е да се е разхлабила букса ама от какво
Като включа халогенни светят
Корнер фаровете светят като навивам волана
Странно ми е
Това с крушките беше първото което проверих. Другото е да се е разхлабила букса ама от какво
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Предна дясна врата
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Значи не би следвало да има връзка. А с кой тип фар си? Ксенон или обикновен? Аз съм с обикновен и светлините в завой и при включване на задна скорост идват от фаровете за мъгла. Но на ксенон може да има и секция в главния фар. Също така фаровете за мъгла са два варианта едните са с крушка 21вата за дневни светлини и h8 мисля че са за мъгла. А другия тип с 2 Н8 .
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Взимам си колата и на следващия ден рано сутрин, още с паленето, светна грешка във фаровете. Още не се бях нарадвал достатъчно и айдеееее. Мамка му и прасе... Оказа се, че някои гадове са сваляли кутията на въздушния филтър вероятно за някакво обслужване. Отдолу на тази кутия има един твърда тръба за отичане, нещо като дренаж. Та тази тръба беше поставена върху кабела на левия фар. Опънала го до почти изваждане от буксата му. Провери това.
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:Значи не би следвало да има връзка. А с кой тип фар си? Ксенон или обикновен? Аз съм с обикновен и светлините в завой и при включване на задна скорост идват от фаровете за мъгла. Но на ксенон може да има и секция в главния фар. Също така фаровете за мъгла са два варианта едните са с крушка 21вата за дневни светлини и h8 мисля че са за мъгла. А другия тип с 2 Н8 .
Ксенон е фара с дневните светлини една крушка за къси и дълги. Халогените са дву секционни - фар за мъгла и корнер фар.
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Vasseto написа:Взимам си колата и на следващия ден рано сутрин, още с паленето, светна грешка във фаровете. Още не се бях нарадвал достатъчно и айдеееее. Мамка му и прасе... Оказа се, че някои гадове са сваляли кутията на въздушния филтър вероятно за някакво обслужване. Отдолу на тази кутия има един твърда тръба за отичане, нещо като дренаж. Та тази тръба беше поставена върху кабела на левия фар. Опънала го до почти изваждане от буксата му. Провери това.
Ще погледна утре сутрин мерси.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
krasimir.rilski написа:DoH_KuXoT написа:Значи не би следвало да има връзка. А с кой тип фар си? Ксенон или обикновен? Аз съм с обикновен и светлините в завой и при включване на задна скорост идват от фаровете за мъгла. Но на ксенон може да има и секция в главния фар. Също така фаровете за мъгла са два варианта едните са с крушка 21вата за дневни светлини и h8 мисля че са за мъгла. А другия тип с 2 Н8 .
Ксенон е фара с дневните светлини една крушка за къси и дълги. Халогените са дву секционни - фар за мъгла и корнер фар.
Значи в главния фар нямаш отделна секция за светлина в завой и тази функция се изпълнява от фаровете за мъгла както при мен. Щом си сигурен че двете крушки са здрави и светят остава варианта за окислена букса която един път работи после за момент не и модула го хваща, другия вариант е крушката да свети но да е с прекъсната жичка която веднъж се допира и свети после като трепне гасне . Имал съм такъв проблем с крушка за стоп която ми изяде много време и нерви. Накрая на слънце като я погледнеш и чукнеш с пръст виждаш как бучката трепери като откачена пружинка но все пак прави контакт.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 179 госта