Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Пон 09 юли 2018 14:31


Мдаа, в резервоара може да се открие тиня, жабуняк, баластра, фракция 30мм поне ... Стига глупости!




Потребителски аватар
dafi
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 06 май 2009 13:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот dafi » Вто 10 юли 2018 6:42


Интересно как сипвате толкова. На моя няколко пъти съм пробвал и повече от 64л. не побира. Карам си, светва лампата, продължавам да карам поне още 30км. стелката вече е доста в червеното и бордовия дава уж още 20на км. Става дума за бензинов мотор.


Потребителски аватар
Lqlik
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 06 фев 2018 15:29
Автомобил: Passat Variant B7
Двигател: CFGC 2014 177hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Lqlik » Сря 11 юли 2018 9:53


Аз само да се включа по темата за чувствителността на педала понеже съм с ръчни скоростти - наистина при моя мотор няма чак такива драми, но се усеща. Може би на първа, ако съм по-невнимателен го усещам така, както го описвате. Отдавах го на дизела, понеже до сега карах бензин и там изобщо не се усещаше


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 303
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот beboyan » Пет 13 юли 2018 9:13


DoH_KuXoT написа:Колеги някой от Вас има ли усещането , че педала на газта му е прекалено директен при прехода от празен ход към първа степен на леко подаване на газта ?
Давам пример, карам на 1-ва или 2-ра предавка без газ на празен ход около и под 980об/мин мисля, че са. В следващия момент подавам супер леко газ, просто докосвам педала с цел леко да ускоря. Много рядко успявам да стане без тласък, все едно си нов шофьор и даваш повече газ от необходимото. Просто педала е свръх чувствителен моментално ритва. Отпускаето от това положение отново е рязко, само отпускам газта и стрелката на оборотите все едно пада и мотора сваля рязко оборотите. Съвсем лаишки обяснено и не знам доколко се разбира. Но искам при движение 1мм примерно графиката за реакция да не е почти вертикална права а малко по-полегата. Това подлежи ли на адаптация някаква. Не е някакъв проблем, но е леко дразнещо, не карам кола от вчера и тези неща леко ме дразнят.

p.s. мисля да пробвам това и ще споделя има ли разлика


Още като го купих моя от Порше Изток правеше така и го гледаха там и естествено казаха, че е нормално. 1.4 тси 160к.с. После в П.Юг. също казаха, че било нормално. Дразнеше ме известно време и вече 80 000 км бях забравил за него. На никоя друга кола, която съм карал не съм забелязвал тази рязкост, също при междинна газ на коя да е друга предавка на ръчната скоростна кутия ритва. За да не ритне трябва много плавно натискане на педала на газта. Смених съединителен диск с такъв на LUK, и си остана същото поведение.

За резервоара, на бензин и аз повече от 65литра не съм успявал да вкарам.

Последна промяна от beboyan на Пет 13 юли 2018 9:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 13 юли 2018 9:22


явно са си така , благодаря !


Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Пет 13 юли 2018 18:41


no bend lighting (ASF) function Няма функция при осветеност в завой.
Това почна да излиза от вчера. Всички крушки светят. Фаровете при включване си правят автоматична регулация.
Странното е че като се кача в колата и тръгна няма проблеми и след около 10 15 Мин шофиране се появява тази грешка и така до следващото качване. На MFA дисплея след като се появи грешката в Асист частта изчезва реда bend lighting като отметка за включване и изключване.
Някой може ли да се изкаже по проблема. Ако има колега да я закачим на кабел да видим какво показва ще почерпя.
Предварително благодаря!
ПП Малко офтопик тъкмо вчера я взех от боя от последния ключ на вратата и си викам айде всичко се подреди и ще се си я карам с кеф и още на пребирането светна тъпата грешка


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 13 юли 2018 18:46


Да не би да е изгоряла крушка или да не са включили буксата на някой от фаровете за мъгла.


Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Пет 13 юли 2018 18:50


Не всички крушки светят
Като включа халогенни светят
Корнер фаровете светят като навивам волана
Странно ми е
Това с крушките беше първото което проверих. Другото е да се е разхлабила букса ама от какво


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 13 юли 2018 19:23


Какъв детайл си боядисвал?


Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Пет 13 юли 2018 19:26


Предна дясна врата


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 13 юли 2018 19:55


Значи не би следвало да има връзка. А с кой тип фар си? Ксенон или обикновен? Аз съм с обикновен и светлините в завой и при включване на задна скорост идват от фаровете за мъгла. Но на ксенон може да има и секция в главния фар. Също така фаровете за мъгла са два варианта едните са с крушка 21вата за дневни светлини и h8 мисля че са за мъгла. А другия тип с 2 Н8 .


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Vasseto » Пет 13 юли 2018 21:36


Взимам си колата и на следващия ден рано сутрин, още с паленето, светна грешка във фаровете. Още не се бях нарадвал достатъчно и айдеееее. Мамка му и прасе... Оказа се, че някои гадове са сваляли кутията на въздушния филтър вероятно за някакво обслужване. Отдолу на тази кутия има един твърда тръба за отичане, нещо като дренаж. Та тази тръба беше поставена върху кабела на левия фар. Опънала го до почти изваждане от буксата му. Провери това.


Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Пет 13 юли 2018 21:41


DoH_KuXoT написа:Значи не би следвало да има връзка. А с кой тип фар си? Ксенон или обикновен? Аз съм с обикновен и светлините в завой и при включване на задна скорост идват от фаровете за мъгла. Но на ксенон може да има и секция в главния фар. Също така фаровете за мъгла са два варианта едните са с крушка 21вата за дневни светлини и h8 мисля че са за мъгла. А другия тип с 2 Н8 .

Ксенон е фара с дневните светлини една крушка за къси и дълги. Халогените са дву секционни - фар за мъгла и корнер фар.


Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Пет 13 юли 2018 21:44


Vasseto написа:Взимам си колата и на следващия ден рано сутрин, още с паленето, светна грешка във фаровете. Още не се бях нарадвал достатъчно и айдеееее. Мамка му и прасе... Оказа се, че някои гадове са сваляли кутията на въздушния филтър вероятно за някакво обслужване. Отдолу на тази кутия има един твърда тръба за отичане, нещо като дренаж. Та тази тръба беше поставена върху кабела на левия фар. Опънала го до почти изваждане от буксата му. Провери това.

Ще погледна утре сутрин мерси.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 14 юли 2018 10:05


krasimir.rilski написа:
DoH_KuXoT написа:Значи не би следвало да има връзка. А с кой тип фар си? Ксенон или обикновен? Аз съм с обикновен и светлините в завой и при включване на задна скорост идват от фаровете за мъгла. Но на ксенон може да има и секция в главния фар. Също така фаровете за мъгла са два варианта едните са с крушка 21вата за дневни светлини и h8 мисля че са за мъгла. А другия тип с 2 Н8 .

Ксенон е фара с дневните светлини една крушка за къси и дълги. Халогените са дву секционни - фар за мъгла и корнер фар.

Значи в главния фар нямаш отделна секция за светлина в завой и тази функция се изпълнява от фаровете за мъгла както при мен. Щом си сигурен че двете крушки са здрави и светят остава варианта за окислена букса която един път работи после за момент не и модула го хваща, другия вариант е крушката да свети но да е с прекъсната жичка която веднъж се допира и свети после като трепне гасне . Имал съм такъв проблем с крушка за стоп която ми изяде много време и нерви. Накрая на слънце като я погледнеш и чукнеш с пръст виждаш как бучката трепери като откачена пружинка но все пак прави контакт.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 179 госта