Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
За тази цена единственото, което ще дойде, поне според мен, е един страхотен боклук със супер ниско качество.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
като гледам оригиналните топка и кожа колко са трагични едва ли ще дойде нещо по - зле
Сравнен с топката и кожата на предишния ми В5.5 са меко казано бюджетни. Кожата е тънка като вестник, изкуствена е, почнала е да се протрива. Не че се очаква нещо повече все пак говорим за 200хил км немеца я е изхвърлил аз почвам да й се радвам , но това го оставяме настрани, защото при В5.5 идеята е била същата но кожата си е оригиналната и е на 250хил и изглежда като чисто нова.
И като цяло пластмасата някак си е надделяла в В7 , постигнатия резултат не е зле като цяло, но определено можеше да се постараят в някои детайли. Най-малкото като имаш страхотни разработки в предходните модели е хубаво да запазиш нивото , а не да го понижаваш. Да постигаш по-ниска себестойност с нови технологии и инженерни решения , а не с намаляване качеството на вложения матРиал
Сравнен с топката и кожата на предишния ми В5.5 са меко казано бюджетни. Кожата е тънка като вестник, изкуствена е, почнала е да се протрива. Не че се очаква нещо повече все пак говорим за 200хил км немеца я е изхвърлил аз почвам да й се радвам , но това го оставяме настрани, защото при В5.5 идеята е била същата но кожата си е оригиналната и е на 250хил и изглежда като чисто нова.
И като цяло пластмасата някак си е надделяла в В7 , постигнатия резултат не е зле като цяло, но определено можеше да се постараят в някои детайли. Най-малкото като имаш страхотни разработки в предходните модели е хубаво да запазиш нивото , а не да го понижаваш. Да постигаш по-ниска себестойност с нови технологии и инженерни решения , а не с намаляване качеството на вложения матРиал
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
При по новите модели на VW, качеството на интериора силно зависи от това дали колата е trendline, comfortline или highline. Преди 15-20 години не беше от такова голямо значение.
Затова в твоето сравнение е важно да споменеш нивото на оборудване и на двата автомобила.
Затова в твоето сравнение е важно да споменеш нивото на оборудване и на двата автомобила.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
В5.5 мога да кажа, че не беше Highline , черни лайстни, без хром, обикновени седалки, без борд комп , типичен базов 2.0 бензин
В7 сега нивото е comfortline но това едва ли има общо с качеството на кожата на лоста за скоростите, но може и да бъркам.
В7 сега нивото е comfortline но това едва ли има общо с качеството на кожата на лоста за скоростите, но може и да бъркам.
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
На хайлайна кожата на ск.лост е същия евтин боклук.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Skruji написа:За тази цена единственото, което ще дойде, поне според мен, е един страхотен боклук със супер ниско качество.
Лош пророк си ти
Впечатлен съм , че пратката дойде за 6 дни от китай. Качеството никак не е зле ама никак. Имаше една забележка леко мустаче от отливката, но лесно го махнах. Кожата е страхотна, мека и плътна , по истинска от оригиналната, вече колко ще кара ще видим. До тук с хвалбите.
Лоста не става на В7 дония хром, който е като рамка е по-широк с почти 12-13 мм и никак не става да се монтира. Иначе топката пасва перфектно. Реално може би става за В6 не съм наясно. Отворих диспут още вчера с получаването. Алиекспрес решиха да не даат шанс на продавача предвид доказателствата, които им предоставих и разпоредиха връщане на сумата без да връщам продукта, който не отговаря на описанието. Аз междувременно след 2 часа игра свалих само кожата и я смених , защото мойта имаше елно леко тръгнало протриване на 4 места, където е постоянно сгъната.
п.с. аз съм със стария тип лост от В6 защото съм първия модел В7 , след моя вече слагат черен лост с лек наклон като поръчания от али, честно казано предпочетох да си монтирам моята топка на скоростния лост, защото ми е по удобна.
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Е все пак за без пари да си смениш маншона е чудесно. Останалото го подари на някой приятел и всички ще са щастливи, освен китаеца.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
май има някакви дребни разлики в тези неща, незнам дали са разлики между китайския и европейския пасат или просто между моделите, но ...
преди време си бях поръчал решетки за климатика на задните седалки, стоят на средната конзола, че моите бяха счупени.
Докато ги чакам обаче, отворих конзолата и наместих ламелите, които се оказаха, че са само разместени.
После дойде въпросната китайска стока, която в хвърлих на тавана. Тази събота нямаше какво да правя и викам дай да я монтирам, че изглеждаше маалко по-лачено, имаше един кант в цвета на цялостното ми оформление в купето (старата е само черна). Да ама нещо не влезе като хората, всичко е еднакво, само овала е маалко по-различен. Пишат, че става за всички пасати б6, б7 СС, но май не е така. Не знам дали има разлика м/у тях точно в тази част, за комби/седан ... по години на производство и тн. Та, с две думи като поръчваме такива джаджи, да го имаме предвид.
преди време си бях поръчал решетки за климатика на задните седалки, стоят на средната конзола, че моите бяха счупени.
Докато ги чакам обаче, отворих конзолата и наместих ламелите, които се оказаха, че са само разместени.
После дойде въпросната китайска стока, която в хвърлих на тавана. Тази събота нямаше какво да правя и викам дай да я монтирам, че изглеждаше маалко по-лачено, имаше един кант в цвета на цялостното ми оформление в купето (старата е само черна). Да ама нещо не влезе като хората, всичко е еднакво, само овала е маалко по-различен. Пишат, че става за всички пасати б6, б7 СС, но май не е така. Не знам дали има разлика м/у тях точно в тази част, за комби/седан ... по години на производство и тн. Та, с две думи като поръчваме такива джаджи, да го имаме предвид.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
https://www.aliexpress.com/item/OEM-1Pcs-Chrome-Air-Outlet-Vent-For-Volkswagen-VW-Passat-B6-Passat-CC-3AD-819-203/32840442769.html?spm=2114.10010108.1000014.5.2c8e30b79Tg1Ei&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.108277.000000000000000&scm_id=1007.13338.108277.000000000000000&scm-url=1007.13338.108277.000000000000000&pvid=c63b57f3-0fe0-45fd-935b-8924cb2641c0
За задните вентилационни отвори бях чел преди време, трябва да се модифиицира малко, изрязва се средната част между двете духалки за да пасне. Освен това отпада осветлението , което е недостатък по-съществен от това, че трябва да се реже...
Be aware that you need to modify the armrest part for this vent to fit - you need to cut the midle strip, there were photos here in the comments.
За задните вентилационни отвори бях чел преди време, трябва да се модифиицира малко, изрязва се средната част между двете духалки за да пасне. Освен това отпада осветлението , което е недостатък по-съществен от това, че трябва да се реже...
Be aware that you need to modify the armrest part for this vent to fit - you need to cut the midle strip, there were photos here in the comments.
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Малко спам ако разрешите ако не триите.
Някой от колегите с в7 ще ходи ли на Узана?
Някой от колегите с в7 ще ходи ли на Узана?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз мисля да съм там събота по обед.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
малко полезно четиво за DPF и регенерациите
https://www.skoda-bg.com/forum/viewtopic.php?f=47&t=592&sid=fb39a1b04ce163711d1a9d3f03db5ca3
ето и линк към безплатен APP за регенерациите http://android-zone.ws/topic/128227-vag-dpf-v2247-patched/
Сега го качих, тестван е и работи на 1.6тди CAYC
ето и едно видео на процеса проследен с VAG DPF app
https://www.skoda-bg.com/forum/viewtopic.php?f=47&t=592&sid=fb39a1b04ce163711d1a9d3f03db5ca3
ето и линк към безплатен APP за регенерациите http://android-zone.ws/topic/128227-vag-dpf-v2247-patched/
Сега го качих, тестван е и работи на 1.6тди CAYC
ето и едно видео на процеса проследен с VAG DPF app
Последна промяна от DoH_KuXoT на Вто 28 авг 2018 15:05, променено общо 1 път.
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Тоя дето е писал ,че ако двигателя е здрав ДПФ-а нма никога да се запуши е пил бая вода от пералнята...
Иначе аз все още очаквам някой, който е чистил ДПФ-а в машина за чистене,а не с химии но май няма.
Благодаря за програмката, ще я пробвам :)
Иначе аз все още очаквам някой, който е чистил ДПФ-а в машина за чистене,а не с химии но май няма.
Благодаря за програмката, ще я пробвам :)
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги днес останах учуден. Съединителя ми не е с двумасов маховик.
03L 105 269 това е номера на маховика, плътен маховик
Феродовия е с демпферни пружини.
Приятна изненада, не го очаквах , честно казано.
03L 105 269 това е номера на маховика, плътен маховик
Феродовия е с демпферни пружини.
Приятна изненада, не го очаквах , честно казано.
- Lqlik
- Мнения: 73
- Регистриран на: Вто 06 фев 2018 15:29
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: CFGC 2014 177hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Това наистина е странно. В каталога на интеркарс, който е вързан с тех док пише, че този маховик се слага само в поло с този двигател
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: К.Одаджийски и 51 госта