Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Ако става въпрос за 1.6 tdi CAYC, при мен е абсолютно същото. Имам чувството, че това е свързано със старт-стоп системата и регенеративното спиране с двигателя. Имам наблюдение и над 2.0 tdi, без start-stop, и там няма такъв момент - подаването и отнемането става плавно. Не мисля, че е до адаптация, просто така е направена системата.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
CAYC с абсолютно същите наблюдения. След ремапа това стана 3 пъти по-изразено. На 1ва и 2ра от празен ход като подадеш гас или я върнеш независимо колко малко може да ти се отлепи ретината. Свикнах с това му държание и просто гледам да съм по-внимателен.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Ясно, това щеше да е следващия ми въпрос с евентуален ремап дали не се е променило поведението при някой от Вас, но явно промяната няма да ми допадне или изрично трябва да се изиска от мапера да обърне внимание на този сегмент.
Като стана въпрос за ремап, ще се радвам да споделите преките си наблюдения като реални ползватели , че форумните мнение на хора които само препредават митове и легенди съм ги чел, от Вас ще е полезно за всички , благодаря предварително.
Като цяло ме вълнуват регенерациите, разхода, поведението на двигателя, вървежа на последно място :)
Като стана въпрос за ремап, ще се радвам да споделите преките си наблюдения като реални ползватели , че форумните мнение на хора които само препредават митове и легенди съм ги чел, от Вас ще е полезно за всички , благодаря предварително.
Като цяло ме вълнуват регенерациите, разхода, поведението на двигателя, вървежа на последно място :)
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=454957&start=34
Тук съм писал относно ремап-а. Едва ли мапера може да направи много относно това "лашкане" освен да не вдига нютоните прекалено. Представям си само какво щеше да е при мен ако беше ги вдигнал до 300/310.
Тук съм писал относно ремап-а. Едва ли мапера може да направи много относно това "лашкане" освен да не вдига нютоните прекалено. Представям си само какво щеше да е при мен ако беше ги вдигнал до 300/310.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
понеже и аз съм с този мотор, мога да кажа, че и при мен го има ...
на тръгване го компенсирам някак и не ме дразни, но при отнемане на газ веднага гледа да свали оборотите и ... не е гот.
на тръгване го компенсирам някак и не ме дразни, но при отнемане на газ веднага гледа да свали оборотите и ... не е гот.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
вчера пробвах Basic Settings в Engine , не знам правилно ли го изпълних, но ефект няма. Единствено при задаване на старт на адаптацията оборотите застават между празен ход 780об/мин и обороти при регенерация 980об/мин може би 880об/мин но не ги видях точно колко са. След това му давам Stop и падат на празен ход. Това при работещ двигател, на контакт само не прави нищо. Старите VAG адаптациите се правеха на контакт при изключени всякакви консуматори, правеше си някакво контролно отваряне и затваряне да си калибрира крайните положение и всичко е ток. Тук или не съм го направил както трябва, или си е било о к и не се усеща промяна, или компа не дава да барам повече. Влязох и на тест на EGR адаптацията, там затваря егр-а без да притваря дросела и заковава на 1500об/мин общо взето поцъках, не се случи нищо (може би за добро) и загубих интерес и се качих да си пия биричка.
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Tedko написа:Ако става въпрос за 1.6 tdi CAYC, при мен е абсолютно същото. Имам чувството, че това е свързано със старт-стоп системата и регенеративното спиране с двигателя. Имам наблюдение и над 2.0 tdi, без start-stop, и там няма такъв момент - подаването и отнемането става плавно. Не мисля, че е до адаптация, просто така е направена системата.
Карам същия мотор, но без старт-стоп и газ-та е много директна. Спасението е да се свиква и да се пригодиш до колкото може, примерно при спиране по-рано изключвам от скорост
А карам и 2.0тди и там го няма това. По-големия мотор доста по ми харесва. Почти няма лаг , 1.6 все трябва да го чакам да се развърти за да тръгне
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Някой има ли идея как се сваля поставката за телефон в подлакътника, като тази от снимката:
От долу имаше два болта, които държаха в предната част, но отзад явно е захванато и не може да се извади...
Благодаря
От долу имаше два болта, които държаха в предната част, но отзад явно е захванато и не може да се извади...
Благодаря
- Прикачени файлове
-
- DSF_8468.jpg (59.29 KиБ) Видяна 2299 пъти
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Интересни тестове :) .
Вчера реших ,че трябва да заредя на специфина бензиностанция и в желанието си да го направя стигнах до нея и на борда пишеше Range - 15km.
Предвид разхода , който постигнах последните 20-тина км (около 4), стигам до извода че в колата е имало около 500 грама нафта. Сипване докато видя нафтата показа 74.6 литра. От тук стигам до извода ,че резероваара на тая кола може да побере 75 литра.
Разбира се всичко това е вярно, ако колонката им не лъже.
Вчера реших ,че трябва да заредя на специфина бензиностанция и в желанието си да го направя стигнах до нея и на борда пишеше Range - 15km.
Предвид разхода , който постигнах последните 20-тина км (около 4), стигам до извода че в колата е имало около 500 грама нафта. Сипване докато видя нафтата показа 74.6 литра. От тук стигам до извода ,че резероваара на тая кола може да побере 75 литра.
Разбира се всичко това е вярно, ако колонката им не лъже.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
борда и 0 да покаже пак може да минеш едни 40 км, тествано с голф 6 с този мотор
проблемът обаче е в тинята, която евентуално имаш по дъното
проблемът обаче е в тинята, която евентуално имаш по дъното
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
VWGT написа:борда и 0 да покаже пак може да минеш едни 40 км, тествано с голф 6 с този мотор
проблемът обаче е в тинята, която евентуално имаш по дъното
Не е ли логично тинята, която е по-тежка от нафтата винаги да стои на дъното и така или иначе да влезне по тръбопровода. От доста време ,чета във форума подобен тип изказвания и не мога да разбера логиката. Значи ако имаш 10 литра тинята не влиза във филтъра, обаче ако имаш 1 литър то тя влиза... малко странно...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
дори 77 според моите тестове би трябвало да събере, защото аз имах по-голямо оставащо разстояние и събрах 76л
Но тези тестове не ги правете често, защото освен утайките , които ще идат във филтъра, което пък не е лошо според мен, защото със смяна на филтъра се махат и от резервоара. По-големия проблем според мен е температурата на горивото. Не знам при нас има ли охладител под купето, но би трябвало да има. Нафтата освен всичко друго охлажда помпата и дюзите и малките количества не циркулиращо загрято гориво вече не успяват да охлаждат.
Но тези тестове не ги правете често, защото освен утайките , които ще идат във филтъра, което пък не е лошо според мен, защото със смяна на филтъра се махат и от резервоара. По-големия проблем според мен е температурата на горивото. Не знам при нас има ли охладител под купето, но би трябвало да има. Нафтата освен всичко друго охлажда помпата и дюзите и малките количества не циркулиращо загрято гориво вече не успяват да охлаждат.
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:дори 77 според моите тестове би трябвало да събере, защото аз имах по-голямо оставащо разстояние и събрах 76л
Но тези тестове не ги правете често, защото освен утайките , които ще идат във филтъра, което пък не е лошо според мен, защото със смяна на филтъра се махат и от резервоара. По-големия проблем според мен е температурата на горивото. Не знам при нас има ли охладител под купето, но би трябвало да има. Нафтата освен всичко друго охлажда помпата и дюзите и малките количества не циркулиращо загрято гориво вече не успяват да охлаждат.
Това с охлаждането го подкрепям на 100%, обаче в това с утайките няма никакъв смисъл.
Както съм писал в темата , преди време резервата светна и сипах 70 литра. Това прави около 78 литра. Мислех ,че тогава не съм отчел правилно резервата, сега обаче може да излезне ,че оставащия range не го смята както трябва колата...