Да, този мотор е с демпферен маховик, не е изключено да е тръгнал.
За помпата освен да сте сменили здравата, друг вариант няма за пропадането, ако е обезвъздушено добре.
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 26 апр 2017 23:39
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
то ясно че щом не е от горната, ...ще е от долната помпа (само майсторите се колебаят за маховика, защото лекото притрисане е само при гасене)
...абе филм, ..да не ти се случва
...абе филм, ..да не ти се случва
Последна промяна от IvanMan на Нед 06 яну 2019 21:18, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте да споделя поредния проблем при мен от тази вечер и ако може някой компетентен да се изкаже за да се ориентирам малко какво да правя.
Тази вечер старт-стоп системата като чели отказа, спрях и колата се изгаси но ми каза да запаля ръчно както съм си на D. Направих го и при второто спиране пак изгасна, вече остана да свети в червено иконата на акумолатора, а иконата за подгрев на свещите мигаше в оранжево. Запалих и изключих старт-стоп системата от бутона и карах така дл път към вкъщи. По пътя минах през магазин след паленето от магазина остана да свети иконата на двигателя в оранжево, умишлено не изключих старт-стопа и ма първия светофар на D колата отново изгасна с мигащ подгрев и акумолатор. Запалих с отново с постоянно светеща икона на двигателя.
Тази вечер старт-стоп системата като чели отказа, спрях и колата се изгаси но ми каза да запаля ръчно както съм си на D. Направих го и при второто спиране пак изгасна, вече остана да свети в червено иконата на акумолатора, а иконата за подгрев на свещите мигаше в оранжево. Запалих и изключих старт-стоп системата от бутона и карах така дл път към вкъщи. По пътя минах през магазин след паленето от магазина остана да свети иконата на двигателя в оранжево, умишлено не изключих старт-стопа и ма първия светофар на D колата отново изгасна с мигащ подгрев и акумолатор. Запалих с отново с постоянно светеща икона на двигателя.
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Пропуснах да споделя, че като запаля двигателя подгрева не мига и не свети
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Още малко инфо с проблема. Снощи запалих колата със същите симптоми. Оставих я малко да поработи след което за около 2 3 минути я форсирах до 2500 оборота /на Р само толкова може/ лампата за двигателя продължи да си свети. Изгасих и запалих и лампата за двигателя вече не светеше.
Тази сутрин запалих лампата на двигателя не светна. Старт-стоп системата заработи нормално до 3-тото спиране и отново се появи мигащата индикация за подгрева и ми каза да запаля ръчно.
Тази сутрин запалих лампата на двигателя не светна. Старт-стоп системата заработи нормално до 3-тото спиране и отново се появи мигащата индикация за подгрева и ми каза да запаля ръчно.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Интересно как ви работи старт - стоп системата в тия студове... при мен изобщо не зацепва..
- alpinab
- Мнения: 569
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
При мен сработва както беше и преди студовете. Единствената разлика, е че не сработва ако съм пуснал парното а колата не е достигнала оптимална работна температура.
Дори при пуснато парно леко си завишава оборотите на празен ход. Отдавам го, че ако не ги, ще започне да изстива.
Дори при пуснато парно леко си завишава оборотите на празен ход. Отдавам го, че ако не ги, ще започне да изстива.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
krasimir.rilski написа:Още малко инфо с проблема. Снощи запалих колата със същите симптоми. Оставих я малко да поработи след което за около 2 3 минути я форсирах до 2500 оборота /на Р само толкова може/ лампата за двигателя продължи да си свети. Изгасих и запалих и лампата за двигателя вече не светеше.
Тази сутрин запалих лампата на двигателя не светна. Старт-стоп системата заработи нормално до 3-тото спиране и отново се появи мигащата индикация за подгрева и ми каза да запаля ръчно.
На място 2500об/мин повече не дава, просто не си го забелязъл до сега. Check engine и подгревни свещи мигащи е проблем по някой от датчиците на двигателя. Задължително диагностика, няма какво да гадаеш.
alpinab написа:При мен сработва както беше и преди студовете. Единствената разлика, е че не сработва ако съм пуснал парното а колата не е достигнала оптимална работна температура.
Дори при пуснато парно леко си завишава оборотите на празен ход. Отдавам го, че ако не ги, ще започне да изстива.
Работи си но трябва да минеш поне 65градуса на антифриза или да е над 5 градуса и да не се е включил ел. отоплителя.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 19 дек 2008 19:15
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CDGA 2011
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте!
Някой слагал ли е допълнително електрическият паркинг нагревател на парното? Моля да сподели ако има!
Някой слагал ли е допълнително електрическият паркинг нагревател на парното? Моля да сподели ако има!
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
сложна мислия, много неща го управляват, най-вероятно и корубата на парното е различна , 2киловата съм чел, че е мощността, което предполага и стабилни инсталации и времеви защити, защото може да стане беля.
п.с. защо го наричаш "паркинг нагревател" ? Той работи не само на място.
п.с. защо го наричаш "паркинг нагревател" ? Той работи не само на място.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Моя старт-стоп започна да работи само ако съм карал поне 25 минути
Смених акумулатора превантивно и сега сработва нормално
Стария беше EFB на 5 години, сложих AGM и го прекодирах да си знае че е сменен (оказа се задължително, иначе колата не разбира че е с нов акумулатор).
Смених акумулатора превантивно и сега сработва нормално
Стария беше EFB на 5 години, сложих AGM и го прекодирах да си знае че е сменен (оказа се задължително, иначе колата не разбира че е с нов акумулатор).
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
nii написа:Моя старт-стоп започна да работи само ако съм карал поне 25 минути
Смених акумулатора превантивно и сега сработва нормално
Стария беше EFB на 5 години, сложих AGM и го прекодирах да си знае че е сменен (оказа се задължително, иначе колата не разбира че е с нов акумулатор).
Колега,
може ли малко повече детайли относно прекодирането?
П.П. Искаш да кажеш, че старт/стоп системата ти работи на -5 градуса?
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
стига с тази простотия старт-стоп
изкл. и забравете за нея, в ЕСК да караш с вкл. е съдизъм спрямо колата
поздрави за приятелките от / стрингметео /
изкл. и забравете за нея, в ЕСК да караш с вкл. е съдизъм спрямо колата
поздрави за приятелките от / стрингметео /
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
nii мисля е с бензинов. при дизела е доста по-различно зимата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 81 госта