Здравейте колеги,
Откъде може да намери щора за багажник на Пасат Б7 4motion? Номера е 3AF 867 871 J 45W.
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Официален дилър
e bay
Аз бих пробвал и еврото като им кажа номера на частта
e bay
Аз бих пробвал и еврото като им кажа номера на частта
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
в представителството цената е около 700лв с отстъпките до към 600лв , нещо втора употреба бих потърсил по-скоро
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Няма точно този номер втора ръка. Април месец се е продал в ибей де. Явно трябва да се дебне.
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз сутринта пуснах търсене в англииския през телефона и излязоха 2 щори
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Нямам представа
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 14 сеп 2017 22:49
- Автомобил: Passat B7 Alltrack DSG6
- Двигател: CFGC 177 hp 2014
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги, сигурни ли сте, че резервоара събира толкова много? Бях чел в книжката, че стандартия модел е с капацитет 70 л а 4 x 4 е със 68 л. Мисля, че моя Alltrack е 68 л. Да не говоря, че има ли и магистрално шофиране пробег над 950 - 1000 км ми се вижда мираж.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
най-много съм наливал 73,14л, като стрелката не беше съвсем на нула (имало е може би 3-4 литра). Това с чакане да излезе въздуха и доливане на още маааалко по няколко пъти.
1.078км с 67,68л ми е рекорда досега по магистрала, но с бензин налят в Германия.
1.078км с 67,68л ми е рекорда досега по магистрала, но с бензин налят в Германия.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
регенерацията на ДПФ някой разнищил ли я е какво следи за да стартира ? Защото аз хващам, някакви странни локиги и не мога да разбера прав ли съм, но като, че ли основното е изминантите километри без значение стила на каране, което ако е вярно е доста безсмилслено. Карам градско зимата и след около 300км повишава оборотите, затваря си ЕГР-а и дросела на 20% прави си регенерация и спира , дотук добре. Обаче от последните дни на два три пъти прави регенерация след магистрално каране, по време на което не реши да прави регенерация. С други думи казано, прави регенерация в събота преди да тръгна на път. Изминавам 300км магистрално с 140км/ч през цялото време следя с elm327 дали няма да извърши регенерация по време на движение , не прави регенерация. Гася двигателя, пренощуваме , ставам на сутринта и паля за София, като позагря до около 60 хоп старт на регенерацията, без да свети лампата, пак само високи обороти 980 , затворен егр и притворен дросел. Карам до София всичко е ток, магистрала 140 гася, нощувам, тръгвам пак на сутринта, и айде пак регенерация... Доколкото съм гледал с VCDS има едни количества сажди, и чудесии в грамове и според мен няма как магистрално да е същото като градско с 90% работа на място по светофарите. Защо аджеба при мен не му пука на пасата ми дали газя магистрално или се тътря градско. И изобщо логиката ми има ли нещо вярно или изпускам нещо съществено ?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Нямаш достатъчно температура за регенерация при магистралното.
Въздушния поток охлажда дпф-а.
Въздушния поток охлажда дпф-а.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Въпреки това 300км ми се вижда ужасно къс интервал.
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Да споделя аз какво съм чел и знам. DPF-а събира сажди(soot на английски). Въпросните сажди се изгарят и се превръщат в пепел(ash).
Колкото по-малко пепел има в DPF-a то толкова повече живот му остава. Колкото е повече, толкова по-често прави регенерации щото не може да събира много сажди. Както каза колегата отгоре, най-важна е температурата в ДПФ-а, тя способства да се изгорят саждите, реално вътре няма мармот със запалка. При нашия пасат има два типа регенерация - активна и пасивна. При пасивната, когато филтъра мине 350 градуса започва регенерация. Реално при спокойно каране, надали филтъра ще достигне толкова градуси. При активната регенерация, ЕКУ-то почва да подава повече нафта за да вдигне температурата на изгорелите газове и от там да нагорещи ДПФ-а. То дали трупа сажди или ги изгаря може да се следи със софтуер и да се види. Така и още не съм го тествал при какви скорости, обороти и т.н. се случва, но мисля тези дни да го направя. Аз редовно карам със 120 на 6-та,което е 1900 оборота и не вярвам изобщо да регенерира при тия стойности.
Колкото по-малко пепел има в DPF-a то толкова повече живот му остава. Колкото е повече, толкова по-често прави регенерации щото не може да събира много сажди. Както каза колегата отгоре, най-важна е температурата в ДПФ-а, тя способства да се изгорят саждите, реално вътре няма мармот със запалка. При нашия пасат има два типа регенерация - активна и пасивна. При пасивната, когато филтъра мине 350 градуса започва регенерация. Реално при спокойно каране, надали филтъра ще достигне толкова градуси. При активната регенерация, ЕКУ-то почва да подава повече нафта за да вдигне температурата на изгорелите газове и от там да нагорещи ДПФ-а. То дали трупа сажди или ги изгаря може да се следи със софтуер и да се види. Така и още не съм го тествал при какви скорости, обороти и т.н. се случва, но мисля тези дни да го направя. Аз редовно карам със 120 на 6-та,което е 1900 оборота и не вярвам изобщо да регенерира при тия стойности.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
от това, което аз бях чел по темата:
- саждите горят при поне 600 градуса на изходящите газове, тази температура се постига при магистрално каране в обороти от 1800 до 2500 (ако караш по магистралата с ограничението, би трябвало да си ОК, най-вероятно така са ги смятали нещата)
- в градски условия ECU-то прави принудителна (планирана) регенерация грубо на всеки 400 до 600 км, зависи от горивото и от начина на каране. Ако колата е минала ъпдейт на софта, може и на по-малко километри да са го свалили.
Ако не ти свети лампата, филтъра е достатъчно чист и регенерациите не би трябвало да те притесняват.
- саждите горят при поне 600 градуса на изходящите газове, тази температура се постига при магистрално каране в обороти от 1800 до 2500 (ако караш по магистралата с ограничението, би трябвало да си ОК, най-вероятно така са ги смятали нещата)
- в градски условия ECU-то прави принудителна (планирана) регенерация грубо на всеки 400 до 600 км, зависи от горивото и от начина на каране. Ако колата е минала ъпдейт на софта, може и на по-малко километри да са го свалили.
Ако не ти свети лампата, филтъра е достатъчно чист и регенерациите не би трябвало да те притесняват.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Следете си нивото на маслото.
Част от вкарваното допълнително гориво влиза в маслото.
Част от вкарваното допълнително гориво влиза в маслото.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта