Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
balabana2001
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 21 ное 2008 14:41
Автомобил: VW Passat Alltrack B7
Двигател: 2-0 TDI 2014
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот balabana2001 » Пет 16 ное 2018 10:28


Според приемчика са части за оригинално вграждане и дисковете имат 20хил км гаранция.
Задните дискове са 225 лв на брой. Според мен за ОЕМ-ски части цените са ок.
Преди 2 годни имах едно глухо хлопане при спиране и потегляне, тогава приемчика се съмняваше в накладките но не бяха сигурни и питах колко струват ей така да ги сменим профилактично и ми казаха 350 лв.
В последствие и 3 ходения до сервиза в рамките на 6 месеца, смениха 3 тампона гаранционно и всичко заспа (накладките така и не ги пипаха тогава).




patronchev
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 23 сеп 2017 21:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот patronchev » Пет 16 ное 2018 16:55


svenn1 написа:Към колегата patronchev,
Колко пари излизат предни ATE Ceramic дискове и накладки? Може ли и номерата?

Благодаря!

ИзображениеИзображение

Ето снимки на керамичните дискове и цени в евро


patronchev
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 23 сеп 2017 21:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот patronchev » Пет 16 ное 2018 16:59


balabana2001 написа:Хм все си мислех че 2-3 мм е нищо, явно греша.
До колегата patronchev. Знам че е строго индивидуално, но просто от любопитство - на колко километра беше колата когато сменихте дисковете, и дали според сервиза са били оригиналните?
Забравих да спомена, моята е TDI 177 к.с, автоматик и по спецификации е 1726 к.г.Сега като се замислям може би наистина ги е "изяла" дисковете, то няма случай извънградско да не карам пълен до-горе с деца и багаж, че даже често махам и щората на багажника да слагам куфарите изправени :), пък и си натъпвам.
Може би пък 70хил км не са толко малко, колкото ми се струва, за пълен комплект предни спирачки.



Колата е също автоматик и смених дисковете на 165.000 км, 177 к.с 2014 alltrack, оригинални бяха, също така и задни лагери трябваше да сменям, че почнаха да вият при каране след 40км/ч


Потребителски аватар
katmai
Мнения: 315
Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
Двигател: 2000 BiTDI CUAA
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот katmai » Пет 16 ное 2018 20:21


Здравейте колеги, мисля да сложа фолио на всички задни стъкла но нещо подочух ,че при евентуално сваляне на фолиото се отлепяли реотаните, имате ли опит, вярно ли е?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6060
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 16 ное 2018 20:31


Аз затъмних при човек, който предлага услугата сваляне на старо фолио.


Потребителски аватар
Kaktus_78
Мнения: 41
Регистриран на: Съб 04 авг 2018 21:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Kaktus_78 » Нед 18 ное 2018 14:30


Здравейте колеги, използвах търсачката за моя проблем, но не открих нищо за Б7. Съжалявам ако има същата тема някъде. Та въпроса ми е нямам ток в запалката, която ми е в багажника. На другите две /тези в купето /има ток. Колата е пасат Б 7, 2012 г, 140 к. с., комби. Моля за вашето мнение и за вашата помощ. Благодаря ви предварително.


Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Нед 18 ное 2018 20:03


В багажника моята запалка има напрежение когато колата е на контакт. Надявам се и ти така си пробвал.
А къде има втора букса за запалка в купето освен тази в пепелника на централната конзола?


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1258
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Нед 18 ное 2018 20:28


Отзад под духалките , освен ако нямаш за 220 волта там,


Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Нед 18 ное 2018 20:35


Дам при мен е 220


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Vasseto » Вто 20 ное 2018 10:40


patronchev написа:Карам същата кола с автоматик от една година, дисковете и накладките ги смених веднага след покупката също заради изядени дискове и свирене. Сега съм със АТЕ керамични и разликата е от небето до земята. Ако имаш интерес мога да ти пратя номерата на частите.Изображение



Здравей колега,
какво ще рече "разликата е от небето до земята". Това в положителна или отрицателна посока?


patronchev
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 23 сеп 2017 21:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот patronchev » Вто 20 ное 2018 19:56


Здравей, след смяната джантите остават чисти, няма фин прах, няма и следа от прахоляк и след минати 15х км мога да кажа, че колата спира и по-добре, но може да се дължи на това че старите бяха много износени. Казват, че и керамичните издържат повече, да видим.


Потребителски аватар
tomata
Мнения: 483
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
Двигател: AWT AWC
Местоположение: Пазарджик

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот tomata » Сря 21 ное 2018 3:54


patronchev написа:Здравей, след смяната джантите остават чисти, няма фин прах, няма и следа от прахоляк и след минати 15х км мога да кажа, че колата спира и по-добре, но може да се дължи на това че старите бяха много износени. Казват, че и керамичните издържат повече, да видим.

На мене ми приличат на обикновени дискове. Просто са двойно вентилирани. Какви накладки използва?


patronchev
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 23 сеп 2017 21:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот patronchev » Сря 21 ное 2018 7:00


Изображение


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 303
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот beboyan » Пет 23 ное 2018 7:39


И аз сложих същите дискове и накладки на задните колела, обаче разхода ми се вдигна с 1л 1.5л бензин на 100км. След 10км каране задните джанти са топли и целите в прах от прах от накладки. Плаче ми се вече. Грешно ли са поставени или някаква повреда :cry . Старите накладки оригиналните от първично вграждане едната беше по изхабена от другите.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот vladtod® » Пет 23 ное 2018 13:47


За да се стопли джантата и то за 10 км някъде задържа или не е почистено добре преди монтажа.И как за 10 км каране сметна , че се е вдигнал разхода с 1 лт .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта