Според приемчика са части за оригинално вграждане и дисковете имат 20хил км гаранция.
Задните дискове са 225 лв на брой. Според мен за ОЕМ-ски части цените са ок.
Преди 2 годни имах едно глухо хлопане при спиране и потегляне, тогава приемчика се съмняваше в накладките но не бяха сигурни и питах колко струват ей така да ги сменим профилактично и ми казаха 350 лв.
В последствие и 3 ходения до сервиза в рамките на 6 месеца, смениха 3 тампона гаранционно и всичко заспа (накладките така и не ги пипаха тогава).
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 21 ное 2008 14:41
- Автомобил: VW Passat Alltrack B7
- Двигател: 2-0 TDI 2014
- Местоположение: София
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2017 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
svenn1 написа:Към колегата patronchev,
Колко пари излизат предни ATE Ceramic дискове и накладки? Може ли и номерата?
Благодаря!
Ето снимки на керамичните дискове и цени в евро
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2017 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
balabana2001 написа:Хм все си мислех че 2-3 мм е нищо, явно греша.
До колегата patronchev. Знам че е строго индивидуално, но просто от любопитство - на колко километра беше колата когато сменихте дисковете, и дали според сервиза са били оригиналните?
Забравих да спомена, моята е TDI 177 к.с, автоматик и по спецификации е 1726 к.г.Сега като се замислям може би наистина ги е "изяла" дисковете, то няма случай извънградско да не карам пълен до-горе с деца и багаж, че даже често махам и щората на багажника да слагам куфарите изправени :), пък и си натъпвам.
Може би пък 70хил км не са толко малко, колкото ми се струва, за пълен комплект предни спирачки.
Колата е също автоматик и смених дисковете на 165.000 км, 177 к.с 2014 alltrack, оригинални бяха, също така и задни лагери трябваше да сменям, че почнаха да вият при каране след 40км/ч
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте колеги, мисля да сложа фолио на всички задни стъкла но нещо подочух ,че при евентуално сваляне на фолиото се отлепяли реотаните, имате ли опит, вярно ли е?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз затъмних при човек, който предлага услугата сваляне на старо фолио.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте колеги, използвах търсачката за моя проблем, но не открих нищо за Б7. Съжалявам ако има същата тема някъде. Та въпроса ми е нямам ток в запалката, която ми е в багажника. На другите две /тези в купето /има ток. Колата е пасат Б 7, 2012 г, 140 к. с., комби. Моля за вашето мнение и за вашата помощ. Благодаря ви предварително.
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
В багажника моята запалка има напрежение когато колата е на контакт. Надявам се и ти така си пробвал.
А къде има втора букса за запалка в купето освен тази в пепелника на централната конзола?
А къде има втора букса за запалка в купето освен тази в пепелника на централната конзола?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Отзад под духалките , освен ако нямаш за 220 волта там,
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Дам при мен е 220
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
patronchev написа:Карам същата кола с автоматик от една година, дисковете и накладките ги смених веднага след покупката също заради изядени дискове и свирене. Сега съм със АТЕ керамични и разликата е от небето до земята. Ако имаш интерес мога да ти пратя номерата на частите.
Здравей колега,
какво ще рече "разликата е от небето до земята". Това в положителна или отрицателна посока?
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2017 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравей, след смяната джантите остават чисти, няма фин прах, няма и следа от прахоляк и след минати 15х км мога да кажа, че колата спира и по-добре, но може да се дължи на това че старите бяха много износени. Казват, че и керамичните издържат повече, да видим.
- tomata
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
patronchev написа:Здравей, след смяната джантите остават чисти, няма фин прах, няма и следа от прахоляк и след минати 15х км мога да кажа, че колата спира и по-добре, но може да се дължи на това че старите бяха много износени. Казват, че и керамичните издържат повече, да видим.
На мене ми приличат на обикновени дискове. Просто са двойно вентилирани. Какви накладки използва?
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
И аз сложих същите дискове и накладки на задните колела, обаче разхода ми се вдигна с 1л 1.5л бензин на 100км. След 10км каране задните джанти са топли и целите в прах от прах от накладки. Плаче ми се вече. Грешно ли са поставени или някаква повреда . Старите накладки оригиналните от първично вграждане едната беше по изхабена от другите.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
За да се стопли джантата и то за 10 км някъде задържа или не е почистено добре преди монтажа.И как за 10 км каране сметна , че се е вдигнал разхода с 1 лт .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта