Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
И мен ми е чудно на Вестфалия защо е толкова скъп , но като погледнах нещата , виждам донякъде защо искат толкова пари. При тях ел.инсталацията е на едни букси/преходници ( поне при мен и на двете коли е така , въпреки, че не става въпрос за този модел пасат, не вярвам да е по-различно и за теб) и става много барнато и както трябва, няма рязане и такива простотии .
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
VWGT написа:като стана дума за теглич, днес докато си прехвърлям багажа намерих странно копче долу в дясно. Като го натиснах теглича изпадна от под бронята и ме чукна в коляното.
врътнах 700 км, от двигателя съм доволен. на мен ми е идеален. разхода също е ок. по борд показва 5.6 за 100км градско и 600 по магистрала с темпомат на 130-140.
колата е минала акция за софтуера преди една година. до сега филтъра не е регенерирал.
Честито! А как разбираш, че не регенерира?
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Пропуснах да добавя нещо във връзка с теглича: не знам откъде е внесена колата , но ако е от немско и не е имала теглич , в талона е упоменато това ( не съм на 100% сигурен ) и не се споменава, че колата има право да "дърпа" еди какво си ремарке , със спирачна уредба еди какви си кг , без- еди колко си кг. Погледни си дали в Бг талона пише , че имаш право да дърпаш ремарке . Ако по някакъв повод си навън ( извън Бг ) и си закачил ремарке, а в талона не е посочено , те подлагат на санкция .
За Бг е малко кьорава раота и едва ли някой катаджия ще му обърне внимание имаш ли или нямаш право. Но навън, в Гърция примерно, или от Унгария нататък...те цакат мъжката .
За Бг е малко кьорава раота и едва ли някой катаджия ще му обърне внимание имаш ли или нямаш право. Но навън, в Гърция примерно, или от Унгария нататък...те цакат мъжката .
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
доколкото четох хората не са доволни от този ъпгрейд, едната причина са честите регенерации,. едва ли не на 1000 и по малко км. А как се разбира или по шума/оборотите или по лампата на таблото.
в талона къде се описва инфото за теглича за да сравним
в талона къде се описва инфото за теглича за да сравним
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
В талона пише или обща маса в състав, или разрешените кг на ремарке за дърпане, ако не пише, значи е нямала теглич монтиран и няма право да дърпа ремаркета. Това знам, може и да бъркам
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
VWGT написа:доколкото четох хората не са доволни от този ъпгрейд, едната причина са честите регенерации,. едва ли не на 1000 и по малко км. А как се разбира или по шума/оборотите или по лампата на таблото.
в талона къде се описва инфото за теглича за да сравним
Работи на 980об/мин дори загряла. Поне така мисля, защото го забелязвам няколко пъти и после с vcds се оказва че регенерацията е била горе-долу когато съм забелязал повишаване на оборотите. Лампата не ми е светвала.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
samo_pechka написа:Пропуснах да добавя нещо във връзка с теглича: не знам откъде е внесена колата , но ако е от немско и не е имала теглич , в талона е упоменато това ( не съм на 100% сигурен ) и не се споменава, че колата има право да "дърпа" еди какво си ремарке , със спирачна уредба еди какви си кг , без- еди колко си кг. Погледни си дали в Бг талона пише , че имаш право да дърпаш ремарке . Ако по някакъв повод си навън ( извън Бг ) и си закачил ремарке, а в талона не е посочено , те подлагат на санкция .
За Бг е малко кьорава раота и едва ли някой катаджия ще му обърне внимание имаш ли или нямаш право. Но навън, в Гърция примерно, или от Унгария нататък...те цакат мъжката .
Аз возя само стойката за байковете. Иначе пише F2-2120 ... G-1543... Може би липсва F3 .... Но аз знам, КАТ.В дава право за ремарке до 750кг
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:VWGT написа:доколкото четох хората не са доволни от този ъпгрейд, едната причина са честите регенерации,. едва ли не на 1000 и по малко км. А как се разбира или по шума/оборотите или по лампата на таблото.
в талона къде се описва инфото за теглича за да сравним
Работи на 980об/мин дори загряла. Поне така мисля, защото го забелязвам няколко пъти и после с vcds се оказва че регенерацията е била горе-долу когато съм забелязал повишаване на оборотите. Лампата не ми е светвала.
Само по оборотите се познава. Лампа святка при проблем. За 200+ хиляди км само веднъж ми е святкала, но при мен е много малко градското. Караш в обороти около 15-20мин и се оправя
А 1000км ми се струват страшно много. При мен всеки ден усещам поне веднъж оборотите при среден пробег 300-350км. По-скоро мисля, че не ми е пипан софтуера
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Погледни О1 и О2 , пише ли нещо?
П.п това с категорията е друга работа, тук става въпрос по-точно дали на твоята кола ( в случая ) е разрешено да дърпа ремарке . А разрешението идва или от сертифициран теглич , или от заводски сложен .
П.п. не ме разбирай грешно , не се заяждам , просто искам да помогна, да не се изпада в конфузна ситуация.
А за Б категория и правото да дърпа ремаркета ще се изненадаш :) преди време коментирахме, какви ремаркета могат да се закачат на колите си водачи , които имат само Б кат, та общо взето беше нещо от този род : общото тегло кола+ ремарке не трябва превишава 4250кг , като общото тегло на ремаркето ( пълно ) да е с поне 10% под теглото на теглещата кола , но празна! Това по рег. талони.
П.п това с категорията е друга работа, тук става въпрос по-точно дали на твоята кола ( в случая ) е разрешено да дърпа ремарке . А разрешението идва или от сертифициран теглич , или от заводски сложен .
П.п. не ме разбирай грешно , не се заяждам , просто искам да помогна, да не се изпада в конфузна ситуация.
А за Б категория и правото да дърпа ремаркета ще се изненадаш :) преди време коментирахме, какви ремаркета могат да се закачат на колите си водачи , които имат само Б кат, та общо взето беше нещо от този род : общото тегло кола+ ремарке не трябва превишава 4250кг , като общото тегло на ремаркето ( пълно ) да е с поне 10% под теглото на теглещата кола , но празна! Това по рег. талони.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Значи нямаш право да закачаш ремарке. Как не си обърнал внимание при регистрацията :) можеше още тогава да се оправиш :) Сега не знам къде се ходи, т.е. досещам се примерно за Технотест/Декра и т.н. Не съм наясно точно за тегличите и трябва се интересуваш . Отварям една скоба : едва ли някой в Бг ще ти направи проблем ( но може да има някой "съвестен" ) , навън обаче...
За стойката за колелетата, никой нищо няма ти каже
За стойката за колелетата, никой нищо няма ти каже
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Да си кажа честно не бях наясно за тази тънкост. Трябва да видя другия пасат какво му пише в талона. Но не ми е проблем аз ремарке съм теглил 3 пъти общо. Сега си гледам немския талон, имам копие.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
О1 -1400... О2-750... Явно в бг някой си е спестил малко писане.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Сефте.
Като с Евро стандарт.
Като с Евро стандарт.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
И там има разминаване, немския е евро5а, в българския евро5
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта