Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 23 яну 2019 22:56






gergovprint
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 26 апр 2017 23:39
Автомобил: Passat B7
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот gergovprint » Чет 24 яну 2019 1:02


DoH_KuXoT написа:акцентирам на 5:20 минута , при над 1000 бара наличието на кавитация или въздушно балонче може да бъде пагубна. Сумата за подобен ремонт я играхме преди 2 месеца с колега , с всичките отстъпки нова помпа с 4 дюзи надхръли 3800лв . Не пропускайте тази важна стъпка. :a045

https://www.youtube.com/watch?v=0kbIAwF2uvA


след смяната на филтъра, това с активирането задължителна процедура ли е (защото ми се струва че на мене никога не са я правили)


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12790
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 24 яну 2019 7:05


Сигурно не знаят.
Или не могат.
Или не им се занимава.


Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 567
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил: VW Passat
Двигател: CRL
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот alpinab » Чет 24 яну 2019 8:07


gergovprint написа:
DoH_KuXoT написа:акцентирам на 5:20 минута , при над 1000 бара наличието на кавитация или въздушно балонче може да бъде пагубна. Сумата за подобен ремонт я играхме преди 2 месеца с колега , с всичките отстъпки нова помпа с 4 дюзи надхръли 3800лв . Не пропускайте тази важна стъпка. :a045

https://www.youtube.com/watch?v=0kbIAwF2uvA


след смяната на филтъра, това с активирането задължителна процедура ли е (защото ми се струва че на мене никога не са я правили)





Благодаря за тази информация. Излиза, че в домашни условия както аз направих миналата година със смяната му от незнание може да си направиш голяма беля зорлем с колата.

Аз се чудех защо няколко пъти след смяната му колата не палеше като хората. Дано не съм прецакал нещо, но и да съм късно е... Време ще покаже. :a045

Ще трябва да се купува кабелче както вървят нещата с таз модерна кола.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 24 яну 2019 8:20


Честно да ви кажа, не вярвам, че балонче въздух е способно да убие помпата и дюзите. Има нещо друго тук, но какво ли е!? Доста от комън рейл моторите нямат лифт помпа и работят на същите налягания, там как не се съсипват нещата при смяна на филтри!? В края на крайщата производителите трябва да са предвидили и че все някога е възможно да ти свърши горивото на магистралата или в някоя паланка, тогава освен туба ще ти трябва и VCDS ли за да я запалиш. Ами ако се скъса пак на отдалечено място маркуч или се пробие резервоара или още хиляди случки и варианти!?


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Чет 24 яну 2019 9:13


До към 2011-2012 тези помпи са доста проблемни, както на 3.0ТДИ така и на 2.0ТДИ и има не малко пострадали. При 3.0ТДИ е доста по-болезнено.


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1147
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Skruji » Чет 24 яну 2019 12:29


Според мен надали 1,2 смени без обезвъздушаване, или еднократно инцидентно спукване на маркуч, свършване на горивото и т.н., ще направят проблем. Но ако стане практика помпата да върти на сухо, със сигурност ще се повреди.
В ELSA пише, че задължително се прави тази процедура при всяко пипане, по каквото и да е по горивната система. И с големи букви е написано, че пропускането на процедурата може безвъзвратно да увреди помпата за високо налягане. Разбира се там е казано процедурата да се изпълнява с диагностика VAS.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 24 яну 2019 12:32


К.Одаджийски написа:Честно да ви кажа, не вярвам, че балонче въздух е способно да убие помпата и дюзите. Има нещо друго тук, но какво ли е!? Доста от комън рейл моторите нямат лифт помпа и работят на същите налягания, там как не се съсипват нещата при смяна на филтри!? В края на крайщата производителите трябва да са предвидили и че все някога е възможно да ти свърши горивото на магистралата или в някоя паланка, тогава освен туба ще ти трябва и VCDS ли за да я запалиш. Ами ако се скъса пак на отдалечено място маркуч или се пробие резервоара или още хиляди случки и варианти!?


Избора си е личен, не е казано, че ще стане беля веднага, но и най-малкия риск да го има не бих експериментирал на собствения автомобил.
Преди малко гмених горивния филтър по описния начин, като дори си направих експеримент. Свалих и чашата на филтъра, излях цялото гориво, избърсах до сухо , сложих новия филтър, малко мацнах на уплътненията да се подведат правилно и затворих капака без да наливам гориво. Закачих са с VCDS-а, аз съм UDS варианта, Enginе>Basic settings>Transfer Fuel Pump (FP) test.
Помпата започна да бръмчи нормално , както преди смяната , защото пробвах дали става. Така 5-6 секунди и започна да минава явно въздуха и почна да гъргори в резервоара, така 2-3 секунди, после пак нормално, после пак малко въздух . Изчаках докато спре да си мени звука. Повторих за 30 секунди втори път. Трети път като само веднъж са секунда изгъргори въздух. 4-ти път вече нямаше промяна. Запалих и вече има 60км след процедурата. Исках да налея дизел във филтъра, но не бях подготвен с туба, а на бензиностанцията отказаха да ми сипят в шише :)
Като заключение дори напълно сух филтър и чаша се обезвъздушават без проблем с процедурата. :beer


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 24 яну 2019 13:22


:love.vwclub
led1.jpg

led3.jpg

led2.jpg


bulldozer
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 17 ное 2006 23:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bulldozer » Чет 24 яну 2019 13:48


Какви са крушките колега, доволен ли си, светят ли при дъжд ?


mmihaylovgm
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 06 май 2015 7:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот mmihaylovgm » Чет 24 яну 2019 19:04


здравейте колеги от известно време си търся само лайсните за предната решетка че моите се скапаха .Някой да знае дали изобщо се продават по отделно само те?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 24 яну 2019 19:14


Имаш лс


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 303
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот beboyan » Чет 24 яну 2019 23:35


За Пасат Б7 Комфортлайн и надолу - на вратите долу има светлоотразители, а не лампички както на Хайлайн ниво на оборудване. разтърсих се и намерих сносно клипче в youtube: https://www.youtube.com/watch?v=dbNYZVqKAms

Led лампичките и кабелчетата си поръчах в ebay.co.uk - 20 паунда излязоха общо с прожектиране на цветно VW лого на земята при отворена врата. Ако ви се стори шаренийка може с малко изолирбанд да се покрие и остава само лампичката като на Хайлайн оборудване. Отне ми по час и половина на врата. И после още 30 мин с всд кодиране, че внимавах много какво променям. Идеално занимание за лятно време.

Резултата определено си заслужава.


gergovprint
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 26 апр 2017 23:39
Автомобил: Passat B7
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот gergovprint » Пет 25 яну 2019 19:45


Днес ми смениха маховик, съединител и централен изключвател (LUK) (тъй като имах леко притрисане след като изгася двигателя и при каране на дълги разстояния ми пропадаше педала на съединителя ....в 3 сервиза бяха сигурни че е маховик)

.....да но след смяната на маховик, съединител и централен изключвател - притрисането остана .....някакви идеи


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 25 яну 2019 21:23


тампон на мотора?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 173 госта