Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
0.1 1800
0.2 750
бг талон
0.2 750
бг талон
- samo_pechka
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:О1 -1400... О2-750... Явно в бг някой си е спестил малко писане.
Щом го има написано в немския талон- песен. Ще ти е лесно да си оправиш документацията, но ще има бягане . Не знам точно какъв е реда , но натискай здраво и не им се оставяй, ако трябва до шефа на отдел регистрации се отнеси! Със сигурност няма да им е кеф да си оправят бакиите и ще гледат да те баламосат и махнат от главата си. Аз лично до дупка ще си търся моето. Ако ти кажат, ма не видехме кука отзад, кажи че е модел със сваляема кука, де сте гледали?!
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Така и така ще ходя за трета регистрационна табела и ще сменям талоните ще се поинтересувам да ги впишат и тези данни. Благодаря!!!
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
последната регенерация ми е била преди 350км. Не съм разбрал изобщо. има ли значение колко често се прави, това амортизира ли дпф-а?
- samo_pechka
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:Така и така ще ходя за трета регистрационна табела и ще сменям талоните ще се поинтересувам да ги впишат и тези данни. Благодаря!!!
Вземи си копието на немския талон, те да си направят сверка ако трябва с оригинала при тях, нямат причина да ти откажат, то си е техен пропуск , най-много малко недоволство и мрънкане от тяхна страна.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Днес за първи път ми светна иконката за DPF и изписа да си погледна ръководството. Запътих се към северната тангента, че ми беше на път. Започнах да поддържам малко по-високи обороти и след около километър, преди още да бях стигнал тангента-та иконката угасна. Покарах още около половин час из града, че си имах задачи.
Сега да питам повишени обороти или светеща иконка всъщност е регенерирането или са различни типове регенерация?
Сега да питам повишени обороти или светеща иконка всъщност е регенерирането или са различни типове регенерация?
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
- Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
- Двигател: DTSB
- Местоположение: СВ
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Различни типове са. Първо са повишени обороти. При по-тежки случаи - иконката (мигаща или светеща постоянно). При мен на един резервоар се включва от един до два пъти (900 - 1000 км). При приемчиците в Порше изток има листовка за регенерацията и какво да се прави. В общия случай - каране по магистрала. Ако регенерацията е прекъсната (изгасил си двигателя след спиране, без да обърнеш внимание на оборотите) - не е голям проблем при следвашия старт ще започне пак.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
да питам за един странен тунинг ... може ли за резервна гума да ползвам 18" патерица с външен размер като 205/55/16 за да имам повече място в коша за други неща и багажника да ми е празен?
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Мисля че за ел.инсталацията на теглича ще ти трябва допълнителен модул. Без такъв по кан-а ще отчита грешка.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
VWGT написа:да питам за един странен тунинг ... може ли за резервна гума да ползвам 18" патерица с външен размер като 205/55/16 за да имам повече място в коша за други неща и багажника да ми е празен?
125/70/18
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Kolyo B8 написа:Различни типове са. Първо са повишени обороти. При по-тежки случаи - иконката (мигаща или светеща постоянно). При мен на един резервоар се включва от един до два пъти (900 - 1000 км). При приемчиците в Порше изток има листовка за регенерацията и какво да се прави. В общия случай - каране по магистрала. Ако регенерацията е прекъсната (изгасил си двигателя след спиране, без да обърнеш внимание на оборотите) - не е голям проблем при следвашия старт ще започне пак.
Благодаря колега!!!
VWGT написа:да питам за един странен тунинг ... може ли за резервна гума да ползвам 18" патерица с външен размер като 205/55/16 за да имам повече място в коша за други неща и багажника да ми е празен?
моята е 125/90 16" щом спазваш диаметъра и не опира никъде не мисля, че има проблем.
Ivo_ написа:Мисля че за ел.инсталацията на теглича ще ти трябва допълнителен модул. Без такъв по кан-а ще отчита грешка.
Дано не си прав, засега съм вързал само парктроника към задния ход и няма проблеми. Според мен проблем би било по-малко съпротивление, по-голямото не би следвало да е проблем. Но ще видим и ще споделя
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 196 госта