Изтриват се...
Влизате в менюто за телефона (където са Call list, Voice mailbox, Bluetooth, Settings)>>Bluetooth>>Users>>избирате телефона, който да триете и го махате, като следвате стъпките.
Трябва да е свързан някой от телефоните (напр. Вашия), за да се появи изобщо телефонното меню.
add: Ето го на клипче. На моята 2014г е точно така.
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- Lqlik
- Мнения: 73
- Регистриран на: Вто 06 фев 2018 15:29
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: CFGC 2014 177hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Ако си с RNS 315 през самата мултимедия отиваш на телефон->натискаш Setup -> Bluetooth -> Paired Devices-> избираш и триеш
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
ако си без мултимедия и без мулти волан от джойстика за менюто на лоста за чистачки задържаш долния бутон върху телефона, който искаш да изтриеш и ти дава опции
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Благодаря, колеги. Клипчето е много полезно.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Прави ми впечатление един странен конденз по праговете, на всички врати се получава, при Вас така ли е ?
- deodriver
- Мнения: 275
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Да.При мен го има същото,даже в уплътнението на багажника локвичка имаше.
- deodriver
- Мнения: 275
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Не още,време няма.Пък и как съм се е*ал април месец с летни гуми... За сега го дават топло и за напред,така че му е време.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Днес изтрих двата телефона от менюто.
Много съм доволен.
Малките ползи от форумната взаимопомощ.
Много съм доволен.
Малките ползи от форумната взаимопомощ.
Последна промяна от Sarafov_03 на Съб 31 мар 2018 19:28, променено общо 1 път.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз ги метнах вчера, съчетах го и смених и задните накладки. Малко скептично подходих към слагането на джантите от предния B5.5, но баща ми се намръщи да го кара с 17" и му дадох моите 16" железни с летни гуми , с които беше дошъл В7-цата от Германия и метнах 17-ките на B7-цата. Взе че ми хареса как му застанаха с ет37 и реших да не слагам фланците от В5.5 - 22мм задни и 18мм предни, щеше да стане прекалено.
Накладките, гледах едно клипче и се оправих за 30 минути всичко на всичко. С Vag Com 17.1.3. влязох в Parking Brake, Basic Settings - prior brake pad change, ел. моторчетата се прибират докрай, свалят се джантите, спирачните апарати от супорта, махат се старите накладки, почиства се всичко, те си се плъзгат в едни фиксиращи ламаринки и ги лъснах да станат нови, намазах медна паста, новите накладки, с приспособление за прибиране на спирачни цилиндърчета се прибират докрай, слагаме апаратите обратно, пак Vag Com в Parking Brake - after brake pad change прибират се ел. моторите докрай, отпускат се, след това се прави Parking brake test, прочита се за грешки и ако всичко е ок събираме джантите и воала. Старите накладки бяха TRW вече нямаха следи от сряз, фабрично имат доста дълбок сряз по диагонал предполагам за очистване и против скърцане.
Накладките, гледах едно клипче и се оправих за 30 минути всичко на всичко. С Vag Com 17.1.3. влязох в Parking Brake, Basic Settings - prior brake pad change, ел. моторчетата се прибират докрай, свалят се джантите, спирачните апарати от супорта, махат се старите накладки, почиства се всичко, те си се плъзгат в едни фиксиращи ламаринки и ги лъснах да станат нови, намазах медна паста, новите накладки, с приспособление за прибиране на спирачни цилиндърчета се прибират докрай, слагаме апаратите обратно, пак Vag Com в Parking Brake - after brake pad change прибират се ел. моторите докрай, отпускат се, след това се прави Parking brake test, прочита се за грешки и ако всичко е ок събираме джантите и воала. Старите накладки бяха TRW вече нямаха следи от сряз, фабрично имат доста дълбок сряз по диагонал предполагам за очистване и против скърцане.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Ммм,тая джанта не е за тази кола.
Ще прощаваш спама.
Ще прощаваш спама.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Дебна оригинални 17" за В7 но меко казано не познават парите... За сега ще са тези, инвестирал съм в нови гуми и ще си ги покарам
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Ааа, разбирам те.
Аз съм с джанти от Ауди.
По същата причина.
Аз съм с джанти от Ауди.
По същата причина.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Ако сложиш и фланците ще ти опират задните гуми в подкалниците като натовариш повече от 150кг и на всеки полегнал полицай.
- deodriver
- Мнения: 275
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Според мен пък стоят добре.Колата изглежда по-различно от масовите B7-ци със 17-ки.Точно по-тази причична си взех зимни 16-ки от Ауди А6.Не,че не можех и оригинални,ама искам да се откроявам малко.Иначе колата си е със 17-ки лятото,които са стандартни за Highline.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта