Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Tedko
Мнения: 114
Регистриран на: Чет 30 ное 2017 17:32
Автомобил: VW Jetta 6
Двигател: CAYC 2011

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Tedko » Сря 27 юни 2018 17:10


Ако става въпрос за 1.6 tdi CAYC, при мен е абсолютно същото. Имам чувството, че това е свързано със старт-стоп системата и регенеративното спиране с двигателя. Имам наблюдение и над 2.0 tdi, без start-stop, и там няма такъв момент - подаването и отнемането става плавно. Не мисля, че е до адаптация, просто така е направена системата.




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 27 юни 2018 19:00


да за 1.6tdi CAYC става въпрос


3ig
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 16 апр 2013 9:10
Автомобил: Passat B7 Variant
Двигател: CAYC TDI

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот 3ig » Чет 28 юни 2018 9:44


CAYC с абсолютно същите наблюдения. След ремапа това стана 3 пъти по-изразено. На 1ва и 2ра от празен ход като подадеш гас или я върнеш независимо колко малко може да ти се отлепи ретината. Свикнах с това му държание и просто гледам да съм по-внимателен.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 28 юни 2018 9:51


Ясно, това щеше да е следващия ми въпрос с евентуален ремап дали не се е променило поведението при някой от Вас, но явно промяната няма да ми допадне или изрично трябва да се изиска от мапера да обърне внимание на този сегмент.
Като стана въпрос за ремап, ще се радвам да споделите преките си наблюдения като реални ползватели , че форумните мнение на хора които само препредават митове и легенди съм ги чел, от Вас ще е полезно за всички , благодаря предварително.
Като цяло ме вълнуват регенерациите, разхода, поведението на двигателя, вървежа на последно място :)


3ig
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 16 апр 2013 9:10
Автомобил: Passat B7 Variant
Двигател: CAYC TDI

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот 3ig » Чет 28 юни 2018 10:39


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=454957&start=34
Тук съм писал относно ремап-а. Едва ли мапера може да направи много относно това "лашкане" освен да не вдига нютоните прекалено. Представям си само какво щеше да е при мен ако беше ги вдигнал до 300/310.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 28 юни 2018 11:11


да това съм го чел :th_up


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6154
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Пет 29 юни 2018 9:19


понеже и аз съм с този мотор, мога да кажа, че и при мен го има ...
на тръгване го компенсирам някак и не ме дразни, но при отнемане на газ веднага гледа да свали оборотите и ... не е гот.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 29 юни 2018 9:30


вчера пробвах Basic Settings в Engine , не знам правилно ли го изпълних, но ефект няма. Единствено при задаване на старт на адаптацията оборотите застават между празен ход 780об/мин и обороти при регенерация 980об/мин може би 880об/мин но не ги видях точно колко са. След това му давам Stop и падат на празен ход. Това при работещ двигател, на контакт само не прави нищо. Старите VAG адаптациите се правеха на контакт при изключени всякакви консуматори, правеше си някакво контролно отваряне и затваряне да си калибрира крайните положение и всичко е ток. Тук или не съм го направил както трябва, или си е било о к и не се усеща промяна, или компа не дава да барам повече. Влязох и на тест на EGR адаптацията, там затваря егр-а без да притваря дросела и заковава на 1500об/мин общо взето поцъках, не се случи нищо (може би за добро) и загубих интерес и се качих да си пия биричка. :mrgreen


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот 110afn » Пет 29 юни 2018 18:15


Tedko написа:Ако става въпрос за 1.6 tdi CAYC, при мен е абсолютно същото. Имам чувството, че това е свързано със старт-стоп системата и регенеративното спиране с двигателя. Имам наблюдение и над 2.0 tdi, без start-stop, и там няма такъв момент - подаването и отнемането става плавно. Не мисля, че е до адаптация, просто така е направена системата.

Карам същия мотор, но без старт-стоп и газ-та е много директна. Спасението е да се свиква и да се пригодиш до колкото може, примерно при спиране по-рано изключвам от скорост
А карам и 2.0тди и там го няма това. По-големия мотор доста по ми харесва. Почти няма лаг , 1.6 все трябва да го чакам да се развърти за да тръгне


ziiro
Мнения: 34
Регистриран на: Пон 27 юли 2015 21:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ziiro » Пет 06 юли 2018 9:57


Някой има ли идея как се сваля поставката за телефон в подлакътника, като тази от снимката:


От долу имаше два болта, които държаха в предната част, но отзад явно е захванато и не може да се извади...

Благодаря
Прикачени файлове
DSF_8468.jpg
DSF_8468.jpg (59.29 KиБ) Видяна 2286 пъти


Потребителски аватар
katmai
Мнения: 315
Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
Двигател: 2000 BiTDI CUAA
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот katmai » Пон 09 юли 2018 13:10


Интересни тестове :) .
Вчера реших ,че трябва да заредя на специфина бензиностанция и в желанието си да го направя стигнах до нея и на борда пишеше Range - 15km.
Предвид разхода , който постигнах последните 20-тина км (около 4), стигам до извода че в колата е имало около 500 грама нафта. Сипване докато видя нафтата показа 74.6 литра. От тук стигам до извода ,че резероваара на тая кола може да побере 75 литра.
Разбира се всичко това е вярно, ако колонката им не лъже.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6154
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Пон 09 юли 2018 13:20


борда и 0 да покаже пак може да минеш едни 40 км, тествано с голф 6 с този мотор
проблемът обаче е в тинята, която евентуално имаш по дъното


Потребителски аватар
katmai
Мнения: 315
Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
Двигател: 2000 BiTDI CUAA
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот katmai » Пон 09 юли 2018 13:26


VWGT написа:борда и 0 да покаже пак може да минеш едни 40 км, тествано с голф 6 с този мотор
проблемът обаче е в тинята, която евентуално имаш по дъното

Не е ли логично тинята, която е по-тежка от нафтата винаги да стои на дъното и така или иначе да влезне по тръбопровода. От доста време ,чета във форума подобен тип изказвания и не мога да разбера логиката. Значи ако имаш 10 литра тинята не влиза във филтъра, обаче ако имаш 1 литър то тя влиза... малко странно... :beer


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 09 юли 2018 13:31


дори 77 според моите тестове би трябвало да събере, защото аз имах по-голямо оставащо разстояние и събрах 76л
Но тези тестове не ги правете често, защото освен утайките , които ще идат във филтъра, което пък не е лошо според мен, защото със смяна на филтъра се махат и от резервоара. По-големия проблем според мен е температурата на горивото. Не знам при нас има ли охладител под купето, но би трябвало да има. Нафтата освен всичко друго охлажда помпата и дюзите и малките количества не циркулиращо загрято гориво вече не успяват да охлаждат.


Потребителски аватар
katmai
Мнения: 315
Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
Двигател: 2000 BiTDI CUAA
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот katmai » Пон 09 юли 2018 13:39


DoH_KuXoT написа:дори 77 според моите тестове би трябвало да събере, защото аз имах по-голямо оставащо разстояние и събрах 76л
Но тези тестове не ги правете често, защото освен утайките , които ще идат във филтъра, което пък не е лошо според мен, защото със смяна на филтъра се махат и от резервоара. По-големия проблем според мен е температурата на горивото. Не знам при нас има ли охладител под купето, но би трябвало да има. Нафтата освен всичко друго охлажда помпата и дюзите и малките количества не циркулиращо загрято гориво вече не успяват да охлаждат.

Това с охлаждането го подкрепям на 100%, обаче в това с утайките няма никакъв смисъл.
Както съм писал в темата , преди време резервата светна и сипах 70 литра. Това прави около 78 литра. Мислех ,че тогава не съм отчел правилно резервата, сега обаче може да излезне ,че оставащия range не го смята както трябва колата...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 209 госта