Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
patronchev
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 23 сеп 2017 21:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот patronchev » Сря 11 апр 2018 19:08


Препоръчвам горещо АТЕ дискове Powerdisk с комбинация керамични накладкиИзображение




Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 567
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил: VW Passat
Двигател: CRL
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот alpinab » Чет 12 апр 2018 8:01


Колега би ли споделил как спират незагрели (тази комбинация) в градски условия?

Т.е. имаш ли чувство, че трябва да натискаш повече първите км. спрямо когато загреят и натиска тогава?

П.с. снимката се отнася за задните, предните същите ли са?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 12 апр 2018 9:18


Веднъж съм взимал дискове с канали и дупки и няма да повторя. Усещах виене като от заминал лагер при спиране.
Всичките ми коли са били с оригинални дискове и накладки като ги купувам с много живот в тях, като дойде време за смяна съм слагал накладки TRW отпред и ABE отзад разлика с оригиналните не съм намирал.
На познат сложихме дискове и накладки в комбинация от марките Meyle и Mintex .... трагични са... не спират, свирят и ядат дисковете.


Потребителски аватар
Lqlik
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 06 фев 2018 15:29
Автомобил: Passat Variant B7
Двигател: CFGC 2014 177hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Lqlik » Чет 12 апр 2018 9:37


Имам Сааб 9-5(фабрично спирачките му не са ОК, според мен) , на който сложих този модел дискове отпред, но и увеличих размера от 280 на 308. В резултат спирането се подобри. Наистина са по-шумни, но аз предпочитам да мога да спра по-добре (а и онази кола, я карам доста по-агресивно). Нямам впечатление за спирането в началото, защото в първите километри от тръгването карам много по-внимателно и плавно, докато всичко си влезе в норми.


patronchev
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 23 сеп 2017 21:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот patronchev » Чет 12 апр 2018 19:43


Пасатите са с оригинални TRW, но се износват много бързо. Аз карам от години само на АТЕ и съм много доволен, плавно спиране на колелата, няма свистене или свирене при градско или извънградско, каквото колегата пише. Въпреки автоматика износването е по-малко от на оригиналните. Нормално е като се сменят и са нови да не работят на 100% докато не се напаснат накладките на дисковете, след около 500 км стават бонбон. Снимката е отзад, отпред са същите но по-големи [emoji6]


Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 567
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил: VW Passat
Двигател: CRL
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот alpinab » Пет 13 апр 2018 9:02


Може би Вие сте попаднали на такава партида. Аз лично съм свалял от моят предишен Б6 оригинални Журид (не съм имал друга кола с толкова спиращи накладки впрочем) с парт номера и ВАГ щампа.

ВАГ нямат официален доставчик на накладки спрямо модела на колата. По-скоро са на партиди и различни производители. За б6/б7 съм виждал АТЕ, ТРВ и както казах горе Журид с едни парт номера за предни накладки.

От АТЕ не съм доволен защото спират яко ама чак като загреят. Това не ми допада за моят стил на шофиране.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот nii » Пет 13 апр 2018 9:28


Моя пасат е на 96000км в момента, с оригиналните спирачки е.
Предните дискове и накладки ще са за смяна след грубо 10000км.
Задните са ок за още 40-50 хиляди поне.
Дисковете не знам каква марка са, накладките са TRW

т.е. не съм съгласен че бързо се износват.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12788
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 13 апр 2018 9:30


Всичко зависи от начина на шофиране.
С предните накладки,с които дойде колата,изкарах над 100000км.
Но шофирам предимно извънградско.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6154
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Съб 14 апр 2018 20:25


да питам нещо за bury адаптера...
търся си xxl модел, но нищо не изпада на сгодна цена. Затова пък има доста xl. Тук си спомням, че колеги си препродадоха една такава стойка и искам да попитам може ли да се преработи читаво за по-големи телефони?

чисто нови xxl в момента се продават на около 80лв с доставка до бг ако някой иска.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 14 апр 2018 20:35


Аз си реших проблема с една стойка за монтаж на вентилационните отвори за 4лв и съм много доволен. Става и за големи и за малки телефони, за Гармин навигация. Много семпла и дискретна. На колега разглеждах bury xxl и нещо не ми допадна, много груба и обемна като някаква детска играчка конструктор ми е.


Потребителски аватар
Lqlik
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 06 фев 2018 15:29
Автомобил: Passat Variant B7
Двигател: CFGC 2014 177hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Lqlik » Нед 15 апр 2018 19:59


Да, аз по-назад бях описал как взех цял комплект БТ с XL за 40лв. Освен "става" - друго не мога да кажа. За сегашните смартфони трябва да се махнат горните 2 ъгъла, за да пасне телефона. Това е функционално, защото телефонът нито пада, нито мърда, но е доста грозно :) Друго - взех кабелче и телефонът не се зарежда. Не съм се заигравал да видя къде е причината. Аз дадох 40лв и поглеждайки назад ми се виждат много, но е факт, че няма къде да си държа телефона, а да слагам още една стойка също ми се видя непрактично


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Нед 15 апр 2018 20:45


Имам за подаряване XL или там както се води малкият модел. Поръчах я от немския ибей за ХХL, ама бай немец ме прекара. Лошото, че мина доста време и няма как да пусна диспут за стоката. Как да е, пих една студена водица :mrgreen


Потребителски аватар
Lqlik
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 06 фев 2018 15:29
Автомобил: Passat Variant B7
Двигател: CFGC 2014 177hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Lqlik » Нед 15 апр 2018 21:03


само за справка - при теб зарежда ли телефона? или изобщо не си го свързвал?


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6154
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Нед 15 апр 2018 21:16


телефонът 90% от времето стои в подлакътника попринцип, ама от време на време го вадя заради малкия да му пускам песнички иии така и така този чеп стърчи от таблото, се чудя какво приложение да му намеря :)


Потребителски аватар
Lqlik
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 06 фев 2018 15:29
Автомобил: Passat Variant B7
Двигател: CFGC 2014 177hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Lqlik » Нед 15 апр 2018 21:29


еми взимай подаръка от netizen и се примири, че грозотията от моите снимки, ще стои и в твоята кола :D
edit: на стр. 17 са



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта