Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2017 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Препоръчвам горещо АТЕ дискове Powerdisk с комбинация керамични накладки
- alpinab
- Мнения: 567
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Колега би ли споделил как спират незагрели (тази комбинация) в градски условия?
Т.е. имаш ли чувство, че трябва да натискаш повече първите км. спрямо когато загреят и натиска тогава?
П.с. снимката се отнася за задните, предните същите ли са?
Т.е. имаш ли чувство, че трябва да натискаш повече първите км. спрямо когато загреят и натиска тогава?
П.с. снимката се отнася за задните, предните същите ли са?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Веднъж съм взимал дискове с канали и дупки и няма да повторя. Усещах виене като от заминал лагер при спиране.
Всичките ми коли са били с оригинални дискове и накладки като ги купувам с много живот в тях, като дойде време за смяна съм слагал накладки TRW отпред и ABE отзад разлика с оригиналните не съм намирал.
На познат сложихме дискове и накладки в комбинация от марките Meyle и Mintex .... трагични са... не спират, свирят и ядат дисковете.
Всичките ми коли са били с оригинални дискове и накладки като ги купувам с много живот в тях, като дойде време за смяна съм слагал накладки TRW отпред и ABE отзад разлика с оригиналните не съм намирал.
На познат сложихме дискове и накладки в комбинация от марките Meyle и Mintex .... трагични са... не спират, свирят и ядат дисковете.
- Lqlik
- Мнения: 73
- Регистриран на: Вто 06 фев 2018 15:29
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: CFGC 2014 177hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Имам Сааб 9-5(фабрично спирачките му не са ОК, според мен) , на който сложих този модел дискове отпред, но и увеличих размера от 280 на 308. В резултат спирането се подобри. Наистина са по-шумни, но аз предпочитам да мога да спра по-добре (а и онази кола, я карам доста по-агресивно). Нямам впечатление за спирането в началото, защото в първите километри от тръгването карам много по-внимателно и плавно, докато всичко си влезе в норми.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2017 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Пасатите са с оригинални TRW, но се износват много бързо. Аз карам от години само на АТЕ и съм много доволен, плавно спиране на колелата, няма свистене или свирене при градско или извънградско, каквото колегата пише. Въпреки автоматика износването е по-малко от на оригиналните. Нормално е като се сменят и са нови да не работят на 100% докато не се напаснат накладките на дисковете, след около 500 км стават бонбон. Снимката е отзад, отпред са същите но по-големи [emoji6]
- alpinab
- Мнения: 567
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Може би Вие сте попаднали на такава партида. Аз лично съм свалял от моят предишен Б6 оригинални Журид (не съм имал друга кола с толкова спиращи накладки впрочем) с парт номера и ВАГ щампа.
ВАГ нямат официален доставчик на накладки спрямо модела на колата. По-скоро са на партиди и различни производители. За б6/б7 съм виждал АТЕ, ТРВ и както казах горе Журид с едни парт номера за предни накладки.
От АТЕ не съм доволен защото спират яко ама чак като загреят. Това не ми допада за моят стил на шофиране.
ВАГ нямат официален доставчик на накладки спрямо модела на колата. По-скоро са на партиди и различни производители. За б6/б7 съм виждал АТЕ, ТРВ и както казах горе Журид с едни парт номера за предни накладки.
От АТЕ не съм доволен защото спират яко ама чак като загреят. Това не ми допада за моят стил на шофиране.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Моя пасат е на 96000км в момента, с оригиналните спирачки е.
Предните дискове и накладки ще са за смяна след грубо 10000км.
Задните са ок за още 40-50 хиляди поне.
Дисковете не знам каква марка са, накладките са TRW
т.е. не съм съгласен че бързо се износват.
Предните дискове и накладки ще са за смяна след грубо 10000км.
Задните са ок за още 40-50 хиляди поне.
Дисковете не знам каква марка са, накладките са TRW
т.е. не съм съгласен че бързо се износват.
-
- VW експерт
- Мнения: 12788
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Всичко зависи от начина на шофиране.
С предните накладки,с които дойде колата,изкарах над 100000км.
Но шофирам предимно извънградско.
С предните накладки,с които дойде колата,изкарах над 100000км.
Но шофирам предимно извънградско.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
да питам нещо за bury адаптера...
търся си xxl модел, но нищо не изпада на сгодна цена. Затова пък има доста xl. Тук си спомням, че колеги си препродадоха една такава стойка и искам да попитам може ли да се преработи читаво за по-големи телефони?
чисто нови xxl в момента се продават на около 80лв с доставка до бг ако някой иска.
търся си xxl модел, но нищо не изпада на сгодна цена. Затова пък има доста xl. Тук си спомням, че колеги си препродадоха една такава стойка и искам да попитам може ли да се преработи читаво за по-големи телефони?
чисто нови xxl в момента се продават на около 80лв с доставка до бг ако някой иска.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз си реших проблема с една стойка за монтаж на вентилационните отвори за 4лв и съм много доволен. Става и за големи и за малки телефони, за Гармин навигация. Много семпла и дискретна. На колега разглеждах bury xxl и нещо не ми допадна, много груба и обемна като някаква детска играчка конструктор ми е.
- Lqlik
- Мнения: 73
- Регистриран на: Вто 06 фев 2018 15:29
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: CFGC 2014 177hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Да, аз по-назад бях описал как взех цял комплект БТ с XL за 40лв. Освен "става" - друго не мога да кажа. За сегашните смартфони трябва да се махнат горните 2 ъгъла, за да пасне телефона. Това е функционално, защото телефонът нито пада, нито мърда, но е доста грозно :) Друго - взех кабелче и телефонът не се зарежда. Не съм се заигравал да видя къде е причината. Аз дадох 40лв и поглеждайки назад ми се виждат много, но е факт, че няма къде да си държа телефона, а да слагам още една стойка също ми се видя непрактично
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Имам за подаряване XL или там както се води малкият модел. Поръчах я от немския ибей за ХХL, ама бай немец ме прекара. Лошото, че мина доста време и няма как да пусна диспут за стоката. Как да е, пих една студена водица
- Lqlik
- Мнения: 73
- Регистриран на: Вто 06 фев 2018 15:29
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: CFGC 2014 177hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
само за справка - при теб зарежда ли телефона? или изобщо не си го свързвал?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
телефонът 90% от времето стои в подлакътника попринцип, ама от време на време го вадя заради малкия да му пускам песнички иии така и така този чеп стърчи от таблото, се чудя какво приложение да му намеря :)
- Lqlik
- Мнения: 73
- Регистриран на: Вто 06 фев 2018 15:29
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: CFGC 2014 177hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
еми взимай подаръка от netizen и се примири, че грозотията от моите снимки, ще стои и в твоята кола :D
edit: на стр. 17 са
edit: на стр. 17 са
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта