Попаднах на това, спокойно може да превъртите почти до края, чак там гасне лампата за DPF, след това било желателно да се покара още известно време, за да не светне лампата отново скоро.
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Днес се заиграх с интериорното осветление, наредих LED навсякъде и забелязах нещо интересно на плафона за задната част на салона. Той е с две крушки w5w, но като се махне стъклото и капачето около бутона за пускане се вижда , че отдолу има 3 гнезда за крушки, сложих трета крушка за проба и се оказа, че е захранена буксата. Единственото, което се налага да се преправи е, да се пробие трети отвор, през който да минава крушката и да свети като другите две. Маркирано си е къде да се пробие и става много лесно с 15мм свредло.
За който реши да слага LED по плафоните, 2хW5W за предния плафон 2х(3х)W5W за задния плафон , една C10W за плафона над щората, 2хW5W за регистрационния номер. Всичко изброено важи за Variant купе. На седан предполагам има разлики.
п.с. намерих микрофона за телефона, в дясно до плафона под капачето, което се маха, за да се развият двата винта торкс 25 за да се свали цялото тяло на предния плафон.
п.с. с тая ел.ръчна и невъзможността да се изключи ESP се чувствам все едно се возя с жената, аха да направиш нещо интересно и се почва, недей, спри...
За който реши да слага LED по плафоните, 2хW5W за предния плафон 2х(3х)W5W за задния плафон , една C10W за плафона над щората, 2хW5W за регистрационния номер. Всичко изброено важи за Variant купе. На седан предполагам има разлики.
п.с. намерих микрофона за телефона, в дясно до плафона под капачето, което се маха, за да се развият двата винта торкс 25 за да се свали цялото тяло на предния плафон.
п.с. с тая ел.ръчна и невъзможността да се изключи ESP се чувствам все едно се возя с жената, аха да направиш нещо интересно и се почва, недей, спри...
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Пасата е страхотен, честито! Истински фен :)
При всички Б7ци ли е невъзможно да се изключи ESP-то?
При всички Б7ци ли е невъзможно да се изключи ESP-то?
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Няма ли бутон до лоста за скоростите?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Има го, но като го натисна изписва TCS deactivated или нещо от този сорт. След като се засилиш и опитал да поднесеш реагира със спирачките и се опитва да те изправи. Според мен този бутон изключва ASR, който просто натиска спирачките на буксуващото колело и отнема газта. Поправете ме ако греша, още се опознавам с машинката и може да не съм 100% коректен.
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Ако толкова искаш да изключиш ЕSP-то,просто махни бушона,който отговаря за него.Правил съм го на Спринтер.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Нямам особен зор да се пързалям, просто реших да видя поведението на автомобила в такава ситуация.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз да питам нещо за тая телефонна поставка. Гледам мн вагени я имат, а реално са с блутуут... За какво служи и може ли да се демонтира без следи по таблото?
двигателят как е за купето? Че съм се огледал в тия пасати :) обслужването колко излиза?
За рроблеми с дюзи чувал ли си? Мернах един на който били сменени гаранционно и се чудя имало ли е акция и за този могор или просто лош късмет
двигателят как е за купето? Че съм се огледал в тия пасати :) обслужването колко излиза?
За рроблеми с дюзи чувал ли си? Мернах един на който били сменени гаранционно и се чудя имало ли е акция и за този могор или просто лош късмет
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Поставката за телефона я имах и в една от предишните ми коли. Не съм много наясно , но мисля, че тази поставка върви комплект с модула за Bluetooth, намиращ се под дясната седалка, едни бутони горе при плафона, които са за аварийно обаждане при нужда от сервиз (в България не е използваемо), на самата стойка се монтира един адаптор и клавиатура или мобилен телефон но са някакви архивни модели... Махането на стойката не е възможно без да останат следи, защото под нея таблото е изрязано и ще остане дупка.
Двигателя за мен е много приятен за каране, не го чувствам слаб , определено върви повече от предишния ми бензинов 2000сс 115к.с. на пак толкова тежко купа. 250Nm са си напълно достатъчни за ежедневка. Карах една година Audi A3 8P sportback 1.9tdi пак 105 к.с. и вървежа е същия, килограмите горе долу също.
С максималните отстъпки , които ползвам ангренаж contitech с 4-те ролки + водна помпа взех за 233лв, пистов contitech и обтяжна ролка INA - 60лв, масло и филтри 76лв , (това са максималните отстъпки на пазара за авточасти) , за труд платих 150лв при свой човек, екотакса и регистрация 300лв , каско с максимална отстъпка 750лв, гражданска 176лв, данък 158лв. Разни дреболии, стелки, гуми, джанти железни - общо 2000лв заминават след покупката.
За дюзите погледнах цена за нови с отстъпка (гореспоменатата) 500лв на брой, чел съм теми за проблеми, ама нещо са ми странни темите, искат да се сменят 4 дюзи в официално представителство, чукал мотора, някои се оправят със правилно зацепване на ангренажа, не знам много а и не искам да знам, то по форумите се носят едни и същи легенди , та ако ги четеш кола няма да си купиш никога...
Акция не знам, мога да проверя и да пиша.
Някой слагал ли е парктроник без датчици, само с лента лепяща се отвътре на бронята ? Поръчах един комплект за 10 долара от Али, гледам бая ги хвалят руснаците. Ще споделя инфо като дойде и го монтирам, че тоя кораб назад нещо са го направили странен и не добивам много представа къде се намирам в пространството. , а не ми се дупчи бронята и да прокарвам жици като щур... мисля и един теглич да сложа че возя байкове със стойка за теглич и сега леко се объркват плановете.
ето го и парктроника
Двигателя за мен е много приятен за каране, не го чувствам слаб , определено върви повече от предишния ми бензинов 2000сс 115к.с. на пак толкова тежко купа. 250Nm са си напълно достатъчни за ежедневка. Карах една година Audi A3 8P sportback 1.9tdi пак 105 к.с. и вървежа е същия, килограмите горе долу също.
С максималните отстъпки , които ползвам ангренаж contitech с 4-те ролки + водна помпа взех за 233лв, пистов contitech и обтяжна ролка INA - 60лв, масло и филтри 76лв , (това са максималните отстъпки на пазара за авточасти) , за труд платих 150лв при свой човек, екотакса и регистрация 300лв , каско с максимална отстъпка 750лв, гражданска 176лв, данък 158лв. Разни дреболии, стелки, гуми, джанти железни - общо 2000лв заминават след покупката.
За дюзите погледнах цена за нови с отстъпка (гореспоменатата) 500лв на брой, чел съм теми за проблеми, ама нещо са ми странни темите, искат да се сменят 4 дюзи в официално представителство, чукал мотора, някои се оправят със правилно зацепване на ангренажа, не знам много а и не искам да знам, то по форумите се носят едни и същи легенди , та ако ги четеш кола няма да си купиш никога...
Акция не знам, мога да проверя и да пиша.
Някой слагал ли е парктроник без датчици, само с лента лепяща се отвътре на бронята ? Поръчах един комплект за 10 долара от Али, гледам бая ги хвалят руснаците. Ще споделя инфо като дойде и го монтирам, че тоя кораб назад нещо са го направили странен и не добивам много представа къде се намирам в пространството. , а не ми се дупчи бронята и да прокарвам жици като щур... мисля и един теглич да сложа че возя байкове със стойка за теглич и сега леко се объркват плановете.
ето го и парктроника
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Има и много мнения, че проблема с чукането се решава софтуерно, но...колите ни са една партида, едни чукат повече, други вървят повече, ако са минали смяна на софтуер, то е за всички....щот тия гъзове в порше нищо не казват
При 2.0 не съм чул къркорене и чукане
При 2.0 не съм чул къркорене и чукане
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Моята е минала 2017 януари смяна софтуер и монтаж на една странна тръба с мрежа, която се води air straightner, в Германия
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Хич не съм фен на даунсайзинга... Да не казвам голяма дума, но не мисля че си бих взел голяма кола с малък мотор. Противно на това, което мисля - шофирал съм малко 1.4 150кс мотора в комбинация с метан на Б6 и на Б7 и останах изненадан. Но за ежедневно каране и повече километри не знам дали би ми паснал подобен мотор.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
аз имам представа от 1.6 на голф и октавия и съм доволен като вървеж, за пасат предполагам ще е една идея по-зле и за това питам.
С тия проблеми не знам какво да взема вече, 1.4 ТСИ с метан бил маслояд, 1.6 му тропали дюзите, (това от обявата го разбрах, иначе мисля, че е от коравите)... май 2.0 е най-здрав :)
до месец трябва да взема нещо ...
С тия проблеми не знам какво да взема вече, 1.4 ТСИ с метан бил маслояд, 1.6 му тропали дюзите, (това от обявата го разбрах, иначе мисля, че е от коравите)... май 2.0 е най-здрав :)
до месец трябва да взема нещо ...
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
1.4 ТСИ не е маслар.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Съветвам те да покараш такава кола преди да я купиш, аз я карах два дни преди да има сделка, но рядко имаш възможност за такъв тест, освен ако не я взимаш от познат. Защото колкото и да четеш мнения никой не е в твоята глава и няма твоите очаквания.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 172 госта