купих си нов кабел версия 17.8.1, поразцъках малко с него, но имам следните въпроси:
1. някой успял ли е да изключи този бутон
https://www.flickr.com/photos/94442792@ ... otostream/
В един форум четох, че можело да се направи на mute, което е доста по-полезно отколкото да е микорофон.
Steering Wheel --> Long Coding Helper--> bit3 само че при мен няма такава опция ?
2. Също така меню 01 Engine/ 08 Meas Blocks не е активно при мен? някакви идеи
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
При мен бутона си е mute от завода.
Нищо друго не прави...
Нищо друго не прави...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
моят прави това, ама номерата във фонбука съм си ги писал както аз си знам, и разпознаването не работи, от там като не се разберем влиза в някакъв обяснителен режим и ми е абсолютно безполезно като функция. Прочетох, че алтернативата на тоя бутон е mute
също така как се четат тези данни относно DPF-a (по-специално болднатите) ?
Address 01: Engine (03L 906 023 FS)
21:06:52
IDE00427-ENG101722 Particle filter: difference pressure-DIP_PF 5.22 hPa
IDE00428-ENG100917 Particle filter: offset for differential press.-DIP_PF_AD[0] -1.33 hPa
IDE00430-ENG102682 Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF 0
IDE00431-ENG102952 Particle filter: field regeneration lock status-LV_STATE_TEST_RGN_PF_INH_HLD 00000000
IDE00432-ENG103847 Particle filter: time since last regeneration-T_WOUT_RGN 16878.90 s
IDE00433-ENG103279 Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 49.5274357 g
IDE00434-ENG102050 Particle filter: soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF 22.90 g
IDE00435-ENG101197 Particle filter: soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF 3.65 g
IDE00436-ENG102397 Particle filter: kilometers since last regeneration-DIST_RGN 350.6 km
също така как се четат тези данни относно DPF-a (по-специално болднатите) ?
Address 01: Engine (03L 906 023 FS)
21:06:52
IDE00427-ENG101722 Particle filter: difference pressure-DIP_PF 5.22 hPa
IDE00428-ENG100917 Particle filter: offset for differential press.-DIP_PF_AD[0] -1.33 hPa
IDE00430-ENG102682 Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF 0
IDE00431-ENG102952 Particle filter: field regeneration lock status-LV_STATE_TEST_RGN_PF_INH_HLD 00000000
IDE00432-ENG103847 Particle filter: time since last regeneration-T_WOUT_RGN 16878.90 s
IDE00433-ENG103279 Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 49.5274357 g
IDE00434-ENG102050 Particle filter: soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF 22.90 g
IDE00435-ENG101197 Particle filter: soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF 3.65 g
IDE00436-ENG102397 Particle filter: kilometers since last regeneration-DIST_RGN 350.6 km
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
VWGT написа:купих си нов кабел версия 17.8.1, поразцъках малко с него, но имам следните въпроси:
2. Също така меню 01 Engine/ 08 Meas Blocks не е активно при мен? някакви идеи
това активно ли ти е ? Ползвай него , при мен meas blocks също е неактивно 17.1.3
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
да, това е активно и от там си гледам нещата, но през 08 можеш да избереш конкретен канал по-лесно
не е драма, просто се зачудих, защо не е активно
не е драма, просто се зачудих, защо не е активно
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
и при мен е така, не е от кабела, на стария ми пасат пък и на много други автомобили си гледам през 08 със същия кабел и софтуер, при В7 е различно
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Tака е при EDC17.
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
VWGT написа:купих си нов кабел версия 17.8.1, поразцъках малко с него, но имам следните въпроси:
1. някой успял ли е да изключи този бутон
https://www.flickr.com/photos/94442792@ ... otostream/
В един форум четох, че можело да се направи на mute, което е доста по-полезно отколкото да е микорофон.
Steering Wheel --> Long Coding Helper--> bit3 само че при мен няма такава опция ?
2. Също така меню 01 Engine/ 08 Meas Blocks не е активно при мен? някакви идеи
Ето ти как да направиш бутона да е mute:
http://www.vwwatercooled.com.au/forums/ ... 70258.html
При твоята версия на кабела имаш много хубав Long Coding helper. Демек показва ти всяка отметка за какво е. Порови се и ще намериш правилната опция за деактивирането на микрофона.
Meas Blocks при твоята кола няма да работи, само Adv. Meas Blocks, трябва да се примириш.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Skruji написа:При твоята версия на кабела имаш много хубав Long Coding helper. Демек показва ти всяка отметка за какво е.
Това изказване не важи за VW Passat (36) 2011+. Трябва много да се внимава с кодирането защото не всичко като упътване е вярно. За справка тук. Когато светне опцията за европейските пасати може и да става. Т.е. кодираш едно а се получава съвсем друго. Като пример спираш Start/Stop системата (в 09 мисля беше) и ти спират пръскалата на чистачките, задната камера и още поне 2 неща.
P.S. Изчиташ си цялата кола и си запазваш файла. И ако сгафиш нещо може да си погледнеш оригиналния лог как да го кодираш обратно.
P.P.S. Ако нещо объркаш има и начин да провериш какво си кодирал в лога на VCDS.
Возврат к предыдущим установкам
Если что-то «перекрутили», то зайдите в папку «Debug» (в директории программы), откройте файл «CodingLog.txt».
Там записываются все Ваши изменения по кодированию. Вернитесь для начала к предыдущим настройкам!"
Поздрави Вассето!
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
за сега нищо няма да пипам, само за бутона ще прочета още малко ...
друг въпрос, 1.6тди на колко км се сменя ангренажа: до 2011 на 180к след това на 210к ?
друг въпрос, 1.6тди на колко км се сменя ангренажа: до 2011 на 180к след това на 210к ?
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
При мен голф 6 1,6 105к.с. ,е сменян в Германия на 208 хил.км,мисля до 400 хил да не го пипам.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
при мен са сменени
99203км водна помпа, зъбен ремък к-кт и антифриз
123238км предни дискове и накладки, спирачна течност, пистов ремък к-кт
191621км охладител на ЕГР и антифриз
на всеки 30 хил масла филтри и чистачки и разни крушки
аз на 198хил смених всичко, масла, филтри, ангренаж к-кт, водна помпа, пистов + обтяжна ролка
- според мен 200хил не са ок с един ангренаж и водна помпа
99203км водна помпа, зъбен ремък к-кт и антифриз
123238км предни дискове и накладки, спирачна течност, пистов ремък к-кт
191621км охладител на ЕГР и антифриз
на всеки 30 хил масла филтри и чистачки и разни крушки
аз на 198хил смених всичко, масла, филтри, ангренаж к-кт, водна помпа, пистов + обтяжна ролка
- според мен 200хил не са ок с един ангренаж и водна помпа
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
+ 100 000 още, честито
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
При мен на 200хил. са сменили ремъка във VW Италия,заедно с водна помпа и т.н.Мисля да карам 100хил. и тогава ще сменям,ако въобще колата е още моя.Иначе EГР охладителя ми е сменен на 180хил.Припадат по-едно и също време явно.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
значи ще покарам още малко и около 180 ще го сменя.
В нета на много места видях до 210х или 5 години.
Да питам сега за друг въпрос, като заключа колата третият стоп продължава леко да свети. Като отворя багажника (5-тата врата) гасне. Като го затворя пак светва. Спира да свети след около час. Така като го гледам май е диоден и се чудя дали това не е някаква остатъчна консумация, която го кара да мъжди. Проблеми с акумулатора и паленето не съм имал. Колата не показва никакви грешки.
В нета на много места видях до 210х или 5 години.
Да питам сега за друг въпрос, като заключа колата третият стоп продължава леко да свети. Като отворя багажника (5-тата врата) гасне. Като го затворя пак светва. Спира да свети след около час. Така като го гледам май е диоден и се чудя дали това не е някаква остатъчна консумация, която го кара да мъжди. Проблеми с акумулатора и паленето не съм имал. Колата не показва никакви грешки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ICO-G и 176 госта