здравейте колеги,
Как мога да активирам екстрата отваряне на багажник от ключа? Стандартен ключ с 3 бутона пасат б7 2.0ТДИ.
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- KGL
- Мнения: 786
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Багажника ти с мотор ли е?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
май пита за самото отключване? средния бутон на дистанционното да изключва фабричната аларма и да отключва само багажника. Когато го затвориш, багажника се заключва сам, а алармата се актирива.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Натискаш и задържаш бутона за багажника. Той се отключва. Ако имаш мотор са отваря сам, ако ли не, ти му помагаш. При затварянето се заключва сам. Внимаваш да не оставиш ключа вътре преди да го затвориш...
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Багажникът е без мотор. Гледах някакви амортисиори, където се слагат на други модели и Шкода. Това същото ли е?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Не е същото. Електромоторът отваря и затваря капака с копче. Карантията с електромотора е над 1000 евро ако искаш да си го добавиш като екстра.
Иначе такива амортисьори с допълнителни пружини съм гледал за седани, където капака е доста по-лек. При комбито не знам какъв амортисьор трябва за да изхвърли капака, така че после да можеш да го смачкаш отново като затваряш.
Иначе такива амортисьори с допълнителни пружини съм гледал за седани, където капака е доста по-лек. При комбито не знам какъв амортисьор трябва за да изхвърли капака, така че после да можеш да го смачкаш отново като затваряш.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Гледаш едни допълнителни пружини и по-силни амортисьори на 600нм + изтласкващи пружини на тампоните. Това за мен е нож с две остриета... Тези напрежения отиват в пантите и ябълковидните болтове , на който се щракват амортисьорите. След време ядовете ще са гарантирани.
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз пък да питам за седалките, много са ми неудобни. Сега съм с най-бикновените такива.
Преди имах 5.5 с рекаро и така си ги бях настроил ,че не усещах пътя.
Сега като мина 150 км и почвам да се чекна с цел да не ме боли тук и там...
Вие..да сте усетили нещо, да имате решение?
Преди имах 5.5 с рекаро и така си ги бях настроил ,че не усещах пътя.
Сега като мина 150 км и почвам да се чекна с цел да не ме боли тук и там...
Вие..да сте усетили нещо, да имате решение?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Отдавна се каня да си сваля кората на предна лява врата , за да видя защо високочестотния говорител понякога не работи и трябва да усиля повече радиото , за да свирне. Днес дойде ред и на това.
1/ свалят се пластмасовото капаче на дръжката, под него в горния край има един болт с торкс
2/ в долния край на кората със същия размер торкс има две пластмасови щипки, които само се завъртат като райберчета
3/ подпъхвате пръсти от където корат поддаде и с леки разклащания започвате да откопчавате щипките по цялата й периферия
4/ след като я свалите проверявате дали всички щипки са излезли с кората, при мен една беше останала във вратата и я свалих отделно.
Високочестотния говорител си има отделна букса с два пина, при мен беше леко хлабава едната обувка вътре и явно това е било причината, леко ги стиснах и я щракнах хубаво. Сега свири дори при намалено на 1-ва степен радио, преди се включваше чак като усиля до положение, в което музиката ставаше неприятно усилена.
Има една особеност с щипките, не са като на старите В5.5 нищо че приличат. Реално едната част е подвижна и се самозаключват, при връщане на кората обратно трябва всички щипки да са отключени едва след това влизат по местата си и като се тупне с длан щракват и се разкрачват 4-те им крачета като дюбелче за многократна употреба. Първоначално започнах да свалям декоративната сива лайстна, подведен от клипче за В6, но се оказа, че при В7 под тази лайстна няма скрепителни елементи, а и тя не може да се свали цялата , защото в предния край при дръжката има два винта от вътрешната страна.
Цялата процедура трае 10 минути общо и едно кафе :)
1/ свалят се пластмасовото капаче на дръжката, под него в горния край има един болт с торкс
2/ в долния край на кората със същия размер торкс има две пластмасови щипки, които само се завъртат като райберчета
3/ подпъхвате пръсти от където корат поддаде и с леки разклащания започвате да откопчавате щипките по цялата й периферия
4/ след като я свалите проверявате дали всички щипки са излезли с кората, при мен една беше останала във вратата и я свалих отделно.
Високочестотния говорител си има отделна букса с два пина, при мен беше леко хлабава едната обувка вътре и явно това е било причината, леко ги стиснах и я щракнах хубаво. Сега свири дори при намалено на 1-ва степен радио, преди се включваше чак като усиля до положение, в което музиката ставаше неприятно усилена.
Има една особеност с щипките, не са като на старите В5.5 нищо че приличат. Реално едната част е подвижна и се самозаключват, при връщане на кората обратно трябва всички щипки да са отключени едва след това влизат по местата си и като се тупне с длан щракват и се разкрачват 4-те им крачета като дюбелче за многократна употреба. Първоначално започнах да свалям декоративната сива лайстна, подведен от клипче за В6, но се оказа, че при В7 под тази лайстна няма скрепителни елементи, а и тя не може да се свали цялата , защото в предния край при дръжката има два винта от вътрешната страна.
Цялата процедура трае 10 минути общо и едно кафе :)
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
katmai написа:Аз пък да питам за седалките, много са ми неудобни. Сега съм с най-бикновените такива.
Преди имах 5.5 с рекаро и така си ги бях настроил ,че не усещах пътя.
Сега като мина 150 км и почвам да се чекна с цел да не ме боли тук и там...
Вие..да сте усетили нещо, да имате решение?
спрямо кожените с алкантара на В5.5 сегашните са ми много по-удобни, аз съм с най-обикновения салон от този тип
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
И аз съм с тоя салон, само че съм с ел пинизи. Тая седалка както и да я гледаш си прилича на такава от градския транспорт и не виждам, какво по-удобно може да усетиш :) . То много зависи и как се седи в колата де...
Аз гледам винаги да заемам ергономична поза, демек задника максимално назад, S- образен гръбнак и главата да опира в задглавника. Тука нещо не се получават нещата като при Б5 обаче...
То като цяло не само аз се оплаквам, в един английски форум си имаше тема за "удобните" седалки на Б7.
Аз гледам винаги да заемам ергономична поза, демек задника максимално назад, S- образен гръбнак и главата да опира в задглавника. Тука нещо не се получават нещата като при Б5 обаче...
То като цяло не само аз се оплаквам, в един английски форум си имаше тема за "удобните" седалки на Б7.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
то си е и до човек, мен рекарото ми стягаше и сега ми е гот.
- Lqlik
- Мнения: 73
- Регистриран на: Вто 06 фев 2018 15:29
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: CFGC 2014 177hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
+1 от недоволните от тоя салон. Бих взел салон от хайлайн но някак не ми се занимава и инвестира
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Трябва да са съвместими.
На мен са ми ок седалките до 700км, после се схващам
На мен са ми ок седалките до 700км, после се схващам
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 74 госта