Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:01
- Автомобил: Passat b7 2013 DSG 140ps
- Двигател:
- Местоположение: Свети Влас
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Относно педалите. Хлъзгат ли се, че изглеждат като метална решетка. Черното-гума или пластмаса-изпъкнало ли е като грайфер, че не се вижда. Дано ме разбрахте.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
разбрах те, не се плъзгат, черното е гумена лента с грапавини, които надстърчат над металната скара, дори грип-а е по-добър спрямо оригиналните , защото гумата е много по-мека, което според мен ще означава по-кратък живот и износване , но предвид цената... :)
- Steels
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Може да е малко глупав въпросът ми, но моята кола има и от двете страни такива щипки за какво е ?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
паркинг билети, пропуски, телефонен номер , каквото ти е кеф
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Колко пъти съм я търсил тази щипка, но идея си нямах че се захваща така. Това захващане малко ме разколебава, не ми се сваля колоната. Все пак може ли парт номер на щипката?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
И е много полезна малка и евтина екстричка. Не знам защо не е стандарт.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
акцентирам на 5:20 минута , при над 1000 бара наличието на кавитация или въздушно балонче може да бъде пагубна. Сумата за подобен ремонт я играхме преди 2 месеца с колега , с всичките отстъпки нова помпа с 4 дюзи надхръли 3800лв . Не пропускайте тази важна стъпка.
https://www.youtube.com/watch?v=0kbIAwF2uvA
https://www.youtube.com/watch?v=0kbIAwF2uvA
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Ето и подробен клип как да активирате помпата, защото има 2 типа контролери и е различно в зависимост от тях:
https://www.youtube.com/watch?v=VZYJjMNfQ-I
Изпълнете процедурата минимум 2 пъти, за да сте сигурни, че няма въздух в системата. Аз лично я правя 3 пъти.
https://www.youtube.com/watch?v=VZYJjMNfQ-I
Изпълнете процедурата минимум 2 пъти, за да сте сигурни, че няма въздух в системата. Аз лично я правя 3 пъти.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Какъв антифриз пише, че може да се използва при нужда от доливане на Вашите казанчета колеги ? На моето казанче пише G12 , по рама ми дава G13 и G12+ номер който се явява заменен на G12 нещо се обърках ?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Чета си книжката и случайно попаднах на информация колко трябва да достигне oil ash , за да се счете , че dpf-a е за смяна.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:Според прочетеното след регенерация остават частици, които нямат очистване. Това са тези oil ash. При теб са доста по-малко, което би трябвало да означава, че твоя DPF има повече остатъчен живот. При мен е на 77% . За 300км нарастна от 54.06 на 54.07. ще го наблюдавам как се движи, ако расте така не ме тревожи, защото до 55 ще бъдат изминати още 30хил км грубо, което си е цяла година возене. Но дали ще е така ще видим. Ще споделяме и ще ги разучим.
3500км по-късно са 54.6, някой друг следи ли как вървят при него?
DoH_KuXoT написа:Какъв антифриз пише, че може да се използва при нужда от доливане на Вашите казанчета колеги ? На моето казанче пише G12 , по рама ми дава G13 и G12+ номер който се явява заменен на G12 нещо се обърках ?
Питам си и си отговарям сам, антифриз G12+ или G13, пише в книгата.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
nii написа:колата си води статистики за поведението на акумулатора и го третира като вехт, въпреки че си го сменил.
Трябва да се смени една цифра от серииния номер при смяната, за да разбере колата че е сменен и да го третира като свеж.
Моята кола е 1.4 бензин и срат-стопа работи дори при -10 градуса.
След смяна на моя акумулатор, без да губя настройките, старт-стопа започна да работи, като преди това не работеше заради заминалия акумулатор. Трябва ли да се сменя тази цифра? Как и кое определя какви данни трябва да бъдат въведени?