Вече и ние не знаем.
Премери утечката и сподели точната стойност тук.Нещо са ми съмнителни отговорите от сорта "всичко е точно,слънце е,зарежда над 13 волта или там колкото трябва да е".
Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Аз що си мисля, че пределът на зареждане е 14.25 - 14.30 волта? С включени консуматори?
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Правилно си мислиш.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Честно казано, прочетох цялата тема и не мога да разбера авторът и от какво точно се притеснява. Явно няма проблем с паленето. Моят предишен акумулатор "Гигават", при стартиране стигаше до 8 волта, но нямаше проблем да запали. Вярно, моята е бензинка и е съвсем постна откъм оборудване, ама..8 волта са си 8 волта.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Ами автора иска да му сменят акумулатора в магазина с такъв, който да държи едни и също волтове, без да се кара колата със седмици. Аз още не съм виждал такъв. За 8 волта вече не знам дали ще пали, ама до 10 волта да пада при палене, бива, от там надолу вече може и някой да му признае рекламацията.
P.S. Сега се сетих, че на голф двойката имах един Монбат, който като го измерих веднъж с товарна вилка, падна на 8 волта, ама тя беше бензин, и имаше утечка, въпреки това си палеше
P.S. Сега се сетих, че на голф двойката имах един Монбат, който като го измерих веднъж с товарна вилка, падна на 8 волта, ама тя беше бензин, и имаше утечка, въпреки това си палеше
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Благовест написа:Вече и ние не знаем.
Премери утечката и сподели точната стойност тук.Нещо са ми съмнителни отговорите от сорта "всичко е точно,слънце е,зарежда над 13 волта или там колкото трябва да е".
Привет, колега, ето, това са данните, когато мерихме за утечка в сервиза.
От 0,009 до 0,011 мА, според сервзиа утечка няма.
Просто не нога да приема обяснението, че акумулатора е, като батерията на GSM-а, искало зареждане...
Знам ли...
Ще закача колата с логиращ мултиметър да видя какво става през нощта, но акукулатора сега седи в гараж, на +7, откачен и го следя колко разрежда...
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Pet_rov написа:Честно казано, прочетох цялата тема и не мога да разбера авторът и от какво точно се притеснява. Явно няма проблем с паленето. Моят предишен акумулатор "Гигават", при стартиране стигаше до 8 волта, но нямаше проблем да запали. Вярно, моята е бензинка и е съвсем постна откъм оборудване, ама..8 волта са си 8 волта.
Проблемът е, че като оставя колата 10 дни (дори лятото) без да я карам, акумулатора е толкова чао, че като я отключа и ми дава грешки в streering column lock и после пали, ама е тегавиня... все си мисля, че не е нормално, бахси и акумулатора.. :(
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Благовест написа:Вече и ние не знаем.
Премери утечката и сподели точната стойност тук.Нещо са ми съмнителни отговорите от сорта "всичко е точно,слънце е,зарежда над 13 волта или там колкото трябва да е".
Като бях в сервиза мериха зареждането, бях пуснал всичко, дори давах 2000-2500 оборота. Нямаше грижи, не вярвам да ме лъжат. Ще го измеря и сам, няма кой да ми натиска газта, ма пак ще видя какво се случва. От Лидъла си купих такъв тестер на powerfix нещо си, с това го мерих, светнаха ми всички ламби, уж това трябва да покаже, че е наред, то мери V и спрямо това ти свети жълто/червено/зелено.
Няма грижа съ зареждането, нещо в обратния процес е драмата, но не мога да хвана каква. Казват ми, че щото колата имала ГПС и седяла в гараж, от това било, което не мога да приема просто.
Колата има фабричен RNS-510, не система против кражба и т.н., тоест нещо, което да е активно нон стоп и да търси спътник. Уж и утечки няма, а като седи 10 дни и чао.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Абе колега, ако си от София, щото май прочетох, че си оттам, иди при Vaskoto1, има си тема в раздел "Сервизи...". Най-вероятно ще успее да ти помогне човекът...
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
velqn написа:
Ще закача колата с логиращ мултиметър да видя какво става през нощта, но акукулатора сега седи в гараж, на +7, откачен и го следя колко разрежда...
Да,интересен ще е резултата.Да не би да се "събужда" от нещо и да има голям разряден ток. Имаше колега на Б5,който на моменти утечката му скачала до 2-3 А.
Колкото до акумулаторите-всички притежават свойството на саморазряд-не търси такъв,който не пада,дори и ако не е закачен към клемите на колата.Трето виждам,че целиш напрежението до десети и стотни.Аз не бих им имал вяра на мултицети от ниския и средния клас.
Четвърто-по сервизите ги тестват с товарна вилка,щом там нещата са наред,значи не може да бъде заменен по гаранция( или поне се съмнявам ).
Пето-карай си колата,а ако не се налага често-вече имаш и зарядно.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Прав си...
Това са двамата ми резултата, явно всичко е наред, сака си каране :))
Това са двамата ми резултата, явно всичко е наред, сака си каране :))
- georgebonev
- Мнения: 3099
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
velqn написа:Прав си...
Това са двамата ми резултата, явно всичко е наред, сака си каране :))
Защо са различни капацитетите на двете бележки? Едната е за 780 А EN, другата за 750 А EN...
Ако е 780 А, при първия тест имаме 89% от капацитета (699/780*100), при втория - 83% (646/780*100)... Докато по бележка за второто мерене имаме 86% от капацитета.
Тестовете явно са веднага след угасване на двигателя или веднага след зареждане, според волтажа. Което не е правилно, трябва да се изчака 30-на мин. или около 15 сек. на фарове и след това тест...
На мен ми направи впечатление, че написа по-напред, че си карал 20-30км и след 2-3 мин. волтажа е бил 12.47-12.48, което за 30-на мин. в движение и зареждане, ми се вижда малко...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта