Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Еми значи е ОК акумулатора ти, не съм запознат с тези навигации, но би трябвало да не дърпа ток изобщо. При нашите коли, половин час след заключване дърпа ток комфорт модула, и след това заспива. Така, че като мерим утечка, се чака половин час да заспи. При B6 не знам как е точно. Ти нямаш фабрична аларма, или по-точно някой я е шунтирал може би, но все трябва да имаш комфорт модул, и мисля че там може да ти е проблема. Някой може да е пипал там и не се знае какво е правил. Ако имаш Ваг-ком провери за грешки, свързани с комфорт модула.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Един колега и каза, че каквото и да меря за утечка, ако има, може да е от сто неща, можело някакъв блок/модул да се буди в случайно време през нощта и ме съветва да закача колата на осцилоскоп, да записва цяла нощ и щяло да се види, буди ли се, не се ли, ако се буди, с колко я събаря и така...
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Вероятно е имал предвид комфорт модула. Колегата Tedko на предната страница те е посъветвал нещо подобно.
- tdi fen
- Мнения: 4245
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
как зарежда алтернатора с включени консуматори
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
tdi fen написа:как зарежда алтернатора с включени консуматори
Привет, колега!
Значи, като го тествахме на място, давам 1500-2000 обората, пусках това-онова, добре си зареждаше, там над 13 V, колкото трябва.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Tedko написа:Тези в магазина нямат ли тестер за акумулатори, нещо като това:
Общо взето тези тестери познават какво е състоянието. Искай да го замерят пред теб.
Другият вариант - да хванеш утечка - е да закачите логиращ мултиметър, с памет, който има възможност да записва 12-24 часа. Или мултиметър с функция min/max, запомнящ максималната стойност. Така може да се види дали не се появява по-голяма от нормалната консумация, докато колата е заключена.
Между другото, горе снимката е от Bosch Silver S5, на около 2 години. Колата се кара всеки ден(1.9tdi), няма утечки, зареждането е перфектно. Бош и Варта са едно и също нещо, с различни лепенки. Така че, нищо чудно и от акумулатора да ти е проблема, въпреки голямата марка.
Благодаря ти, колега!
Трябва да видя да си купя, ако не логираш (че сигурно ще е по-скъп), то поне мин/макс мултиметър и да го оставя цяла нощ да видим колко ще е пика... Иначе все едно гледа моя акумулатор на снимката... и аз си мисля, че акумулатора е просто нечитав...
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Измери с един мултицет колко точно зарежда с консуматори, защото има значение. Ако е над 13,8V e Ок, ама ако е под - не е добре.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
На 23.12 миналата година, ходих в сервиза и мисля, че точно там го измерихме, щото ме накараха да пусна духалка, да давам до 2000 оборота и казаха "слънце е"....
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
velqn написа:
Аз нямам дори фабрична аларма.
Това е доста интересно, при положение, че една от функциите на фабричната аларма, е да приспи всички модули и да спре консумацията на ток, до 15-30 мин. след заключване....или пък това го прави компа...
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Не се бях замислял, трябва да го проверя. Имам една лампичка, която индикира (при заключена кола), на шофьорската врата, но съм правил тестове, като уж отворя колата и нищо не свири, нито имам копче отдолу под конзолата на колана на страничната греда да я спирам/пускам фабричната аларма, уж трябвало да има....
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Значи имаш фабрична аларма, тя не свири при отваряне, а при даване на контакт. Това копче не всички го имат, трябва да имаш обемни датчици, за да го имаш, аз също нямам.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Днес отново ходих да я замеря, няколко дни беше седяла заключена (но с отворен капак/врата, щракнати). Беше на 12.17 V. Покарах 20-30 км, 2-3 мин след загасена кола беше на 12.47-12.48 V.
Инак на 12.11 V нямаше проблем да запали. Обикновено, когато е много спаднал, прави проблеми със кормилното заключване/отключване. А, сетих се, тези 3-4 дни беше седяла и без бушона за радио-то, няма ефект, спада си акумулатора, та така.
Не знам вече, нормално ли е, не е ли. Ако се кара всеки ден, няма грижи. Ако се кара веднъж в седмицата, е греда.
Инак на 12.11 V нямаше проблем да запали. Обикновено, когато е много спаднал, прави проблеми със кормилното заключване/отключване. А, сетих се, тези 3-4 дни беше седяла и без бушона за радио-то, няма ефект, спада си акумулатора, та така.
Не знам вече, нормално ли е, не е ли. Ако се кара всеки ден, няма грижи. Ако се кара веднъж в седмицата, е греда.
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Щом караш толкова рядко, най добре е да си вземеш едно умно зарядно.
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
Да, това е проблема, пасата го ползвам основно за дълги разстояния, защото за градско карам една "мачка". Мислех си за това умно зарядно, имаш ли препоръка?
То в гаража, където съм под наем, нямам контакт, не е една беля :(
То в гаража, където съм под наем, нямам контакт, не е една беля :(
- tdi fen
- Мнения: 4245
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2.0 TDI (DSG) - проблем с падане на акумулатор
моята се кара на къси разстояния не беше карана 5 дни стои отвън последните дни температурите бяха ниски сутринта беше на 12.46V на мен показанията,който измерваш ми се виждат ниски предвид,че я държиш в гараж дозареждане на акумулатора би било добре,ето това зарядно върши добра работа https://www.lidl.bg/bg/Offers.htm?articleId=6980
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ogo___ и 54 госта