Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател

Мнениеот Bai Sando » Нед 14 яну 2018 11:53


Махни му термостата и го покарай малко така.Виж дали пак ще има парно.Извънградско ще ти държи към 60-70 гр(освен ако няма кашон от пред :mhihi ) градско 90 гр и даже на място може и перките да ти пусне,понеже няма насрещен вятър да го охлажда.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател

Мнениеот Iezekil » Нед 14 яну 2018 12:28


Термостата няма връзка с загубата на парно.Последното е признак на циркулиращ въздух и се търси причината...Кво се хванахте за термостата незнам.


bayspiro
Мнения: 905
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател

Мнениеот bayspiro » Нед 14 яну 2018 12:37


Само изясняваме една от евентуалните причини за проблема. Иначе си абсолютно прав - загубата на парно + прегряване няма общо с термостата. Тук аз се присъединявам към мнението на колегите,че май си е купил двигател същия като неговия - с издухана гарнитура. :banghead


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател

Мнениеот radotom » Нед 14 яну 2018 16:23


Spiro, дупките знам, че ги има, ама не е за да се темперира, а за да минават изгорелите газове, дето преди това са минали през издуханата гарнитура и създават противоналягане, пречещо на термостата да отвори :icon_lol


Iezekil
silent написа:Изправен мотор ... не се нуждае от дупка

Тихия е прав, но ти в случая си по-прав, защото нямаме изправен мотор :udivitelna


bayspiro
Мнения: 905
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател

Мнениеот bayspiro » Нед 14 яну 2018 16:55


Новите термостати с фабрична дупка за болни мотори ли ги продават ? А че е нужна освен за деаерация и за за пропускане на маалко топла вода се убедих след една седмица игра с един такъв на едно ПИжо, на което термостата беше в отделен корпус, високо до главата и за това на капачката на корпуса имаше "air plug". Въпреки това обезвъздушаване термостата не тръгна, докато не пробих дупка (вместо почти заличеното щипване на клапата) .

П.П. Никого не принуждавам да се съгласява с мен, просто споделям опит в откриване на "топлата вода". Ако искате ползвайте го, ако не искате - Ваша си работа. Понякога е нужно сам да я откриеш, какт каза колегата Мунс 61.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател

Мнениеот Курт Деликуртев » Нед 14 яну 2018 18:10


viksanlg написа:.... или за запушване на системата (виж малкото маркуче, което излиза от изравнителен и съд дали е ок) и .....


И аз имам това съмнение, тънкият маркуч към разширителния съд да е запушен ...

Имах такъв случай преди доста години със същия мотор и пасат. Купих го зимата от Германия и го прибрах без парно, щото след сипване на вода след половин час нивото падаше. Реших, че е заминала гарнитурата. След смяна на гарнитурата пак започна да губи вода, тогава се оказа, че тънкият маркуч към разширителният съд се е запушил от едно гумено парче и то точно на разклонението дебела тръба към тънката. Почистихме тръбата и воала нямаше повече проблеми.


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 243
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател

Мнениеот ludmil » Нед 14 яну 2018 20:20


Курт Деликуртев написа:
viksanlg написа:.... или за запушване на системата (виж малкото маркуче, което излиза от изравнителен и съд дали е ок) и .....


И аз имам това съмнение, тънкият маркуч към разширителния съд да е запушен ...

Имах такъв случай преди доста години със същия мотор и пасат. Купих го зимата от Германия и го прибрах без парно, щото след сипване на вода след половин час нивото падаше. Реших, че е заминала гарнитурата. След смяна на гарнитурата пак започна да губи вода, тогава се оказа, че тънкият маркуч към разширителният съд се е запушил от едно гумено парче и то точно на разклонението дебела тръба към тънката. Почистихме тръбата и воала нямаше повече проблеми.

От този малкия маркуч тече вода, вижда се.


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 243
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател

Мнениеот ludmil » Нед 14 яну 2018 20:20


Утре ще отида да направя тест за изгорели газове в антифриза и ще ви кажа. Има ли смисъл да търся друга капачка на разширителния съд? Ще купя и един термометър до 200 градуса, за да сравня температурата на антифриза и това, което се отчита на таблото.

Възможно ли е да надува от газовата уредба? Какви ще са признаците тогава?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател

Мнениеот radotom » Нед 14 яну 2018 22:01


ludmil написа:... от газовата уредба? Какви ще са признаците тогава?

Палиш колата. След десетина минути отваряш капачката на разширителното казанче и щракаш със запалката отгоре.
Ако, невероятно, но 'водата' почне да гори - сменяш изпарителя.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател

Мнениеот Iezekil » Пон 15 яну 2018 10:37


Най-сигурния тест е да караш на бензин със спряна от бутилката газ.Отделно,ако изпаритела е БРЦ мисля,че няма как да надува...ама не знаем какъв е.
Другата неизвестна е ти новия стар мотор дали узакони.Ако не си и се наложи да го отваряш,ще имаш възможност да си върнеш стария/ама не знаем и тук на какво дереже е...
Следваща стъпка е да потрсиш някакъв вид гаранция от тези,дето ти го набутаха...примерно ремонта да е безплатен,частите ще платиш.
Абе доста опции и доста неизвестни има,малко е рано още де.
Въпроса не е дали отива до 100 градуса стрелката,а дали това е съпроводено с хвърляне на течност.Пробила гарнитура ще почне да грее,да хвърля вода и във времето ще го прави изключително бързо.Това по-горе с дупката на капачката го казах сериозно,малка дупчица 2мм за обезвздушаване на системата,ще те закрепи да не направиш бела докато почнеш ремонта.Принципа е същият като при тест,отваряш капачката-има парно,затягаш я-колата грее и няма парно.Това го говорим обаче при наистина обезвъздушен мотор де,да не се окаже,че не е обезвъздушен и от там проблема....и да те плашим с гарнитура.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател

Мнениеот silent » Пон 15 яну 2018 13:41


bayspiro написа:Новите термостати с фабрична дупка за болни мотори ли ги продават ? А че е нужна освен за деаерация и за за пропускане на маалко топла вода се убедих след една седмица игра с един такъв на едно ПИжо, на което термостата беше в отделен корпус, високо до главата и за това на капачката на корпуса имаше "air plug". Въпреки това обезвъздушаване термостата не тръгна, докато не пробих дупка (вместо почти заличеното щипване на клапата) .

П.П. Никого не принуждавам да се съгласява с мен, просто споделям опит в откриване на "топлата вода". Ако искате ползвайте го, ако не искате - Ваша си работа. Понякога е нужно сам да я откриеш, какт каза колегата Мунс 61.

престани да даваш примери с други коло с надупчени термостати и такива в нета които намираш с дупки...този мотор е с термостат без дупка ,изкуствени кривини с цел не знам си какво и не знам си що....заблуждаваш вместо да помагаш...100човека ти казаха ама ти си знаеш твоето...
Изправен мотор 1,8 на пасат Б3 му е все тая как ще го обезвъздушиш ..ако искаш на отворена ако искаш на затворена капачка ...отвори ли термостата издухва въздуха от радиаторчето на парното топлото идва чакаш да истине , доливаш до белега и си ти...и повече не мислиш охладителната система с месеци че и години ....


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 243
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател

Мнениеот ludmil » Пет 19 яну 2018 16:29


Добра новина: смених капачка на антифриза, термостата с нов и качествен и днес карах цял ден без проблем - стои на 90 градуса и не мърда!
Отделно поръчах въздухосъборна решеткаи пристигна - голяма находка. 28 лв. решетката с 4 лв. транспорт, чисто нова!


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател

Мнениеот Iezekil » Пет 19 яну 2018 17:31


Да,това са неща дето имат връзка с греенето,ама няма как да направят парното да духа студено.


Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 893
Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
Двигател: пб
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател

Мнениеот viksanlg » Съб 20 яну 2018 8:24


Не съм съгласен!


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 243
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател

Мнениеот ludmil » Пон 22 яну 2018 22:19


Като се вгледах в старата капачка, видях, че вътрешната гумичка е изметната. Може би не е можела да се обезвъздушава колата в движение и заради това и парното...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта