Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател
Махни му термостата и го покарай малко така.Виж дали пак ще има парно.Извънградско ще ти държи към 60-70 гр(освен ако няма кашон от пред ) градско 90 гр и даже на място може и перките да ти пусне,понеже няма насрещен вятър да го охлажда.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател
Термостата няма връзка с загубата на парно.Последното е признак на циркулиращ въздух и се търси причината...Кво се хванахте за термостата незнам.
-
- Мнения: 905
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател
Само изясняваме една от евентуалните причини за проблема. Иначе си абсолютно прав - загубата на парно + прегряване няма общо с термостата. Тук аз се присъединявам към мнението на колегите,че май си е купил двигател същия като неговия - с издухана гарнитура.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател
Spiro, дупките знам, че ги има, ама не е за да се темперира, а за да минават изгорелите газове, дето преди това са минали през издуханата гарнитура и създават противоналягане, пречещо на термостата да отвори
Iezekil
Тихия е прав, но ти в случая си по-прав, защото нямаме изправен мотор
Iezekil
silent написа:Изправен мотор ... не се нуждае от дупка
Тихия е прав, но ти в случая си по-прав, защото нямаме изправен мотор
-
- Мнения: 905
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател
Новите термостати с фабрична дупка за болни мотори ли ги продават ? А че е нужна освен за деаерация и за за пропускане на маалко топла вода се убедих след една седмица игра с един такъв на едно ПИжо, на което термостата беше в отделен корпус, високо до главата и за това на капачката на корпуса имаше "air plug". Въпреки това обезвъздушаване термостата не тръгна, докато не пробих дупка (вместо почти заличеното щипване на клапата) .
П.П. Никого не принуждавам да се съгласява с мен, просто споделям опит в откриване на "топлата вода". Ако искате ползвайте го, ако не искате - Ваша си работа. Понякога е нужно сам да я откриеш, какт каза колегата Мунс 61.
П.П. Никого не принуждавам да се съгласява с мен, просто споделям опит в откриване на "топлата вода". Ако искате ползвайте го, ако не искате - Ваша си работа. Понякога е нужно сам да я откриеш, какт каза колегата Мунс 61.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател
viksanlg написа:.... или за запушване на системата (виж малкото маркуче, което излиза от изравнителен и съд дали е ок) и .....
И аз имам това съмнение, тънкият маркуч към разширителния съд да е запушен ...
Имах такъв случай преди доста години със същия мотор и пасат. Купих го зимата от Германия и го прибрах без парно, щото след сипване на вода след половин час нивото падаше. Реших, че е заминала гарнитурата. След смяна на гарнитурата пак започна да губи вода, тогава се оказа, че тънкият маркуч към разширителният съд се е запушил от едно гумено парче и то точно на разклонението дебела тръба към тънката. Почистихме тръбата и воала нямаше повече проблеми.
- ludmil
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател
Курт Деликуртев написа:viksanlg написа:.... или за запушване на системата (виж малкото маркуче, което излиза от изравнителен и съд дали е ок) и .....
И аз имам това съмнение, тънкият маркуч към разширителния съд да е запушен ...
Имах такъв случай преди доста години със същия мотор и пасат. Купих го зимата от Германия и го прибрах без парно, щото след сипване на вода след половин час нивото падаше. Реших, че е заминала гарнитурата. След смяна на гарнитурата пак започна да губи вода, тогава се оказа, че тънкият маркуч към разширителният съд се е запушил от едно гумено парче и то точно на разклонението дебела тръба към тънката. Почистихме тръбата и воала нямаше повече проблеми.
От този малкия маркуч тече вода, вижда се.
- ludmil
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател
Утре ще отида да направя тест за изгорели газове в антифриза и ще ви кажа. Има ли смисъл да търся друга капачка на разширителния съд? Ще купя и един термометър до 200 градуса, за да сравня температурата на антифриза и това, което се отчита на таблото.
Възможно ли е да надува от газовата уредба? Какви ще са признаците тогава?
Възможно ли е да надува от газовата уредба? Какви ще са признаците тогава?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател
ludmil написа:... от газовата уредба? Какви ще са признаците тогава?
Палиш колата. След десетина минути отваряш капачката на разширителното казанче и щракаш със запалката отгоре.
Ако, невероятно, но 'водата' почне да гори - сменяш изпарителя.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател
Най-сигурния тест е да караш на бензин със спряна от бутилката газ.Отделно,ако изпаритела е БРЦ мисля,че няма как да надува...ама не знаем какъв е.
Другата неизвестна е ти новия стар мотор дали узакони.Ако не си и се наложи да го отваряш,ще имаш възможност да си върнеш стария/ама не знаем и тук на какво дереже е...
Следваща стъпка е да потрсиш някакъв вид гаранция от тези,дето ти го набутаха...примерно ремонта да е безплатен,частите ще платиш.
Абе доста опции и доста неизвестни има,малко е рано още де.
Въпроса не е дали отива до 100 градуса стрелката,а дали това е съпроводено с хвърляне на течност.Пробила гарнитура ще почне да грее,да хвърля вода и във времето ще го прави изключително бързо.Това по-горе с дупката на капачката го казах сериозно,малка дупчица 2мм за обезвздушаване на системата,ще те закрепи да не направиш бела докато почнеш ремонта.Принципа е същият като при тест,отваряш капачката-има парно,затягаш я-колата грее и няма парно.Това го говорим обаче при наистина обезвъздушен мотор де,да не се окаже,че не е обезвъздушен и от там проблема....и да те плашим с гарнитура.
Другата неизвестна е ти новия стар мотор дали узакони.Ако не си и се наложи да го отваряш,ще имаш възможност да си върнеш стария/ама не знаем и тук на какво дереже е...
Следваща стъпка е да потрсиш някакъв вид гаранция от тези,дето ти го набутаха...примерно ремонта да е безплатен,частите ще платиш.
Абе доста опции и доста неизвестни има,малко е рано още де.
Въпроса не е дали отива до 100 градуса стрелката,а дали това е съпроводено с хвърляне на течност.Пробила гарнитура ще почне да грее,да хвърля вода и във времето ще го прави изключително бързо.Това по-горе с дупката на капачката го казах сериозно,малка дупчица 2мм за обезвздушаване на системата,ще те закрепи да не направиш бела докато почнеш ремонта.Принципа е същият като при тест,отваряш капачката-има парно,затягаш я-колата грее и няма парно.Това го говорим обаче при наистина обезвъздушен мотор де,да не се окаже,че не е обезвъздушен и от там проблема....и да те плашим с гарнитура.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател
bayspiro написа:Новите термостати с фабрична дупка за болни мотори ли ги продават ? А че е нужна освен за деаерация и за за пропускане на маалко топла вода се убедих след една седмица игра с един такъв на едно ПИжо, на което термостата беше в отделен корпус, високо до главата и за това на капачката на корпуса имаше "air plug". Въпреки това обезвъздушаване термостата не тръгна, докато не пробих дупка (вместо почти заличеното щипване на клапата) .
П.П. Никого не принуждавам да се съгласява с мен, просто споделям опит в откриване на "топлата вода". Ако искате ползвайте го, ако не искате - Ваша си работа. Понякога е нужно сам да я откриеш, какт каза колегата Мунс 61.
престани да даваш примери с други коло с надупчени термостати и такива в нета които намираш с дупки...този мотор е с термостат без дупка ,изкуствени кривини с цел не знам си какво и не знам си що....заблуждаваш вместо да помагаш...100човека ти казаха ама ти си знаеш твоето...
Изправен мотор 1,8 на пасат Б3 му е все тая как ще го обезвъздушиш ..ако искаш на отворена ако искаш на затворена капачка ...отвори ли термостата издухва въздуха от радиаторчето на парното топлото идва чакаш да истине , доливаш до белега и си ти...и повече не мислиш охладителната система с месеци че и години ....
- ludmil
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател
Добра новина: смених капачка на антифриза, термостата с нов и качествен и днес карах цял ден без проблем - стои на 90 градуса и не мърда!
Отделно поръчах въздухосъборна решеткаи пристигна - голяма находка. 28 лв. решетката с 4 лв. транспорт, чисто нова!
Отделно поръчах въздухосъборна решеткаи пристигна - голяма находка. 28 лв. решетката с 4 лв. транспорт, чисто нова!
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател
Да,това са неща дето имат връзка с греенето,ама няма как да направят парното да духа студено.
- ludmil
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Пасат Б3, 90 коня, газ/бензин, 1990 г. - грее дори с новия двигател
Като се вгледах в старата капачка, видях, че вътрешната гумичка е изметната. Може би не е можела да се обезвъздушава колата в движение и заради това и парното...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: С. Годподинов, Google [Bot], tyhrh и 166 госта