viksanlg написа:
Да се обезвъздушава при смяна на течността не е нужна.Аз такова нещо не твърдя.Може и сам човек да я подмени.Дори ако има една обикновена малка помпа за рибки с едно маркуче като си отваря ще може да си смени цялата течност за 3-4 мин. Въздух в самата система по начина по който ме разбираш или се опитваш да ме провокираш НЯМА, но свойството на течността е такова :
http://www.excel-bg.com/spirachna-technost Дори последната кола, която си купих от магазина (2006 г.)си пише в документацията на какво време се сменя или на какви километри и пише защо!!!На теб и на всеки един е ясно ,че в системата по начина по който го разбираме въздух няма ,но не означава ,че спирачната течност не контактува с него и не абсорбира влагата ,чрез досега му в казанчето на спирачна течност,което не е затворено херметично и не е изсмукан въздуха от него.
П.П. Всъщност не изключвам и вероятност да влиза някаква минимална влага и през цилиндърчетата на спирачните апарати в процес на времето и работата.Не съществува идеална повърхност, която да е перфектно гладка ,дори и при циментация на материала.Погледнато през микроскоп повърхностите не са съвършени и дори да не се забелязва с невъоръжено око .Не изключвам възможността да влиза някакъв остатък от околната външна среда през тези спирачни бутала при процеса си на движение на вън и на вътре и в процеса си на работа да се абсорбира минимални количества влага.