Аааа... на новите болтове и аз май не вярвам
2 пъти отварях Пассата и го затварях със старите си болтове.
Мареата също я затворих със старите.
При смяната на ремъците сложих новия болт, просто защото си идваше в комплекта - явно грешка!!!
Иначе не виждам как болт, с уж якост 10.9 ще успея да го скъсам с натягане с 3/4" тресчотка на място, дето нямам удобства да приложа голямо усилие.
Ама и на Пассата (там първия път много си му личеше, че трябва - карах с пробила гарнитура почти 20к км и беше издълбало 0.3мм язва в главата), и на Мареата (там не личеше на око, но компаратора си го отчете безусловно) съм шлайфал, преди да ги затворя
Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
Когато имаш под ръка нови болтове,лесно можеш да прецениш дали да затвориш със старите.Но не вярвам да има Пасат вече с оригиналните си болтове,така че дилема няма.
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
Здравейте на всички.Гледам че говорите за шлайфане на глава ,а никой не споменава ,че се кривят и блоковете. Днес разглобих един от пасатите ,които обслужвам и видях ,че продухването на гарнитурата е започнало от долната страна. Момчетата са го прегряли тотално и май ,ще приключи земния си път.На този пасат му смених болтовете на главата преди 2 години ,защото старите бяха по –дълги от новите с 0.5 см и се застъпваше резбата. Блоковете се кривят с 0.05 до 0. 08 мм ,което е достатъчно да издуха гарнитурата.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19551
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
Пачо, те половината, брат, глава не щат да шлайфат - ако им кажа, че трябва и блок да смъкват и него да челосват - анатема ще ми дадат!
Иначе те на с какво започнах регистрацията си във Форума нявгаж си, преди векове
viewtopic.php?f=6&t=11636&p=173521#p173521
Иначе те на с какво започнах регистрацията си във Форума нявгаж си, преди векове
viewtopic.php?f=6&t=11636&p=173521#p173521
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
Обичам да разговарям с хора , които от две думи разбират за какво иде реч.На никого не е приятно да разглоби половин кола за 10 мин. шлайфане, но иначе не правиш нищо. Във фирмата в която работя шлайфаме глави и блокове от 25 г и съм се нагледал на какво ли не.Виждал съм глава минавана на фреза със жаба.Който е виждал фреза знае за какво става въпрос. Все едно са я драли котки. А най добре става с голям шмиргелов камък– Дунавски вълни.Така ,че Оно си сака какво си требе.Успех на всички, които правят ремонт в момента.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта