Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19551
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя

Мнениеот radotom » Пет 16 фев 2018 14:28


Аааа... на новите болтове и аз май не вярвам :icon_lol
2 пъти отварях Пассата и го затварях със старите си болтове.
Мареата също я затворих със старите.
При смяната на ремъците сложих новия болт, просто защото си идваше в комплекта - явно грешка!!!
Иначе не виждам как болт, с уж якост 10.9 ще успея да го скъсам с натягане с 3/4" тресчотка на място, дето нямам удобства да приложа голямо усилие.

Ама и на Пассата (там първия път много си му личеше, че трябва - карах с пробила гарнитура почти 20к км и беше издълбало 0.3мм язва в главата), и на Мареата (там не личеше на око, но компаратора си го отчете безусловно) съм шлайфал, преди да ги затворя




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя

Мнениеот Iezekil » Пет 16 фев 2018 18:55


Когато имаш под ръка нови болтове,лесно можеш да прецениш дали да затвориш със старите.Но не вярвам да има Пасат вече с оригиналните си болтове,така че дилема няма.


pa4o_ivanov61
Мнения: 442
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Пет 16 фев 2018 19:49


Здравейте на всички.Гледам че говорите за шлайфане на глава ,а никой не споменава ,че се кривят и блоковете. Днес разглобих един от пасатите ,които обслужвам и видях ,че продухването на гарнитурата е започнало от долната страна. Момчетата са го прегряли тотално и май ,ще приключи земния си път.На този пасат му смених болтовете на главата преди 2 години ,защото старите бяха по –дълги от новите с 0.5 см и се застъпваше резбата. Блоковете се кривят с 0.05 до 0. 08 мм ,което е достатъчно да издуха гарнитурата.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19551
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя

Мнениеот radotom » Пет 16 фев 2018 21:48


Пачо, те половината, брат, глава не щат да шлайфат - ако им кажа, че трябва и блок да смъкват и него да челосват - анатема ще ми дадат! :icon_lol :icon_lol :icon_lol

Иначе те на с какво започнах регистрацията си във Форума нявгаж си, преди векове :mhihi
viewtopic.php?f=6&t=11636&p=173521#p173521


pa4o_ivanov61
Мнения: 442
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Нед 18 фев 2018 8:34


Обичам да разговарям с хора , които от две думи разбират за какво иде реч.На никого не е приятно да разглоби половин кола за 10 мин. шлайфане, но иначе не правиш нищо. Във фирмата в която работя шлайфаме глави и блокове от 25 г и съм се нагледал на какво ли не.Виждал съм глава минавана на фреза със жаба.Който е виждал фреза знае за какво става въпрос. Все едно са я драли котки. А най добре става с голям шмиргелов камък– Дунавски вълни.Така ,че Оно си сака какво си требе.Успех на всички, които правят ремонт в момента.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта