пасат б3 89г. 1.8 моно RP нямам парно и почти прегря
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Чет 29 дек 2016 20:15
- Автомобил: Passat b3 1988
- Двигател: RP
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 89г. 1.8 моно RP нямам парно и почти прегря
Мисля че ще трябва да си сменяш термостата.Ако радиатора капе виж точно от къде капе защото може капе от датчика за вкючването на перката той се намира най долу в дясно на радиатора.
- Tsankovski
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: пасат б3 89г. 1.8 моно RP нямам парно и почти прегря
Загрей двигателя на 90 градуса но не отваряй капачката на казанчето, опасно е, и ако пак е студен долния маркуч ,за начало термостат
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат б3 89г. 1.8 моно RP нямам парно и почти прегря
Ако сменяш термостат, има 60% шанс болтът в алуминия да е залепнал и да се скъса, да остане вътре в кожуха.
Приготви си дрелка с бавни обороти и търпение да пробиваш 4-5 часа.
Защото с тоя термостат има голям шанс да смениш и водна помпа.
Аз тръгнах да сменям термостат и единия болт се скъса. Много съжалявах, че съм се хванал въобще да го правя.
Пробивах 4 часа. И сложих болт обикновен с гайка след това.
Приготви си дрелка с бавни обороти и търпение да пробиваш 4-5 часа.
Защото с тоя термостат има голям шанс да смениш и водна помпа.
Аз тръгнах да сменям термостат и единия болт се скъса. Много съжалявах, че съм се хванал въобще да го правя.
Пробивах 4 часа. И сложих болт обикновен с гайка след това.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 179 госта