Пасат Б5,5 Теч на масло от дясната част на двигателя 1,8Т
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пасат Б5,5 Теч на масло от дясната част на двигателя 1,8Т
Тази част на мотора е шибано наблъскана. Преди време имах теч от гарнитурата на обтегача на веригата на разпр.валове. Сменени са всички гарнитури на капака-не е от там. Теча е около турбото и се стича надолу по блока върху стартера. Не е голям защото не доливам кой знае колко масло обаче от време на време попада върху катализатора и в купето влиза миризма на изгоряло масло. Има един маркуч който идва някъде отляво на двигателя минава зад него и отива някъде към турбото. този маркуч е целия омаслен. и на него има капки масло. Някой има ли повече опит с този мотор да подскаже откъде може да идва това масло.
Re: Пасат Б5,5 Теч на масло от дясната част на двигателя 1,8Т
Трябва да сляза да погледна, но ако този маркуч е завит най отгоре на турбото, то по него минава масло под налягане за смазване на турбото. Ако е от него - незабавна смяна.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Пасат Б5,5 Теч на масло от дясната част на двигателя 1,8Т
Моят ПАСАТОР имаше теч от капака на разпределителните валове, при монтажа на газовата уредба в Ловеч ми смениха уплътнението, подсещам се да погледна дали още тече!
За около 800 километра мотора е глътнал около 0,4 литра масло.
Пасатите имат стар проблем, маркучите за масло често са неплътни и искат смяна!
За около 800 километра мотора е глътнал около 0,4 литра масло.
Пасатите имат стар проблем, маркучите за масло често са неплътни и искат смяна!
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5,5 Теч на масло от дясната част на двигателя 1,8Т
Гледам разни схеми но не мога да се ориентирам съвсем. Има ма 4ри маркуча които влизат в турбото- 2 за антифриз и 2 за масло...
Има 2 най-отгоре и тръгват вертикално нагоре единият мисля че е масления върви високо покрай капака на клапаните и минава зад мотора. Този е на гайка.
Вторият до него мисля че е за охлаждането и минава пак високо но пред мотора. Също е на гайка.
Третият е малко по надолу и напред и се вижда че е на банджо и тръгва надолу. Не мога да видя къде отива но по схемите предполагам че е за антифриз и е твърде вероятно да е въпросния маркуч който минава под турбото и заобикаля мотора отзад. Ако съм прав няма как от него да тече масло.
Четвъртият доколкото виждам по схемите за маслото и се захваща с фланец и 2 болта за турбото. Този въобще не се вижда.
Явно ще трябва да се разглобява.
Ако някой е свалял турбо на този мотор и е наясно кой маркуч за какво е и къде отива ще съм благодарен да сподели.
Има 2 най-отгоре и тръгват вертикално нагоре единият мисля че е масления върви високо покрай капака на клапаните и минава зад мотора. Този е на гайка.
Вторият до него мисля че е за охлаждането и минава пак високо но пред мотора. Също е на гайка.
Третият е малко по надолу и напред и се вижда че е на банджо и тръгва надолу. Не мога да видя къде отива но по схемите предполагам че е за антифриз и е твърде вероятно да е въпросния маркуч който минава под турбото и заобикаля мотора отзад. Ако съм прав няма как от него да тече масло.
Четвъртият доколкото виждам по схемите за маслото и се захваща с фланец и 2 болта за турбото. Този въобще не се вижда.
Явно ще трябва да се разглобява.
Ако някой е свалял турбо на този мотор и е наясно кой маркуч за какво е и къде отива ще съм благодарен да сподели.
Re: Пасат Б5,5 Теч на масло от дясната част на двигателя 1,8Т
Маслото влиза винаги отгоре вертикално. Оттичащото масло е отдолу противоположно на входящото и е на фанец с два болта. За антифриза са странично перпендикулярно на маслените.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта