Здравейте,
Миналото лято изненадващо след дълъг път, колата започна да вдига сама обороти на място, misfires рандом на 4-те цилиндъра, тресе, думти. При каране не се усещаше нищо по-различно. Започна едно ходене по майстори, което продължи около месец и половина и сменени 4 сервиза, като всеки вдига рамене,диагностики, смяна на бобини,свещи,чистене на дебитомер,тестове-нищо, само вдигане на рамена с думите "иди на друго място". Списъка с грешките, които изкарваше на диагностика беше безкраен. В последния сервиз първоначално мислеха, че проблема е от разтегнат обтегач на веригата на коляновия вал(дано да се изразявам правилно) и аха да направим ремонт за 1200лв, откриха че проблема всъшност е от вакуумни клапани. Смениха 5 броя такива, и колата заспа. Да не говорим, че започна да реагира доста по-пъргаво.
6-7 месеца всичко беше добре,докато не започна пак, от време на време, на място, да прави по някой misfire. И това много ме дразни:)
Тук и идва и въпроса ми:
-Колко са общо вакуумните клапани по този мотор? Заслужава ли си да хвана и да ги сменя всичките?
-Препоръчайте ми сервиз в София, където разбират от това и ще намерят точно вакуумното клапанче което прави проблема.
Поздрави.
Passat B5.5 1,8T проблем с вакуумни клапани
- MAD_CHICKEN
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 31 авг 2014 8:56
- Автомобил: Passat B5.5 1.8T
- Двигател: AWT 2003
- Местоположение: София
- MamaMy
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Passat B5.5 1,8T проблем с вакуумни клапани
Лудо пиле, сигурен ли си, че са ти сменили клапаните или са те хванали за канарче?
Много чест проблем са вакуумните маркучета които влизат в клапаните. Сцепват се в края и почват да смучат въздух. Само трябва да намериш кое е, да го измъкнеш, да отрежеш сцепената част и пак да го нанижеш на мястото му. Операцията коства минути и струва стотинки ако знаеш за това. Ако не знаеш 1200 лв за обтегач :)
Много чест проблем са вакуумните маркучета които влизат в клапаните. Сцепват се в края и почват да смучат въздух. Само трябва да намериш кое е, да го измъкнеш, да отрежеш сцепената част и пак да го нанижеш на мястото му. Операцията коства минути и струва стотинки ако знаеш за това. Ако не знаеш 1200 лв за обтегач :)
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1,8T проблем с вакуумни клапани
Обтегача е 450-500лв . В ибей е и по-евтин около 250лв. Да не говорим че може да се замени и с по-простия обтегач без ел. управление с известен компромис който е 130лв с отстъпка. И при мен макар и рядко ми е излизала грешка мисфаер но е веднъж на няколко месеца и се усеща като леки вибрации на празен ход за няколко секунди или при каране с премигване на чек енджина.
- MAD_CHICKEN
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 31 авг 2014 8:56
- Автомобил: Passat B5.5 1.8T
- Двигател: AWT 2003
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1,8T проблем с вакуумни клапани
За маркучетата ще проверя, но все пак, колко на брой тези вакумчета? Да си направя сметка дали да ги сменя всичките.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1,8T проблем с вакуумни клапани
Едва ли някой може да ти каже. Има покрай двигателя има и покрай кутията на въздушния филтър. Евтини са клапанчетата а и не мисля че е нужно да ги сменяш всичките. Сваляш проверяваш ги и ако са за смена тогава сменяваш. Аз самият се бях засили да сменявам 2 клапана накрая смених само единия. Другия работеше добре и след почистване го върнах обратно. Аз предпочитам да не сменям оригинални работещи части макар и поостарели с колата с нови такива с недоказано качество.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта