Здравейте, колеги. Значи от половин съм собственик на този автомобил и имам няколко въпросчета. Нека започнем с тях:
- Когато потеглям на първа или превключвам скоростите, отпускам со съединителя, докато натискам педала за газта и се чува едно тропане.
- Когато минавам чрез дупки или по неравен път колата доста тропа.
- Когато карам цялото табло имам предвид, където е климатроника, CD и жабка скърцат.
- Докато шофирам понякога колата достгиа до 2 хиляди оборота и спира, а съм дал газ до ламарината и слвд малко изведнъж се изтреля.
- На задната дясна врата не може да се свали стъклото нито от шофьора, нито от пътника.
- Защо колата няма особен ряз.
- Как да спра бръжденето от тонколоните при по силна музика, както и отдясно отзад на моменти не се чува музиката, а пръщене/пукане.
- Мотора ми е 1.9 TDI 90 к. с., а някои казват колата по талон е писана толкова заради данъка, и че е повече коне. Как всъщност да разбера колко е мощността ѝ и какво маслп ще ми препоръчате.
- Също ме интересуват и борд компютъра, по-точно данните на него, и ще предоставя снимки, точно за това, с което не съм наясно.
- Какво да направя на пасажерската седлка, за да не скърца и тя.
http://prikachi.com/images/747/9303747R.jpg
http://prikachi.com/images/744/9303744a.jpg
http://prikachi.com/images/749/9303749t.jpg
http://prikachi.com/images/751/9303751f.jpg
http://prikachi.com/images/752/9303752o.jpg
http://prikachi.com/images/753/9303753Y.jpg
Благодаря Ви предварително и лек ден!
Passat B5 1999 г. AHH - Относно колата
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 09 апр 2018 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
Passat B5 1999 г. AHH - Относно колата
Последна промяна от ToshkoIvka на Пон 09 апр 2018 19:41, променено общо 1 път.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10401
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Въпроси за VW Passat B5
Коригирай заглавието според шаблона:
viewtopic.php?f=6&t=352512
viewtopic.php?f=6&t=352512
dobrin написа:Модела на колата (Passat), вид на купето (3BG или B5.5), година на производство (пр.2002г.), букви (код) на мотор/двигател (пр. AZM) - , проблем за който се пуска темата.
пример: Passat 3BG 2002г. АZM - проблем с гарнитура на главата
Всяка една тема със заглавие, различно от описания начин, ще бъде моментално заключена!
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1999 г. AHH - Относно колата
Щом си с AHH мотор, пасатът ти е точно 90 к.с. (или 66 KW). Тези букви също означават, че турбото ти е с променлива геометрия - което донякъде прави автомобила малко по-динамичен въпреки ниската мощност на двигателя, но този факт носи и негативи - турбо агрегатите с променливата геометрия са по-податливи на пренадуване. В тази връзка закачи един кабел да видиш дали не излиза следната грешка <<17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-00 - Positive Deviation>>. Тези забиви могат да имат много причини
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=208604&p=4640852
но като че ли най-често се стига до почистване на турбото, като има вариант да се ползва и спрей който се пръска във въздуховода на въздушния филтър.
Ако те интересува с какво заводско оборудване е излязъл автомобилът, около резервната гума има залепена една таблица с кодове - по нея можеш да провериш в нета всеки код на какво отговаря. Относно скърцането от различни посоки, бих казах че е повече от нормално за една 19 г. кола, но все пак има доста писано във форума и ще намериш разни трикове за лекуване на шумовете. За седалките не съм чувал да имат особени проблеми. Относно тропането по неравностите трябва да си прегледаш окачването, надали предишният собственик е искал да оправя тропане предвид, че ще я продава.
Преди да подходиш към отваряне на задната дясна врата, можеш да видиш дали показва грешки на вагком, а също огледай и кабелите в маншона между вратата и купето. Процедурата по разглобяването на задните врати е малко по-особена от тази на предните. Има едни специфични пинове които захващат стъклото към стъклоповдигащия механизъм, но по въпроса има написано много във форума, включително аз съм поствал подробно с линкове как става.
В заключение, въпреки че АНН е един от моторите с най-ниска мощност от гамата дизели в B5, освен че има нисък данък товари по-малко съединител, двигателни тампони, тампони на скоростна кутия (все пак зависи как е експлоатирана колата като цяло)
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=208604&p=4640852
но като че ли най-често се стига до почистване на турбото, като има вариант да се ползва и спрей който се пръска във въздуховода на въздушния филтър.
Ако те интересува с какво заводско оборудване е излязъл автомобилът, около резервната гума има залепена една таблица с кодове - по нея можеш да провериш в нета всеки код на какво отговаря. Относно скърцането от различни посоки, бих казах че е повече от нормално за една 19 г. кола, но все пак има доста писано във форума и ще намериш разни трикове за лекуване на шумовете. За седалките не съм чувал да имат особени проблеми. Относно тропането по неравностите трябва да си прегледаш окачването, надали предишният собственик е искал да оправя тропане предвид, че ще я продава.
Преди да подходиш към отваряне на задната дясна врата, можеш да видиш дали показва грешки на вагком, а също огледай и кабелите в маншона между вратата и купето. Процедурата по разглобяването на задните врати е малко по-особена от тази на предните. Има едни специфични пинове които захващат стъклото към стъклоповдигащия механизъм, но по въпроса има написано много във форума, включително аз съм поствал подробно с линкове как става.
В заключение, въпреки че АНН е един от моторите с най-ниска мощност от гамата дизели в B5, освен че има нисък данък товари по-малко съединител, двигателни тампони, тампони на скоростна кутия (все пак зависи как е експлоатирана колата като цяло)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5 1999 г. AHH - Относно колата
fichtenweg написа:Преди да подходиш към отваряне на задната дясна врата, можеш да видиш дали показва грешки на вагком, а също огледай и кабелите в маншона между вратата и купето. Процедурата по разглобяването на задните врати е малко по-особена от тази на предните. Има едни специфични пинове които захващат стъклото към стъклоповдигащия механизъм,
На ВагКом нищо , няма да му покаже на Б5.
За да може да кърпи снопа трябва да свали кората на вратата.Откача се куплунга от колонка и се вкарва във вратата за да е удобно за работа. Снопа е закрепен към вратата и минава през пластм. втулка закрепена на отвора на вратата.Маншона се дъпра назад през втулкатаза по-удобно и се започва кърпежа. На 100% съм сигурем ,че има скъсани проводници в маншиона.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 09 апр 2018 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 1999 г. AHH - Относно колата
Благодаря за инфпрмацоята приятели!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта