По-хубави спирачки за Пасат 5.5 1.9 TDI 131 к.с. 4х4
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: По-хубави спирачки за Пасат 5.5 1.9 TDI 131 к.с. 4х4
Не, щом и оригинално си има такава конфигурация. Аз съм така на А6 Ц5 , спира чудесно, напълно задоволява изискванията ми. Сложил съм 312 АТЕ дискове ( бивши 288) , пауър серията и накладки Текстар. Отзад смених само накладките ( пак Текстар ) . Преди да сменя дисковете спираше по-кофти , по-голям приложен натиск и грееха след по-сериозно спускане, Сега колата е много по-предсказуема , не грее така и натиска е лек ( по педала )
Re: По-хубави спирачки за Пасат 5.5 1.9 TDI 131 к.с. 4х4
Ако ще се заиграва със спирачките то да си взема цял комплелт предни и задни. За тея мижави коне спирачки бол. Както казах да си набелязва някакви и да ги взема комплект при тоя богат избор. Минавал съм отпред на 340мм а отзад стокови и няма да ви казвам какво се случва като се наложи да те вкара в пътя ЕСП. Затова според мен е задължително да се запази баланса, а това най-лесно става с готов сетъп без да си блъскаш главата.
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: По-хубави спирачки за Пасат 5.5 1.9 TDI 131 к.с. 4х4
На 312 диск може ли да влезне джанта 15ц, за ауди б5става въпрос оригинална лята джанта, понеже съм се замислил за малко ъпдейт за по добри спирачки,а зимните са ми на 15ки та не искам да ги сменям
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: По-хубави спирачки за Пасат 5.5 1.9 TDI 131 к.с. 4х4
Аз мисля, че не.
- am_am
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 28 ное 2016 16:09
- Автомобил: VW Passat B5-5
- Двигател: 1_9 TDI 161 к с
Re: По-хубави спирачки за Пасат 5.5 1.9 TDI 131 к.с. 4х4
zdravko_jett написа:На 312 диск може ли да влезне джанта 15ц, за ауди б5става въпрос оригинална лята джанта, понеже съм се замислил за малко ъпдейт за по добри спирачки,а зимните са ми на 15ки та не искам да ги сменям
Не, братле. Аз смених на моята като от стоковите минах на 312 отпред и 288 отзад от Пасат V6 2.8 и с 15ка няма шанс. 16ки минимум.
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: По-хубави спирачки за Пасат 5.5 1.9 TDI 131 к.с. 4х4
Благодаря колеги
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: По-хубави спирачки за Пасат 5.5 1.9 TDI 131 к.с. 4х4
Всички коментирате големи размери дискове и апарати, а един не видях да наблегне на клас /марка и модел/ дискове и накладки.
Имам брутални спирачки при размер едва от 312/25 отпред и 302/22 отзад, но едва след като минах на перформънс серията на ЕВС- комплект дискове, накладки и маркучи. Абсолютно не очаквах такава разлика в спирането, при положение, че карах с преди това с маркови спирачки, но обикновен клас. Около 1500лв обаче е тотала, но мога да карам абсолютно спокойно - колата е модифицирана пасат Б3-ка с 430к.с., а в твоя случай- чипосано тди, дори няма да ги натовариш на макс
Отзад си иска спирачки, за да спира както трябва, поне от тия години, фв слага нелепи спирачки и при агресивно спиране задницата е все навирена.
Имам брутални спирачки при размер едва от 312/25 отпред и 302/22 отзад, но едва след като минах на перформънс серията на ЕВС- комплект дискове, накладки и маркучи. Абсолютно не очаквах такава разлика в спирането, при положение, че карах с преди това с маркови спирачки, но обикновен клас. Около 1500лв обаче е тотала, но мога да карам абсолютно спокойно - колата е модифицирана пасат Б3-ка с 430к.с., а в твоя случай- чипосано тди, дори няма да ги натовариш на макс
Отзад си иска спирачки, за да спира както трябва, поне от тия години, фв слага нелепи спирачки и при агресивно спиране задницата е все навирена.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: По-хубави спирачки за Пасат 5.5 1.9 TDI 131 к.с. 4х4
Пешка, как седи въпросът с разпределението - кантари, рестриктори или имаш АБС?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: По-хубави спирачки за Пасат 5.5 1.9 TDI 131 к.с. 4х4
с абс TEVES04 от пасат б4 вр6 съм, никакви промени по него. Понякога абс=а ми се изключва на големи скорости, явно някой датчик не смогва да чете, но и без абс нямам никакви проблеми при спиране
между другото с обикновен клас спирачки отзад, хем диска ми е 302х22 двойно вентилиран, ми прегряваше при агресивно спиране от големи скорости, ако беще отзад сток, дори и не ми се мисли как щеше да е...
между другото с обикновен клас спирачки отзад, хем диска ми е 302х22 двойно вентилиран, ми прегряваше при агресивно спиране от големи скорости, ако беще отзад сток, дори и не ми се мисли как щеше да е...
- am_am
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 28 ное 2016 16:09
- Автомобил: VW Passat B5-5
- Двигател: 1_9 TDI 161 к с
Re: По-хубави спирачки за Пасат 5.5 1.9 TDI 131 к.с. 4х4
pe6kata написа:Всички коментирате големи размери дискове и апарати, а един не видях да наблегне на клас /марка и модел/ дискове и накладки.
Имам брутални спирачки при размер едва от 312/25 отпред и 302/22 отзад, но едва след като минах на перформънс серията на ЕВС- комплект дискове, накладки и маркучи. Абсолютно не очаквах такава разлика в спирането, при положение, че карах с преди това с маркови спирачки, но обикновен клас. Около 1500лв обаче е тотала, но мога да карам абсолютно спокойно - колата е модифицирана пасат Б3-ка с 430к.с., а в твоя случай- чипосано тди, дори няма да ги натовариш на макс
Отзад си иска спирачки, за да спира както трябва, поне от тия години, фв слага нелепи спирачки и при агресивно спиране задницата е все навирена.
Слагате ATE и си свирукате ...
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: По-хубави спирачки за Пасат 5.5 1.9 TDI 131 к.с. 4х4
АТЕ в БГ е 80 процента скъпоструващо менте,и аз ги предпочитам за личните си автомобили(купувани от западна европа) но за авточасти предлагани на бг пазара предпочитам трв...........
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10401
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: По-хубави спирачки за Пасат 5.5 1.9 TDI 131 к.с. 4х4
Не съм съгласен с теб, на същия пасат монтирани предни и задни дискове ATE купени от България вече около 80 000 - 90 000 км. никакви проблеми (сменени са веднъж предните накладки). С тази кола се тегли лодка и е доста по натоварена от нормално каране. Задни дискове на ауди а4 със същия двигател, отново никакви проблеми. Имам поглед и над други коли със сложени дискове и накладки ATE без проблеми.
Единствено на мой познат с мерцедес изкриви преден диск, смениха и двата по рекламация и след това не е имал проблеми.
Малко се преувеличава с тези ментета части в България и как ако си ги купиш от "Европата" само тогава са истински.
Единствено на мой познат с мерцедес изкриви преден диск, смениха и двата по рекламация и след това не е имал проблеми.
Малко се преувеличава с тези ментета части в България и как ако си ги купиш от "Европата" само тогава са истински.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: По-хубави спирачки за Пасат 5.5 1.9 TDI 131 к.с. 4х4
на АТЕ е прекалено завишена цената в Бг в сравнение с европата,менте частите вече са навсякъде
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: По-хубави спирачки за Пасат 5.5 1.9 TDI 131 к.с. 4х4
Има оригинални железни 16ки джанти за Passat и влизат без проблем на 312мм дискове. С 312мм дискове не влизат всички 16ки, та трябва и за това да се внимава.
И разлика между 288 и 312 се усеща. След смяната колата стана забележимо по-мудна. Един от upgrade-ите от които почти нямаше полза (освен на писта). Става дума за Passat B5 който беше засилен от 110кс на мотор до 180кс на колелата.
И разлика между 288 и 312 се усеща. След смяната колата стана забележимо по-мудна. Един от upgrade-ите от които почти нямаше полза (освен на писта). Става дума за Passat B5 който беше засилен от 110кс на мотор до 180кс на колелата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта