Наближава :arrow КАЛОЯНОВО (9-10 юни 2018 г.)

Относно окачването на Passat B5 и B5.5

Техническа и сервизна информация за Passat
FREEMAN
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Относно окачването на Passat B5 и B5.5

Мнениеот FREEMAN » Сря 20 юни 2007 15:14


Здравейте! Нов съм във форума. Въпросъ ми е дали окачването на пасатите 4 и 5 е алуминево както при ауди а4, защото един познат ми каза така, а мисля да си купя някоя от двете серии. А до колкото знам алуминиевите доста лесно се чупят по нашите пътища. Понеже сте по-навътре в нещата, можете ли да ми кажете каква е разликата между 4 и 5 тъй като на външен вид почти няма. Благодаря предварително

Последна промяна от FREEMAN на Сря 20 юни 2007 20:26, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3180
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Volkswagen Passat 35i
Двигател: ABS 1992
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Сря 20 юни 2007 15:18




Потребителски аватар
KGL
Мнения: 602
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Сря 20 юни 2007 15:20


Да се надяваме скоро да влезеш в правата вяря. Пасатите не са 4 и 5, а са Б5 и Б5,5. Потърси във форума и ще намериш доста неща. Както много пъти сме си говорили тук, здравата кола е следствие от задкормилното устройство. Успех


FREEMAN
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот FREEMAN » Сря 20 юни 2007 18:44


Благодаря за разяснението. Та вярно ли е това за алуминиевото окачване на Пасат B5 и B5.5 :)


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 20 юни 2007 18:49


FREEMAN написа:Благодаря за разяснението. Та вярно ли е това за алуминиевото окачване на Пасат B5 и B5.5 :)

Кое да е вярно ? Че се чупят ли ? Аз не знам за случай на счупен носач. Проблема е, че в носача е залят шарнира. Той се разбива от хубавите ни пътища, и се налага смяната на целия носач. Но това можеше да го видиш в поне 3-4 теми (които пък можеш да намериш с търсачката). Също ще видиш че има и вариант да си купиш не алуминиеви, а стоманени носачи (ако толкова се притесняваш че ще ги счупиш). Но се променя "возията", а шарнира не става по-здрав. Евентуално тогава има вариант за последващо рециклиране (ремонт) само на шарнира, а не цялостна подмяна на носача.
Щях да пропусна - :welcome_to_group

P.S. Като си разбрал за какво става дума, си поправи заглавието - най-горе над първото ти мнение в темата има едно бутонче "Промени". :wink:


FREEMAN
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот FREEMAN » Сря 20 юни 2007 20:29


gr_kanev написа:
FREEMAN написа:Благодаря за разяснението. Та вярно ли е това за алуминиевото окачване на Пасат B5 и B5.5 :)

Кое да е вярно ? Че се чупят ли ? Аз не знам за случай на счупен носач. Проблема е, че в носача е залят шарнира. Той се разбива от хубавите ни пътища, и се налага смяната на целия носач. Но това можеше да го видиш в поне 3-4 теми (които пък можеш да намериш с търсачката). Също ще видиш че има и вариант да си купиш не алуминиеви, а стоманени носачи (ако толкова се притесняваш че ще ги счупиш). Но се променя "возията", а шарнира не става по-здрав. Евентуално тогава има вариант за последващо рециклиране (ремонт) само на шарнира, а не цялостна подмяна на носача.
Щях да пропусна - :welcome_to_group

P.S. Като си разбрал за какво става дума, си поправи заглавието - най-горе над първото ти мнение в темата има едно бутонче "Промени". :wink:

Въпросът ми беше дали носачите са алуминиви, а това че ако са алуминиеви се чупят по-лесно го знам. :) Значи носачите са алуминиеви...какво да се прави, защо ги правят така не мога да разбера, на ауди а4 са същите (ако се счупят се сменя цялото предно окачване - мин 1000 лева), явно и на тези пасати е така, но сигурно ще е такава колата :) мерси за посрещането иначе :)


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Сря 20 юни 2007 21:51


gr_kanev го е написал, сменят се само разбит/разбитите носачи, не е необходимо всички.
Доколкото забелязвам 2-та големи са скъпи, останалите 6 са по-поносими като цена.


FREEMAN
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот FREEMAN » Чет 21 юни 2007 0:35


Разбрах вече за окачването че е алуминиево. Друг въпрос - какви са подобренията на Б5.5 в сравнение с Б5. На външен вид имат незначителна разлика, но мен ме интересува има ли такава в електроника, под капака, купе и т.н. :) Просто в момента съм пред дилема между Б5 и Б5.5 и искам да знам предимствата и недостатъците им за да знам коя да избера :)


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Чет 21 юни 2007 12:25


Промените са по-скоро козметични, но не се двууми - по-правилният избор е 5.5! :wink:


Потребителски аватар
ArturDent
Мнения: 175
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ArturDent » Чет 21 юни 2007 15:22


FREEMAN написа:Въпросът ми беше дали носачите са алуминиви, а това че ако са алуминиеви се чупят по-лесно го знам. :) Значи носачите са алуминиеви...какво да се прави, защо ги правят така не мога да разбера, на ауди а4 са същите (ако се счупят се сменя цялото предно окачване - мин 1000 лева), явно и на тези пасати е така, но сигурно ще е такава колата :) мерси за посрещането иначе :)


Колегата по-горе ти спомена, но и аз държа да отбележа - не съм чул някой със СЧУПЕН носач, а само с разбит шарнир.

А че ги правят по-чупливи новите автомобили - така е. За хората в белите държави е нормално един автомобил да се ползва до 6 години. 5 години лизинг и 1 година докато събереш началната вноска за новия лизинг.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 650
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Относно окачването на Passat B5 и B5.5

Мнениеот Курт Деликуртев » Сря 11 апр 2018 20:24


Темата е стара, но третира окачването на Б5,5.

От няколко месеца забелюзвам при качване на малки бордюри хлабини в предницата. Като си сменях зимни с летни гуми можах да погледна.

DSCF8480_1440x1080.jpg
Лява биелета


DSCF8486_1440x1080.jpg


Понеже нямам опит със сложното окачване ( имал съм Б3 и Б4 ) искам да попитам дали лявата биелета вече не е тръгнала да си заминава?

Ако да да сменям ли двете наведнъж?

Мисля, че мога сам да си свърша работата, понеже няма да се налага минаване през стенд за настройка на предницата.


Zdravko Zankov
Мнения: 8591
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Относно окачването на Passat B5 и B5.5

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 11 апр 2018 20:29


Баце, по снимка мога само да кажа дали си убав.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 650
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Относно окачването на Passat B5 и B5.5

Мнениеот Курт Деликуртев » Сря 11 апр 2018 20:41


Може би, ама за хора с опит ще е по-лесно диагноза по снимка.

Аз сравянвам разстоянието между борда на биелетата и ухото, от шофьорската страна е доста по-малко, освен това от шофьорската страна се вижда едно хлътване, може би гумата вече е преебана!

Трябва май да натисна с някой лост и да следя за луфтовете?

Колко струват грубо биелетите?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 1790
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Относно окачването на Passat B5 и B5.5

Мнениеот silent » Пет 13 апр 2018 20:32


Окачването на този пасат потвърждава едно основно правило в природата...няма празни пространства ..в случая всеки отстранен шум в предното окачване се замяня с нов такъв макар и по-малък или по-малко дразнещ...но пък като посвикнеш да потропва тук таме се ядва не е чак толкова лошо нито чак толкова трошливо каквато слава му се носи...


Потребителски аватар
PavelPetrov
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 21 мар 2016 17:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Относно окачването на Passat B5 и B5.5

Мнениеот PavelPetrov » Пет 13 апр 2018 20:45


Не само биалетките колега :icon_lol . Сменя се всичкото носач на куп . И амортисьорите и тампони и каквото има ... И после едни 70 100 km само караш ...Има комплекти читави от 350 до 800 кинта според зависи .Другите чаркалаци 400-500 лв .Но кефа и комфорта на возене ....Много стабилна кола из завоите ....



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: artyom, malcho_m и 16 госта