Палене на задни спирачки на Пасат Б5 след смяна на накладки.
Палене на задни спирачки на Пасат Б5 след смяна на накладки.
Здравейте, преди няколко дни баща ми смени гумите на Пасата му и беше видял че задните нанладки са много на края и са за смяна. Поръчах му нови TRW и ги смених. Прибрах буталата с въртене, стана сравнително лесно, проверих водачите, изчистих ги и им сложих медна грес. Почисти и супорта и събрах всичко обратно, без да има проблеми. Вчера след около 60км. път от задно дясно колело излизаше пушек и смърдеше яко на феродо а джантата не можеше да се държи. Свалих колелото след като поистина и всичко беше наред. Ръчната не беше блокирала, апарата беше разтоварен, главината се въртеше. Свалих апарата, пак проверих водачите нямат голям луфт и се движат свободно. При дърпане на ръчната блокира веднага и веднага освобождава след свалянето и. С крачната по същия начин като пуснеш педала и колелото започва да се върти с един пръст. Събрах всичко и го оставих. Днес е минал около 8км и пак се е разсмърдяло, но този път лявото колело пак по същия начин. Отново свалихме колелото и всичко изглеждаше наред. Ръчна, водачи, самия апарат, нищо не е блокирало и всичко се върти. Къде да търся проблема, възможоно ли е да блокира апарата и като изстине сам да разроварва? И защо ако е така ще блокира след като на крик след сигурно 100 натискания на педала всеки път растоварва веднага. Или пък е нещо с спирачните маркучи? Другото странно е, защо днес колелото което беше блокирало вчера е студено, а лявото се запали?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Палене на задни спирачки на Пасат Б5 след смяна на накладки.
Сменете спирачната течност, при прибиране буталата назад насъбраната тиня е стигнала до кантара. Полуизгнил спирачен по моста също е вариант.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Палене на задни спирачки на Пасат Б5 след смяна на накладки.
То май няма кантар тука, а тръбите са директно от АБС модула, но смяната на спирачната течност като цяло е препоръчителна. На един такъв пасат наскоро му рециклирахме задните апарати защото задържаха. Но се оказа, не че са блокирали водачите или е ръждясало и надува гумения маншон около цилиндърчето, а повечко износен червяк на ръчната спирачка и от време на време задържа буталото. С пълно рециклиране с гаранция при Настев проблемите се решиха.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Палене на задни спирачки на Пасат Б5 след смяна на накладки.
Може и АБС -а да е направил проблем!
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Палене на задни спирачки на Пасат Б5 след смяна на накладки.
Когато ти задържи и загрее задно колело /при изправни апарати и маркучи/ - провери дали задържа предно диагонално колело! Тогава е раздула гумичка на съответния кръг в спирачната помпа.
Re: Палене на задни спирачки на Пасат Б5 след смяна на накладки.
старите дискове ако имат ръб , новите накладки най-вероятно постоянно се трият в него, но тогава при превъртане трябва да усещате стъргане, а ти твърдиш, че всичко е ОК
Re: Палене на задни спирачки на Пасат Б5 след смяна на накладки.
Ами старите дискове имат лек ръб, но могат да изкарат и този комплект накладки, не са изгорели и ръждиви и накладите си хващат цялата повърхност на диска. Ако има леко стържене е минимално, такова че можеш да засилиш колелото и да продължи да се върти няколко оборота като го пуснеш. Днес баща ми е имал работа с колата и след това нарочно се е возил по околовръстното, за да види какво ще стане. И всичко е студено. А е направил поне 20км със скорост 80, 100км/ч. Първият път точно по околовръстното се беше запалило дясното.
Re: Палене на задни спирачки на Пасат Б5 след смяна на накладки.
според мен точно ръба на дисковете Ви е направил номер, другия път го поизронвай преди да сложиш накладките и няма да има проблеми. Сега освен да следите състоянието известно време да няма прегряване друго не би трябвало да се наложи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 211 госта