Искам да сменя спирачната течност и спирачните маркучи отпред на колата.
Какви спирачни маркучи ми трябват, че излизат няколко модела?
Пробките и на задните апарати трябва да развивам. Как да направя така, че да не ги скъсам?
VW Passat B3 89г - смяна на спирачни маркучи
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: VW Passat B3 89г - смяна на спирачни маркучи
Приготви се да сменяш и тръбички! На моя голф не можах да развия маркучите от тръбите та ги смених завдно с тях.
П.П. Купи си качествен ключ за пробките и гайките на тръбичките, че лесно се заоблят!
Специално за спирачни тръбички са ей такива ключове:
П.П. Купи си качествен ключ за пробките и гайките на тръбичките, че лесно се заоблят!
Специално за спирачни тръбички са ей такива ключове:
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г - смяна на спирачни маркучи
Ще трябва да развия маркучите от тръбите на всяка цена. Ако трябва да свалям тръбата от помпата, това означава тотално обезвъздушаване и ще загубя часове в глупости. Защото новите тръбички ги продават прави, а някой трябва да ги криви...
Ето затова до този момент не ми се занимаваше със спирачките. Защото е шибано.
Ето затова до този момент не ми се занимаваше със спирачките. Защото е шибано.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: VW Passat B3 89г - смяна на спирачни маркучи
Ако са дълги тръбичките наистина е голям труд, новите ги продават на кангали, но ти трябва едно устроиство за разширяване на тръбичката. Аз затова предпочитам кърпеж, сменям където е много ръждиво или вече тече, като останалата част опитвам с преобразувател на ръжда и черна боя на две ръце да я закрепя за по-дълъг период от време.
Но добре си решил да смениш и спирачната течност, в сервизите имат една помпа за разшителният съд, един помпи там, а втори на всяко колело изтака до сменя на цвета.
Ще се справиш, со кротце и со много благо!
Но добре си решил да смениш и спирачната течност, в сервизите имат една помпа за разшителният съд, един помпи там, а втори на всяко колело изтака до сменя на цвета.
Ще се справиш, со кротце и со много благо!
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г - смяна на спирачни маркучи
Трябва да купя значи и две тръбички от помпата, защото ако ги скъсам не мога да отида да взема от магазина.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: VW Passat B3 89г - смяна на спирачни маркучи
Тръбичките не са скъпи. Продават ги готови с гайките на различни дължини. Медни са и се огъват лесно. Само измери твоите. Все пак не е задължително да не успееш да ги развиеш. Купи си качествен ключ! И ползвай wd-40 или друго пронокващо масло поне 5 минути преди да се опитваш да ги развиваш.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: VW Passat B3 89г - смяна на спирачни маркучи
За сигурността на карането най-важни са гумите и спирачките, за тях ремонт не трябва да се отлага.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: VW Passat B3 89г - смяна на спирачни маркучи
Маркучите ти сигурно са от късите,понеже към самия апарат има s образни тръбички.Принципно можеш да си вземеш всякакви маркучи,може и дълги,особено ако замисляш ъпдейт в бъдеще.Макар,че моя ъпдейт го направих,ползвайки s-ките.
Що се отнася до ключа,не е лошо да се подсигуриш и със раздвижен,тип"френски",но с правите човки и малък.Или пък малък водопроводен....
Що се отнася до ключа,не е лошо да се подсигуриш и със раздвижен,тип"френски",но с правите човки и малък.Или пък малък водопроводен....
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW Passat B3 89г - смяна на спирачни маркучи
goppa написа:Тръбичките не са скъпи. Продават ги готови с гайките на различни дължини. Медни са и се огъват лесно. Само измери твоите. Все пак не е задължително да не успееш да ги развиеш. Купи си качествен ключ! И ползвай wd-40 или друго пронокващо масло поне 5 минути преди да се опитваш да ги развиваш.
Медните се окисляват и затискат и им се разпадат краищата. Сменявахме с медни, но напоследък минахме на метални, ама в София има кой да ги прави и стават перфектно.
Киснене с ВД, почистване с телена четка, леко нагряване на нипела на тръбата, леко, че ще гръмне маркуча ако се прегрее и се отвиват с посочения ключ, ако не стане, нипелчето се стиска със здрави чираци и пак се отвива, ама си трябва опит и удобства. Задните цилиндърчета, ако не са сменявани скоро ще скъса обезвъздушителите с 90% сигурност.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 186 госта