В момента е Нед 18 ное 2018 12:07
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Клубен онлайн магазин
:arrow Масла Мотул на преференциални цени
:arrow Оригинални VW масла на преференциални цени
:arrow Добавки Bardahl и Castrol



Създай нова тема  Отговори  [ 12 мнения ] 
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Странен проблем със климатроник на Пасат б5 Публикувано: Съб 12 май 2018 19:37 
Извън линия

Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
Мнения: 342
Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
Двигател: AJL Turbo 180 hp
Местоположение: София
Колеги, имам много странен проблем със климатроника и се надявам на помощ и съвети от знаещите.
Смених компресора със перфектен от англичанка, капилярка и всички О пръстени напълнихме го и тръгна за страх, до тук добре...
Днес го пускам и няма никой...
Компресора работи и натоварва мотора, веднага след капилярката тръбата е студена, но дебелата тръба от вътрешния кондензатор е със температура на околната среда.
След няколко пускания и спирания отново работи нормално и студи за страх.
Фреона е до горе... що е то?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Странен проблем със климатроник на Пасат б5 Публикувано: Съб 12 май 2018 21:36 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Мнения: 7395
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица
Филтър-дехидратор сменяхте ли?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Странен проблем със климатроник на Пасат б5 Публикувано: Съб 12 май 2018 21:55 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Мнения: 2914
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово
Изпарител се нарича втътрешния радиатор.

Старият компресор счупен ли беше? Старата капилярка беше ли затлачена с боклуци (метални частици)?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Странен проблем със климатроник на Пасат б5 Публикувано: Нед 13 май 2018 10:11 
Извън линия

Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
Мнения: 342
Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
Двигател: AJL Turbo 180 hp
Местоположение: София
В тази система е акумулатор, а не дехидратор, не съм го сменял.
Да беше счупен и имаше доста стружки, майстора точи, чисти, но без промивки.
П.П
Колега точно вътрешния радиатор дебелата тръба беше с околната температура, а на входа му след капилярката беше студена.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Странен проблем със климатроник на Пасат б5 Публикувано: Нед 13 май 2018 13:30 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Мнения: 2914
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово
Не очаквай надеждно работещ климатик в такъв случай. Пак ти се подпушва капилярката или застава стружка на контролния клапан на компресора. Без да се види налягането в момента е трудно да де каже, но залагам на първото, пафа дебита на капилярката.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Странен проблем със климатроник на Пасат б5 Публикувано: Нед 13 май 2018 14:28 
Извън линия

Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
Мнения: 342
Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
Двигател: AJL Turbo 180 hp
Местоположение: София
Като извадихме капилярката паднаха малко боклуци във изпарителя и е възможно и да бъзика клапана, но от друга страна акумулатора мисля няма да ги пусне към компресора или съм в грешка?
Чакам пак да спре и отивам да го замериме и да почистиме капилярката профилактично.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Странен проблем със климатроник на Пасат б5 Публикувано: Вто 15 май 2018 18:23 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Мнения: 2914
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово
Коментираната част е и акумулатор, и дехидратор, и филтър. При този тип системи, практически не се запушва, тъй като е разположен в линията на ниско налягане.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Странен проблем със климатроник на Пасат б5 Публикувано: Вто 15 май 2018 22:16 
Извън линия

Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
Мнения: 342
Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
Двигател: AJL Turbo 180 hp
Местоположение: София
Благодаря за помощта и насоките колега!!!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Странен проблем със климатроник на Пасат б5 Публикувано: Сря 16 май 2018 7:03 
Извън линия

Регистриран на: Пет 03 окт 2008 10:27
Мнения: 8
Автомобил: Passat b5
Двигател: AHH 1999
Местоположение: Jablonec nad Nisou
Здравейте. Явно там има мърсотия. При такъв случай системата се продухва, със сух азот доколкото си спомням. А при смяна на който и да е елемент от хладилната система, задължително се сменя и филтър-дехидратора, преди зареждането. Ако майстора е хладилен техник (по образование), трябва да го знае.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Странен проблем със климатроник на Пасат б5 Публикувано: Сря 16 май 2018 7:21 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Мнения: 2914
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово
продухват се други неща, тук се промива.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Странен проблем със климатроник на Пасат б5 Публикувано: Чет 21 юни 2018 18:29 
Извън линия

Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
Мнения: 342
Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
Двигател: AJL Turbo 180 hp
Местоположение: София
Съжалявам за закъснението по развитието на темата!
Капилярката беше събрала още доста боклук и стружки, сега работи бомба.
Продухването със азота го прави машината на човека, източва и няколко пъти пълни и празни със азот. Това по скоро е за проверка на течове според мен.
Акумулатора(дехидратора) не е запушен за радост, защото няма отвъртане на гайките!
Благодаря на всички колеги !


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Странен проблем със климатроник на Пасат б5 Публикувано: Чет 21 юни 2018 21:28 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Мнения: 2914
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово
какво налягане държи в тия жеги?
счупените компресори на б5 и б5.5 се дължат на една глупост, наречена виско съединител на основната перка за охлаждане.
За тия години, няма как оригинално виско да е в час.

с това продухване пак казвам, нищо не се случва. Толкова е нелепо, че няма да го коментирам. Маслото, което циркулира в системата е замърсено с метални частици, които действат като абразив на новия компресор.

Промива се със специален препарат (маркучи и изпарител), подменят се кондензатора, дехидратора, капилярката и компресора. Проверява се работата на перките . Едва след това може да се разчита на надеждно работещ климатик.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 12 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: adoc, FreeCell и 6 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design