Здравейте Колеги,
Извинявам се ако вече има такава тема но не намерих с търсене по грешката или описанието на същата та реших пиша с моба за съдействие.
Проблемът е следния в четвъртък 17.06 ми изписа на таблото Egine Fault Workshop със мигаща лампа за подгрев. Не съм сигурен дали влезе в авариен режим но успях да стигна до локалното на околовръстното където спрях, угасих я и я запалих отново. Нямаше грешки на дисплея или светещи лампи та я покарах на 3та с 3000 обоирота понеже реших че ДПФ-а е позадръстен. Нямах възможност да я прочета на VCDS същата вече та в петъка отидох с нея до работа и като изключим леко придръпване и по шумно турбо (поне си мисля че е турбо) като се даде повече газ при около 2500 оборота други симптоми не се проявиха. При тези обороти звукът е като на свистене или бързо спадане на гума. На връщане от работа на 2 пъти изкара пак Egine Fault Workshop с мигаща лампа за подгрев но 2та пъти след като я изгасих и запалих нямаше проблеми. Не влезе в авариен режим. Та като стигнах до вкъши я закачих на VCDS и извади следната грешка:
Address 01: Engine Labels: 03G-906-021-BMM.clb
Control Module Part Number: 03G 997 021 J HW: 028 101 271 9
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 3898
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 37489 000 1048576
VCID: 3068DC8BA327B2C20C-8064
1 Fault Found:
008825 - Leak in Air Intake System
P2279 - 000 - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 194769 km
Time Indication: 0
Date: 2018.05.17
Time: 20:18:00
Freeze Frame:
RPM: 1890 /min
Speed: 95.0 km/h
Load: 83.9 %
Voltage: 14.52 V
Bin. Bits: 10101000
Torque: 388.0 Nm
Temperature: 75.6°C
Readiness: 0 0 0 0 0
Грешката не се изтри след като опитах да я премахна с VCDS
Заради по-странния шум реших че има и overboost от турбото та я покарах следеики стойностите и резултатът е в прикачения фаил с име LOG-01-032-003-011.
На база на инфото по-горе и това което прочетох в други форуми като vortex и passat world реших че проблема е в MAF сензора (дебитомера) но след почистване въпреки че не беше мръсен ефект нямаше.
Съшия проблем в един от форумите е описан като решен със смяна на маркуч Hose 3C0 145 828 K но на визуална инспекция не видях да има маркуч които да е скъсън или пробит.
Моля ако някой е имал такъв проблем да сподели как го е отстранил или ако знае как да се проверят маркучите на въздуховодите за проблеми да деде акъл както се казва
Благодаря предварително и хубав уикенд
Митко
2006 Passat B6 140к.с. BMP DSG P2279 грешка
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: 2006 Passat B6 140к.с. BMP DSG P2279 грешка
Според мен ти издиша от някъде налягането на турбото.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: 2006 Passat B6 140к.с. BMP DSG P2279 грешка
Провери тръбите към интеркулера и от него към мотора, ако има разхлабена връзка или излязла тръба са същите симптоми, веднъж ми се случи на магистрала!
Re: 2006 Passat B6 140к.с. BMP DSG P2279 грешка
Здравейте рашихте ли проблема че и аз страдам от същия проблем
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Gfasi и 146 госта