Пасат Б5.5 1.8 Т 2001г. AWT Събира масло на празен ход и после го изгаря при тръгване.

Техническа и сервизна информация за Passat
rpetrow
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 25 сеп 2016 23:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5.5 1.8 Т 2001г. AWT Събира масло на празен ход и после го изгаря при тръгване.

Мнениеот rpetrow » Чет 31 май 2018 9:29


"""" sportul » Съб 09 дек 2017 21:59

Колегата ми ходи на обучение в Загреб и му казах да пита лектора , на какво се дължи това изпопване на масло в цилиндрите за VW .
Той е казал ,че при двигатели като моя на VW които имат по-голям луфт в канала на сегмента (компресионните) и спекли маслени сегменти , се получава нещо като маслена помпа и маслото се помпи в цилиндъра, когато буталото слиза надолу маслото се засмуква ,когато върви нагоре маслото се прекарва в цилиндъра ,сегмента го играе като клапан.
Действието на помпата се спираше когато например , се засиля по байр надолу и върна газта - спира да пуши . И съм бях в затъмнение но ето че се наиграх най-накрая. """


Точно това ми обясниха и на мен. На празен ход, задари износените сегменти налягането отива нагоре и помпи масло в цилиндрите, което не може да се изгори и като тръгна изпушва. Ако я карам в обороти, компресията се повишава и налягането се изравнява и вече не може да вкарва толкова много масло и то се изгаря равномерно. И наистина като си карам в обороти, колата видимо не пуши. На мен още не е станало чак толкова зле от рода на 2литра на 1000км.

Сасега ще карам така 1000 км да видя положението и като предприема ремонта ще пиша за резултат.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б5.5 1.8 Т 2001г. AWT Събира масло на празен ход и после го изгаря при тръгване.

Мнениеот Iezekil » Чет 31 май 2018 13:10


sportul написа: Маслото се изпомпва в цилиндрите , минава през клапаните и пълни всмукателния колектор ,като се изгаси маслото от главата се изтича обратно в цилиндрите.

Това ако е вярно,ще се хване по колектора.Но в тя тема колектора беше сух.
Но аз не мога да си обясня,как при отворен клапан влиза бензин,а излиза масло през клапана.Това е възможно само в такт "засмукване",но тогава буталото слиза надолу и няма как да качи масло нагоре.В смисъл може,при условие,че компресионните сегменти също са износени,в този същия момент компреията от друго бутало слиза в картера,не може да излезе през отдушниците и излиза през съседните сегменти,та бута маслото....абе много сложна система става...


Потребителски аватар
roly
Мнения: 77
Регистриран на: Вто 18 окт 2011 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Пасат Б5.5 1.8 Т 2001г. AWT Събира масло на празен ход и после го изгаря при тръгване.

Мнениеот roly » Чет 31 май 2018 15:45


Масло се засмуква през износените сегменти.
На празен ход количеството изгорели газове е 10 пъти по-малко,
температурата на изпускателния колектор също е по-ниска- там се събира масло,
което не е доизгоряло, просто димът от изгорящото масло почти не излиза(поне не се забелязва натрапчиво).
Самата генерация също е с голям обем и по-тежките фракции на пушека стоят в нея.

Като се форсира двигателя температурите в колектора и назад се повишават, натрупванията се изпаряват (колектора се изчиства) и
заедно със многократно повишеното количество газове- всичко това излиза ударно от изпускателната система и става облака,
от който съседките ви кълнат за прането.


teodorpc
Мнения: 231
Регистриран на: Сря 14 фев 2018 21:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5.5 1.8 Т 2001г. AWT Събира масло на празен ход и после го изгаря при тръгване.

Мнениеот teodorpc » Чет 31 май 2018 21:00


[url].https://youtu.be/h6SNy0Baz9A[/url]
На кратко майстора казва, че ако изпушва кат даваш газ значи са сегменти, ако изпушва при палене-гумички.


Потребителски аватар
dhcp
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 7:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5.5 1.8 Т 2001г. AWT Събира масло на празен ход и после го изгаря при тръгване.

Мнениеот dhcp » Чет 31 май 2018 21:05


Ако пуши при даване на газ са сегменти, обаче тука пуши след като е работела на място и дадеш газ или след като си се движел на ППХ и подадеш газ. Изпушва в първия момент и после всичко е ок.


teodorpc
Мнения: 231
Регистриран на: Сря 14 фев 2018 21:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5.5 1.8 Т 2001г. AWT Събира масло на празен ход и после го изгаря при тръгване.

Мнениеот teodorpc » Чет 31 май 2018 21:27


За мен е все тая, просто при ППХ събира масло известно време в цилинрите и го изгаря наведнъж. Това е по-скоро на по ранен етап при разход 3-4 литра за 10000км. Кат почне да пуши при тръгване и при натоварване разхода вече е колкото на бензина :). Ако са се запушили отворите зад маслосъбиращте сегменти никаки добавки няма да помогнат (лично мнение)


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: Пасат Б5.5 1.8 Т 2001г. AWT Събира масло на празен ход и после го изгаря при тръгване.

Мнениеот sportul » Чет 31 май 2018 21:40


rpetrow , благодаря за дето ме цитира . Все едно сиганин го е писал .

Изпушването в началото след запалване е защото се събира масло неизгоряло върху буталата , имам снимки в моята тема която може да послужи за всички майстори по цял свят .
И на мене така ми пушеха цилиндрите като развиех свещ , същата история но в по-малки мащаби .


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б5.5 1.8 Т 2001г. AWT Събира масло на празен ход и после го изгаря при тръгване.

Мнениеот Iezekil » Чет 31 май 2018 22:22


roly написа:Масло се засмуква през износените сегменти.
На празен ход количеството изгорели газове е 10 пъти по-малко

Да припомня,че на двамата колеги маслото се просмуква при престой.Сега някой да обясни от къде точно.


teodorpc
Мнения: 231
Регистриран на: Сря 14 фев 2018 21:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5.5 1.8 Т 2001г. AWT Събира масло на празен ход и после го изгаря при тръгване.

Мнениеот teodorpc » Чет 31 май 2018 22:40


Еми единия колега си е решил проблема едва след смяна на сегменти. То като влиза толкова масло в цилиндъра, се омазва всичко и се стича отгоре надолу, па на кой откъде му се струва че тече е друг въпрос. В случая фактите са неоспорими и колегата вече кара кола с евро 8 стандарт :mhihi


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: Пасат Б5.5 1.8 Т 2001г. AWT Събира масло на празен ход и после го изгаря при тръгване.

Мнениеот sportul » Чет 31 май 2018 22:44


Вътре така се облива , ай разбери от къде идва маслото ,отгоре или отдолу :)


Потребителски аватар
dhcp
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 7:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5.5 1.8 Т 2001г. AWT Събира масло на празен ход и после го изгаря при тръгване.

Мнениеот dhcp » Пет 01 юни 2018 2:22


През бензиновите дюзи :mhihi


rpetrow
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 25 сеп 2016 23:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5.5 1.8 Т 2001г. AWT Събира масло на празен ход и после го изгаря при тръгване.

Мнениеот rpetrow » Нед 01 юли 2018 20:23


С добавката за почистване на нагар, сега колата пуши в пъти по-малко. За 2500 (2000 извънградско) км маслото падна от максимума до минимума, което е около 0.5 литра. Ако пипам нещо друго, ще пиша за резултата.


Потребителски аватар
dhcp
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 7:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5.5 1.8 Т 2001г. AWT Събира масло на празен ход и после го изгаря при тръгване.

Мнениеот dhcp » Пон 02 юли 2018 22:33


От максимум до минимум поне на моята бангия беше около 1 литър.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта