VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8351
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат

Мнениеот samo_pechka » Пон 11 юни 2018 21:51


Залагам 50 стинки, че апарата е в ред ....




Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат

Мнениеот инжектопляктор » Пон 11 юни 2018 23:19


samo_pechka написа:че апарата е в ред ....

И от накладките задържа ли?? Това не съм го очаквал.


Потребителски аватар
mitko85
Мнения: 753
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
Автомобил: E91
Двигател: M47
Местоположение: София

Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат

Мнениеот mitko85 » Вто 12 юни 2018 6:54


За какво ти е да го сваляш от маркуча, гумичките на апарата можеш да ги смениш и на място.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8351
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат

Мнениеот samo_pechka » Вто 12 юни 2018 8:55


Не изключвайте маркуча от уравнението, щот точно той може да е виновен за задържането. Има няколко причини за задържане на спир.апарат . Ако е сменяна редовно спир,течност ( принципно е на две години, аз сменям на три или при някакъв ремонт по системата ) , ако му са здрави прахозащитните маншети, значи проблема се търси в накладки/супорт, водачи, маркуче , спир.помпа. Рядко е ( не съм казал невъзможно) е проблема да се окаже в самия спир,апарат ( пак казвам ако са изпълнение горните условия )


Потребителски аватар
roly
Мнения: 77
Регистриран на: Вто 18 окт 2011 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат

Мнениеот roly » Вто 12 юни 2018 9:25


Ако спираш при ниска скорост и с леко(плавно) натискане на педала и
се получава задържане(носене, греене, цвилене) в едното колело,
то спирачното маркуче е за смяна поради запушване(раздуване).


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат

Мнениеот Курт Деликуртев » Вто 12 юни 2018 22:20


инжектопляктор написа: И от накладките задържа ли?? Това не съм го очаквал.


Ако са ръждясали и леко заклинени във водачите що не? Обикновено се мажат всички допирни повърхнини с медна смазка, която не допуска заклинване.

Виж си външните маншончета на буталцата, проблемите почват когато някое се скъса, почва да влиза вода вътре, в резултат буталцето почва да ръждясва.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат

Мнениеот инжектопляктор » Вто 19 юни 2018 21:07


Махнах боята на накладките от едната страна. Отдолу излязоха неравности, шупли при отливане. Накладките са оригинални TRW. Боядисали ги направо върху шуплите в отливката. Сега колата като че ли спря да скърца толкова при спиране.
Не мирише на феродо. Обаче забелязвам, че има 7-8-9 градуса между температурата на ляв и десен диск.
Това означава, че единият апарат спира повече отколкото другия или че единия задържа все пак?
Мерих с ИЧ термометър по 3 контролни точки. От едната страна имах най-висока температура 72 градуса, от другата страна 80. Това след спиране и измерване по едно и също време.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 20 юни 2018 6:43


Това не мисля, че е проблем.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4412
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат

Мнениеот Pet_rov » Сря 20 юни 2018 7:38


Ако не ти дърпа предницата при спиране, изобщо не се занимавай с тая температура. Няма да я направиш като от завода.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 58 госта