VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Колко е трудно да се смени бутало на спирачен апарат? Изглежда ми лесно. Взел съм течност, маркуч нов и комплект за рециклиране на апарата. За лукас-гирлинг е комплекта, на апарата пише гирлинг, смятам че такъв ми трябва?
Как да развия тръбичките без да ги заобля и по-лесно?
Как да развия тръбичките без да ги заобля и по-лесно?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Гопето ще покаже спец.ключ за тръбичките.
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Колега,ще е дълга и тая тема...Апарата преден или заден е?...По лесно е с накисване с препапарат против ръжда+рязан ключ 10-12 или друг 11-13/не зная точното му име /+газова горелка за нагряване на маркучи,пробки и т.н....Твоя апарат ли ще ремонтираш или си взел друг/по-добрия вариянт е/?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
и аз не му знам името, сцепен звездогаечен му викам...
действително преден или заден е апарата, от там почваме...
действително преден или заден е апарата, от там почваме...
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
slaveiko67 написа:Апарата преден или заден е?...
Моят апарат ще ремонтирам. Преден, задните са барабани. Имам чираци, търся в момента рязан ключ.
Вече съм ги напръскал. Преди нищо му нямаше, от 1 седмица взе да задържа по малко, скърцат накладките от нея страна.
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Не бързай...добре е освен чираците да имаш и ключ,а щом е твоят апарат,аз бих потърсил и горелка...газова,с малките бутилки ще свърши работа...Пръскаш,грееш и отвиваш...Успех!
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
инжектопляктор написа:скърцат накладките от нея страна.
Не бързай, препили ръбовете на накладките където лягат в супорта. На шмиргел, с пила - както искаш.
Убеден съм, че задържането ти е там, а не в буталото. Пилих вече, искам да ти спестя мъки.
Edit: за да ми повярваш, а и да не лъжа: отидох при Васил Първий за това леко задържане и цвилене, като тебе апарати да разхвърлям....та той пили и апарати не съм пипал. Помисли си пак.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Интересното е че никога китайските накладки не им се налага пилене. На марковите накладки винаги трябва да им махнеш боята в краищата където лягат в супорта
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Послушай Камарото и Одаджийски.
После цепи.
После цепи.
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Внимавай ,ако грееш спирачния маркуч, че гърми като топ ако прекалиш.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Пак си взел резервни части само за едната страна на колата
Нали се сещаш, че другия апарат е набор на тоя дето се гласиш да отваряш?
Подгряването на спирачна тръбичка не ми звучи разумно. Аз бих ползвал охлаждащ спрей-смазка върши отлична работа за ръждясали болтове. И няма опасност да подпалиш колата или да изгориш маркучите.
Ключа показан от Камарото е задължителен, за да не заоблиш гайките. Докато напъваш да развиваш може да почукваш ключа от другата страна. Но не в посоката в която въртиш, а осево на ключа (към гайката).
Нали се сещаш, че другия апарат е набор на тоя дето се гласиш да отваряш?
Подгряването на спирачна тръбичка не ми звучи разумно. Аз бих ползвал охлаждащ спрей-смазка върши отлична работа за ръждясали болтове. И няма опасност да подпалиш колата или да изгориш маркучите.
Ключа показан от Камарото е задължителен, за да не заоблиш гайките. Докато напъваш да развиваш може да почукваш ключа от другата страна. Но не в посоката в която въртиш, а осево на ключа (към гайката).
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
bobocamaro написа: Убеден съм, че задържането ти е там, а не в буталото. Пилих вече, искам да ти спестя мъки.
Да бе, интересното е, че евтините накладки преди това не скърцаха. Сложих TRW и след известно време почна скърцане. И съответно единият диск грее повече, отколкото другия. Разликата е 15 градуса, но я има. Мерих с ИЧ термометър. Ако се размина само с това, много ще се радвам.
goppa написа:Нали се сещаш, че другия апарат е набор на тоя дето се гласиш да отваряш?
Да, така е. Да, принципно бих сменил комплект. Но в тоя момент толкова пари имах в мен.
Ще взема за другата страна и тогава ще го правя.
goppa написа: Аз бих ползвал охлаждащ спрей-смазка върши отлична работа за ръждясали болтове....
Ключа показан от Камарото е задължителен, за да не заоблиш гайките.
Ключа го търся, но не мога да го намеря за момента около мен. Спрей охлаждащ също не съм виждал наоколо.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Пляктор, леко квичене или цвилене е нормално за този модел, послушай bobocamaro и Одаджийски.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Първо развиваш цицката за обезвъздушаване и виж дали течността тече на самотек. Ще разбереш дали е от маркуч, или е от запекъл апарат.
После ще коментираме.
Ама знам, че ще подходиш по трудния начин.
После ще коментираме.
Ама знам, че ще подходиш по трудния начин.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Плякторе,натикай по-голяма отвертка ЛЕЕЕКИНКО между накладките и диска И натисни пак ЛЕЕЕКИНКО наляво и надясно и виж дали накладките ще се отделят мазно от диска-ако това стане,буталото е добре.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта