VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Залагам 50 стинки, че апарата е в ред ....
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
samo_pechka написа:че апарата е в ред ....
И от накладките задържа ли?? Това не съм го очаквал.
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
За какво ти е да го сваляш от маркуча, гумичките на апарата можеш да ги смениш и на място.
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Не изключвайте маркуча от уравнението, щот точно той може да е виновен за задържането. Има няколко причини за задържане на спир.апарат . Ако е сменяна редовно спир,течност ( принципно е на две години, аз сменям на три или при някакъв ремонт по системата ) , ако му са здрави прахозащитните маншети, значи проблема се търси в накладки/супорт, водачи, маркуче , спир.помпа. Рядко е ( не съм казал невъзможно) е проблема да се окаже в самия спир,апарат ( пак казвам ако са изпълнение горните условия )
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Ако спираш при ниска скорост и с леко(плавно) натискане на педала и
се получава задържане(носене, греене, цвилене) в едното колело,
то спирачното маркуче е за смяна поради запушване(раздуване).
се получава задържане(носене, греене, цвилене) в едното колело,
то спирачното маркуче е за смяна поради запушване(раздуване).
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
инжектопляктор написа: И от накладките задържа ли?? Това не съм го очаквал.
Ако са ръждясали и леко заклинени във водачите що не? Обикновено се мажат всички допирни повърхнини с медна смазка, която не допуска заклинване.
Виж си външните маншончета на буталцата, проблемите почват когато някое се скъса, почва да влиза вода вътре, в резултат буталцето почва да ръждясва.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Махнах боята на накладките от едната страна. Отдолу излязоха неравности, шупли при отливане. Накладките са оригинални TRW. Боядисали ги направо върху шуплите в отливката. Сега колата като че ли спря да скърца толкова при спиране.
Не мирише на феродо. Обаче забелязвам, че има 7-8-9 градуса между температурата на ляв и десен диск.
Това означава, че единият апарат спира повече отколкото другия или че единия задържа все пак?
Мерих с ИЧ термометър по 3 контролни точки. От едната страна имах най-висока температура 72 градуса, от другата страна 80. Това след спиране и измерване по едно и също време.
Не мирише на феродо. Обаче забелязвам, че има 7-8-9 градуса между температурата на ляв и десен диск.
Това означава, че единият апарат спира повече отколкото другия или че единия задържа все пак?
Мерих с ИЧ термометър по 3 контролни точки. От едната страна имах най-висока температура 72 градуса, от другата страна 80. Това след спиране и измерване по едно и също време.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Това не мисля, че е проблем.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: VW Passat B3 89г - смяна на бутало на спирачен апарат
Ако не ти дърпа предницата при спиране, изобщо не се занимавай с тая температура. Няма да я направиш като от завода.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 183 госта