Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва

Мнениеот ACCELERATOR » Съб 30 юни 2018 19:09


Малък ъпдейт - проблемът с паленето сутрин не беше от бобината, а се оказа датчикът за температурата. Днес преди палене го изключих от буксата, колата запали без проблеми.




Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва

Мнениеот инжектопляктор » Съб 30 юни 2018 19:20


Нормално. Като го изключиш и компютърът влиза в авариен режим - показва -30 градуса, пуска богата смес и пали. Да, ама като загрее ако не е включен датчика пък се дави, защото все компютъра си мисли, че е студено. Играл съм го тоя филм. Датчикът е един термистор. Струва 10-тина лева. После обезвъздушавай.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 10 юли 2018 17:00


Абе нещо не е наред.. Смених датчика, пак сутрин не пали от първият път, и то не винаги... Понякога си пали. Но пък ако откача датчика, винаги пали от раз. Голяма енигма тоя "сложен" двигател, хаха.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4414
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва

Мнениеот Pet_rov » Сря 11 юли 2018 8:23


Да не би буксата или някой кабеляк да дават ядове?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва

Мнениеот kris11 » Сря 11 юли 2018 8:29


почти месец мъки, а се инати да смениш бобината. Оттам се тръгва. От дъртост и темература пластмасата се напуква, влиза влага и започват мъките. Решението е смяна с изправна / по-добре 2 ра младост , но ненапукана, отколкото китайка за 2-3 месеца /ако изкара толковаде/.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4414
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва

Мнениеот Pet_rov » Сря 11 юли 2018 8:41


Нова NGK взех за 84 лв с отстъпката миналата година.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 11 юли 2018 10:29


Хора, сменил съм бобината, четете! Проблемът с гасненето по време на движение се оказа от нея. Сега остана проблемът с паленето сутрин.
За клемата и аз си мислех, но ако прекъсва ще е все едно съм я откачил, и ще пали добре.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4414
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва

Мнениеот Pet_rov » Сря 11 юли 2018 12:27


Да не би датчикът да не е изправен, нищо, че е нов?


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 11 юли 2018 12:47


Ново двайсе... Паркирах на зелена зона, и сега след 1ч стоене) не ще да запали изобщо... От бобината искра има. По другите кабели обаче - не. Това предполагам е делко или д-к на хол?!


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва

Мнениеот bobocamaro » Сря 11 юли 2018 13:10


От датчика в делкото зависи наличието на искра, тоест при теб той работи.
Ако имаш предвид, че няма искра по кабелите към свещите, а само на бобиновия кабел: палец, капачка или свещта с която тестваш.
Между точката в която опира "кокса" в средата и пластината на дистрибутора трябва да мериш един 1kOhm съпротивление.
Ако то е налично: тотален разпад на четирите електрода в капачката или кабелите.
Кабелите имат съпротивление всеки около 5 kOhm.
Подай няколко пъти на контакт без стартер и изкарай маркуча на петата дюза: трябва да плювне под налягане едно количество бензин и да спре. Внимавай да не се подпалиш!


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 11 юли 2018 15:52


Така. Смених и палец и капачка и пак същото. Пробвах да запаля директно на газ (да елиминирам бензина - не. Май остават само кабели, които не съм сменил, но ми е странно да откажат всички изведнъж тотално, и то само към цилиндрите, защото централния със сигурност дава искра!


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва

Мнениеот Bai Sando » Сря 11 юли 2018 17:39


Имал съм проблем като твоя и се оказа датчик на хол в делкото.А искра уж правеше някаква,но явно слаба.
Смених цялото делко и си заработи перфектно :smile


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19555
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва

Мнениеот radotom » Сря 11 юли 2018 20:32


ACCELERATOR написа:.. От бобината искра има. По другите кабели обаче - не.

Може въпроса да е глупав, но малко уточнение, моля:
Кога има искра?
Когато подадеш на контакт, когато цъкаш средния пин на куплунга на хол-датчика към 'маса' или когато въртиш на стартер?
Ако е първото, а после няма искра, вероятно, сорри, ама сменената бобина е била до тук!
По-точно - комутатора (плоската кутийка под бобината)

Когато подаваш средния пин на куплунга на хол-датчика към маса също трябва да имаш искра (при коректна бобина+комутатор). Ако има, а не пали - може да е или датчика, или клемореда

Ако въртиш на стартер и има искра на централния, а на другите не, единствното, което ми хрумва са капачка + палец или скъсан привод към палеца.
Ама последното нещо не го вдявам много как ще стане.... :rolleyes диска на датчика да върти, а палеца не... :gruebel


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 12 юли 2018 16:35


Ами след като смених всичко - кабели, палец, капачка, с малко повече въртене - запали... Не знам от какво точно е било, но предполагам, че поради проблема и многото въртене преди това се е била и задавила, защото дори и след смяната на всичко не искаше да пали... Накрая я задърпахме към вкъщи, като по пътя я пробвах на скорост няколко пъти, накрая запали, и днес работи нормално... Да чукна на дърво. Че вече няма какво да се сменя :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rld и 191 госта