Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва
Малък ъпдейт - проблемът с паленето сутрин не беше от бобината, а се оказа датчикът за температурата. Днес преди палене го изключих от буксата, колата запали без проблеми.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва
Нормално. Като го изключиш и компютърът влиза в авариен режим - показва -30 градуса, пуска богата смес и пали. Да, ама като загрее ако не е включен датчика пък се дави, защото все компютъра си мисли, че е студено. Играл съм го тоя филм. Датчикът е един термистор. Струва 10-тина лева. После обезвъздушавай.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва
Абе нещо не е наред.. Смених датчика, пак сутрин не пали от първият път, и то не винаги... Понякога си пали. Но пък ако откача датчика, винаги пали от раз. Голяма енигма тоя "сложен" двигател, хаха.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва
Да не би буксата или някой кабеляк да дават ядове?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13431
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва
почти месец мъки, а се инати да смениш бобината. Оттам се тръгва. От дъртост и темература пластмасата се напуква, влиза влага и започват мъките. Решението е смяна с изправна / по-добре 2 ра младост , но ненапукана, отколкото китайка за 2-3 месеца /ако изкара толковаде/.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва
Нова NGK взех за 84 лв с отстъпката миналата година.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва
Хора, сменил съм бобината, четете! Проблемът с гасненето по време на движение се оказа от нея. Сега остана проблемът с паленето сутрин.
За клемата и аз си мислех, но ако прекъсва ще е все едно съм я откачил, и ще пали добре.
За клемата и аз си мислех, но ако прекъсва ще е все едно съм я откачил, и ще пали добре.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва
Да не би датчикът да не е изправен, нищо, че е нов?
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва
Ново двайсе... Паркирах на зелена зона, и сега след 1ч стоене) не ще да запали изобщо... От бобината искра има. По другите кабели обаче - не. Това предполагам е делко или д-к на хол?!
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва
От датчика в делкото зависи наличието на искра, тоест при теб той работи.
Ако имаш предвид, че няма искра по кабелите към свещите, а само на бобиновия кабел: палец, капачка или свещта с която тестваш.
Между точката в която опира "кокса" в средата и пластината на дистрибутора трябва да мериш един 1kOhm съпротивление.
Ако то е налично: тотален разпад на четирите електрода в капачката или кабелите.
Кабелите имат съпротивление всеки около 5 kOhm.
Подай няколко пъти на контакт без стартер и изкарай маркуча на петата дюза: трябва да плювне под налягане едно количество бензин и да спре. Внимавай да не се подпалиш!
Ако имаш предвид, че няма искра по кабелите към свещите, а само на бобиновия кабел: палец, капачка или свещта с която тестваш.
Между точката в която опира "кокса" в средата и пластината на дистрибутора трябва да мериш един 1kOhm съпротивление.
Ако то е налично: тотален разпад на четирите електрода в капачката или кабелите.
Кабелите имат съпротивление всеки около 5 kOhm.
Подай няколко пъти на контакт без стартер и изкарай маркуча на петата дюза: трябва да плювне под налягане едно количество бензин и да спре. Внимавай да не се подпалиш!
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва
Така. Смених и палец и капачка и пак същото. Пробвах да запаля директно на газ (да елиминирам бензина - не. Май остават само кабели, които не съм сменил, но ми е странно да откажат всички изведнъж тотално, и то само към цилиндрите, защото централния със сигурност дава искра!
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва
Имал съм проблем като твоя и се оказа датчик на хол в делкото.А искра уж правеше някаква,но явно слаба.
Смених цялото делко и си заработи перфектно
Смених цялото делко и си заработи перфектно
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва
ACCELERATOR написа:.. От бобината искра има. По другите кабели обаче - не.
Може въпроса да е глупав, но малко уточнение, моля:
Кога има искра?
Когато подадеш на контакт, когато цъкаш средния пин на куплунга на хол-датчика към 'маса' или когато въртиш на стартер?
Ако е първото, а после няма искра, вероятно, сорри, ама сменената бобина е била до тук!
По-точно - комутатора (плоската кутийка под бобината)
Когато подаваш средния пин на куплунга на хол-датчика към маса също трябва да имаш искра (при коректна бобина+комутатор). Ако има, а не пали - може да е или датчика, или клемореда
Ако въртиш на стартер и има искра на централния, а на другите не, единствното, което ми хрумва са капачка + палец или скъсан привод към палеца.
Ама последното нещо не го вдявам много как ще стане.... диска на датчика да върти, а палеца не...
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Re: Passat B3 2Е 2.0 115к.с. - проблем с токовете - прекъсва
Ами след като смених всичко - кабели, палец, капачка, с малко повече въртене - запали... Не знам от какво точно е било, но предполагам, че поради проблема и многото въртене преди това се е била и задавила, защото дори и след смяната на всичко не искаше да пали... Накрая я задърпахме към вкъщи, като по пътя я пробвах на скорост няколко пъти, накрая запали, и днес работи нормално... Да чукна на дърво. Че вече няма какво да се сменя :D
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта