Слаби реотани? Passat B6 Variant

Техническа и сервизна информация за Passat
passCC
Мнения: 83
Регистриран на: Пет 20 яну 2017 19:39
Автомобил: Passat B6 Variant TDI
Двигател: BKP

Слаби реотани? Passat B6 Variant

Мнениеот passCC » Пет 29 юни 2018 18:21


Вчера ми направи впечатление, колко бавно изсушава задното стъкло. От Илиенци, до Сточна гара, още не се беше изсушило стъклото, което в това време ми направи видимостта буквално мъртва... Имам също така един заминал реотан, бях проверил с версията с фенерче от вътрешната страна, но нищо не видях, някакви други начини за проверка има ли? А относно бавното изсушаване - възможно ли е джамбазиня преди мен, да е сложил по-малък ампераж и за това да работи по-бавно?




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Слаби реотани? Passat B6 Variant

Мнениеот radotom » Съб 30 юни 2018 22:58


Някой да смени реотанчетата с по-слаби - никакъв шанс! :icon_lol
Нагревателите са нанесени с вакуумно изпаряване и ако джамбаза има технологията да го прави - просто ще си изкарва много повече и по-бързо парите с нея, вместо да се прави на шут и да мъчи да продава скрап на автоентусиасти :icon_lol
По-скоро някъде може да има кофти връзка и за това ефективнто капрежение на нагревателите (съответно и мощността им) катастрофално да пада.
Това най-лесно се намира, като се търси нагряло място по веригата на захранването.
И то, по възможност, преди най-лесния начин да стане по миризмата на изгорял кабел


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Слаби реотани? Passat B6 Variant

Мнениеот vladtod® » Вто 03 юли 2018 12:14


Провери с мултицета на буксите на запален мотор и сподели.


petiop
Мнения: 199
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
Автомобил: Пасат
Двигател: AVF 2003г
Местоположение: софия

Re: Слаби реотани? Passat B6 Variant

Мнениеот petiop » Сря 04 юли 2018 9:08


[quote="vladtod®"]Провери с мултицета на буксите на запален мотор и сподели.

Първо на буксите на нагревателя на стъклото ако е слаб волтажа виж и на буксите вход и изход на бутона .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, naixar и 75 госта