Здравейте колеги,
Преди няколко седмици започнах да усещам вибрации в купето на колата, скоростиянт лост играеше малко, отделно като отворя вратата се виждаше, че малко подскача и отидох да сменя тампоните на двигателя, 2 тампона смених. След ремонта взех колата покарах я малко и като загря отново взе да тресе, като вмомента тресе доста повече от колкото преди. Говорих с майстори и те ме посъветваха да я покарам малко колата така, защото тампоните били нови и ще отнеме някакво време да улегнат. Може би след около 2-3 дни от както взех колата реално вибрациите понамаляха, но все още ги има. Направи ми впечатление че колата на празен ход държи около 910-20 оборота. Това дали е нормално. Колата вибрира когато загрее, преди това на студен мотор няма проблеми, но само това че оборите в нормално положение стоят постоянно 910-20. Някакви идеи какво да направя ? Да чакам още тампоните да улегнат и изобщо има ли такова улягане ?
Предварително благоадря
Passat B5.5 2002, 1.9 TDI AVB - вибрации в купето
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 2002, 1.9 TDI AVB - вибрации в купето
Сякаш оборотите на празен ход са високи за дизел. А това с улягането сякаш малко не е така. Навремето имах Лада, сменях тампони на мотора. С новите тресеше ужасно. Впоследствие се оказа, че са ми дали за Лада, ама Нива. Смених ги пак и нещата се оправиха. За вибрациите може и маховикът да е тръгнал, но за оборотите и направете една диагностика.
Re: Passat B5.5 2002, 1.9 TDI AVB - вибрации в купето
Добре колега, мерси. Ще направя една диагностика, но искам да попитам какви са нормалните обороти за дизел ? А относно тампоните, в магазина уж по номера на колата ги намериха и после майстора каза че са окей .
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 2002, 1.9 TDI AVB - вибрации в купето
За оборотите не знам, карам бензин, но може би 860-880 оборота. Може някой колега по-наясно с дизелите да се включи. Има подраздел "дизелови агрегати", разгледай и там.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5.5 2002, 1.9 TDI AVB - вибрации в купето
819-861
това са оборотите които най-често се използват.
Оригинални тампони на мотора не се нуждаят от улягане,за афтърмаркета поне 6месеца тресе преди да се кротне колата.
това са оборотите които най-често се използват.
Оригинални тампони на мотора не се нуждаят от улягане,за афтърмаркета поне 6месеца тресе преди да се кротне колата.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 2002, 1.9 TDI AVB - вибрации в купето
Б5 синхро афн, всички сненени с лемфъордер и вече 5-6м още тресе на празен ход. Оборотите при мен бяха 819, дигах ги на 840, 861об/мин, и пак си тресе.(вибрация в волана на пх).
- sim_ex
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
- Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
- Двигател: AVF
Re: Passat B5.5 2002, 1.9 TDI AVB - вибрации в купето
И при мен тресе, но не е тампони. Дюзите като тръгват тресе на празен ход. Маховика май по скоро тракал, не съм много наясно. Отдавна тресе, но пък е дизел нека си тресе , оборотите го дигнах на над 900 не помня колко точно на макс са и пак трсе ама по малко
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 37 госта